جمعه، 10 فروردين ماه، 1403

گزارشی از ایثارمردم پاوه به آوارگان کردستان

هرکاری برای موفقیت نیاز به برنامه ریزی دارد، اما در بعضی از مواقع عنایت حق تعالی کافی است تا هر کار نشدی، شدنی گردد. قطعاً همشهریان ارجمند تأثیرات منفی و برخوردهای ناصواب جمعی ازعوامل اجیرشده ی استکبار جهانی (مدعیان دروغین اسلام تحت عنوان داعش) را درمواجهه با مردم عراق نظاره گرند، گروهکی که تمام ضوابط و اصول اخلاقی و اسلامی را زیر سوال برده است.



کمک به مردم شنگال4

خبرگزاری پاوه پرس؛ هرکاری برای موفقیت نیاز به برنامه ریزی دارد، اما در بعضی از مواقع عنایت حق تعالی کافی است تا هر کار نشدی، شدنی گردد. قطعاً همشهریان ارجمند تأثیرات منفی و برخوردهای ناصواب جمعی ازعوامل اجیرشده ی استکبار جهانی (مدعیان دروغین اسلام تحت عنوان داعش) را درمواجهه با مردم عراق نظاره گرند، گروهکی که تمام ضوابط و اصول اخلاقی و اسلامی را زیر سوال برده است.

 

همین موضوع کافی بود تا بعدازظهر روز سه شنبه مورخ ۹۳/۵/۲۱ بدون پیش زمینه ی قبلی اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در یک نشست کاری تصمیمی بزرگ اتخاذ نمایند، تصمیمی که با هماهنگی و حمایت بی دریغ مسئولین محترم امر همراه گردید تا نیت خیرخواهانه مردم متدین و خیراندیش پاوه را همچون سنوات گذشته در معرض دیدافکار عمومی نمایند.

 

سمت و سوی شرایط چنان بود که در کمتر از یک نصفه روز همه ی مراحل یکی پس از دیگری انجام گرفت و با استقرار پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی استارت کار در شهر پاوه و آن هم در روز چهارشنبه شروع شود.

 امام جمعه پاوه

خدمت امام جمعه محترم پاوه رسیدیم تا نظرشان را در این راستا جویا شویم، ایشان ضمن اظهار گلایه از موضع گیری گزینشی غرب بلاخص رهبر کاتولیک های جهان در حوادث اخیر، از اقدام شورای اسلامی شهر پاوه در جمع آوری کمکهای نقدی وغیر نقدی مردم شهرستان پاوه به نیکی یاد نمود و درعظمت ایثار وهمراهی مردم مواردی را یادآور شد و این کارکرد را نقطه قوتی برای آینده ی مردم این دیارتوصیف نمود.

 

جامعه پزشکان شهرستان پاوه در این خصوص نیز ورودی مبارک داشتند و دکتر فریدون مرادی را به عنوان نماینده خویش در این عمل خداپسندانه معرفی نمودند.

 

دکتر مرادی نیز از عزم و همراهی پزشکان شهرستان خبر داد و اقدام شورای اسلامی شهر پاوه را در بسیج افکار عمومی حرکتی ماندگار توصیف نمود، وی در ادامه از آحاد جامعه درخواست نمود هرآنچه را در توان و صلاح دارند دریغ نورزند ، روزهایی هستند که تاریخ ساز می شوند امیدواریم این روز پرفروغ برای مردم ما باشد.

 

دکتر مرادی بیشترین اقلام اهدایی جامعه پزشکان شهرمان را در تهیه شیرخشک، مای بی بی، موادخوراکی عنوان نمود. نماینده جامعه پزشکان شهرمان نیز افزود: به همین مناسبت با جمعی از پزشکان شهرمان که در استان و تهران سکونت دارند رایزنی به عمل آمده وهمگی با گشاده رویی از این حرکت ارزشی استقبال نمودند.

 کمک به مردم شنگال6

 

وحید بگامیری در دو نوبت ۸۰ میلیون ریال کنسرو ماهی به پایگاه های مستقر در میادین پاوه اهداء نمود. وی فلسفه کار را یاد نمودن مصائب و مشکلات جمعی از مردم بی دفاع شمال عراق یاد نمود و گفت: اگر هریک از ما وضعیتی که مردم آن دیار در این روزها تجربه می نمایند احساس کنیم، نمی توانیم در برابر اتفاقات پیش رو بی تفاوت باشیم.

 

خیلی ازعزیزان تمایل به تصویر برداری ویا یاد نمودن نام شان را به صلاح نمی دانستند و فعل خویش را خداپسندانه عنوان می نمودند، ضمن تجلیل اگر نام ویا تصویر بزرگواری نشان داده می شود از محضرشان عذرخواهی به عمل می آید، ریایی وجود نداشته و ندارد ونیت های پاکشان را ارج می نهیم.

 

در ادامه هنگام مراجعه ی اعضای شورای اسلامی از تعدادی از مغازه های سطح شهر، هریک از صاحبان مغازه از طبق اخلاص هر آنچه که در دسترس بود از جمله بسکویت، تن ماهی، کنسرو لوبیا، آب معدنی، مای بی بی و… مذائقه ننموده و دراختیار اعضای شورای شهر قرار دادند.

 

کمک به مردم شنگال3

بیماری سرطان و مشکلات فرارو سبب نگردید تا کاک رفعت قادر پور بی تفاوت از موضوع بگذرد، وی بیش از ۸۰ بسته آب معدنی را به نیازمندان عراق هدیه نمود، ضمن دعای عاجل برای این عزیز آرزوی سلامتی شان را همچنان آرزومندیم.

 

مادر عزیزی که یکصد هزار تومان را در صندوق می انداخت گفت خدایا، این تحفه ی ناچیز را از من حقیر بپذیر ودرد ورنج آن محنت کشان را داوای عاجل فرما، همین دعای خیر مادر بزرگوارمان بیش از مبلغ اهدایی به کرم می آید وقطعاً موثر واقع می شود.

 

بی شک گزارش تصویری گوشه ای از حماسه و ایثار مردم ما را نشان می دهد، پس همه با هم به پیش آئیم تا ثبت لحظات شیرین و افتخار آمیز را با هم و در کنار هم داشته باشیم، ما به عزم و اراده مردم متدین و خیزخواه دیارمان افتخار می کنیم واز همراهی های همیشگی شان در تمام عرصه ها سپاسگزار و قدردان هستیم، به امید بدرقه ی کاروان هدایای مردمی که الحق بزرگی وشان  مردم ما را می رساند.

 

 

کمک به مردم شنگال1

 

کمک به مردم شنگال5

 کمک به مردم شنگال2

 

جمع آوری کمکهای مردمی 1

 کمک به مردم شنگال

 

 


ارسال شده در مورخه : شنبه، 25 مرداد ماه، 1393 توسط news2  پرینت

مرتبط باموضوع :

 ارتش مصر، اهدافی در شهر رفح را بمباران کرد  [ دوشنبه، 25 شهريور ماه، 1392 ] 4004 مشاهده
 برنامه های مراسم مولودی خوانی التیام  [ چهارشنبه، 25 دي ماه، 1392 ] 4559 مشاهده
 اطلاعیه (راه اندازی آزمایشی Penous Media )  [ جمعه، 17 مهر ماه، 1394 ] 7113 مشاهده
 بیوگرافی و دیدگاه های محمد عرفان صالحی  [ دوشنبه، 20 خرداد ماه، 1392 ] 4825 مشاهده
 روشنایی قبر در شب هنگام در روستای شمشیر  [ شنبه، 27 مهر ماه، 1392 ] 6084 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب
صفحات پيشنهادي
لينکدوني
پیامک

ســامـانه پیام کوتاه پینوس



ارسال خبر ، مقاله ، گزارش و ...



شماره همراه خود را برای عضویت در خبرنامه پیامکی وارد کنید