پنجشنبه، 9 فروردين ماه، 1403

آقای مقدس یوسفی به دیار باقی شتافت

پایگاه تحلیلی خبری پاوه پرس؛ با کمال تأسف وتأثر کسب اطلاع واصل گردید صبح امروز جناب آقای مقدس یوسفی دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی تهران در اثرسکته قلبی زندگی را بدرود گفت و سرای باقی را به دیار فانی ترجیح داد. این خبر در وهله ی اول شوکی را به شنونده خبر وارد نمود و انعکاس آن نیز دیگران را سخت تحت تأثیر قرار داد.



کسانیکه ایشان را از دور و نزدیک می شناسند بیشتر تحت تأثیر مصیبت وارده قرار می گیرند، معلمی که به معنی واقعی معلم بود، شخصیتی که اساس ذات آن بر تعلیم وتربیت شکل گرفته بود، وقتی در پای سختی های زندگی اش می نشستید، آنگاه به اراده پولادین اش ایمان می آوردید.

 

آنهائیکه به دلایلی امکان تعامل برایشان فراهم نبوده می توانند با مراجعه به وبلاگهای شخصی، سایت و نظرات علمی وتخصصی ایشان پی به دغدغه و نیات درونی این انسان بزرگوار ببرند که هم و غم این معلم وارسته چه بود و چه چیزی را دنبال می نمود. دوران تحصیل ایشان در مقاطع تحصیلی (ابتدایی وراهنمایی ومتوسطه، فوق دیپلم ولیسانی وفوق لیسانس ودر نهایت دکترا ) سراسر درس وعبرت است، پرورش یافته خانواده فقر، خاطرات تلخ و شیرین را به همراه دارد.

 

شخصیتی که کمبود مانع حرکت و تحقق اراده اش نگردید. عزیزی که برای حصول به نتیجه وهدف آرمانی در زندگی اش، منزل مسکونی خویش را فروخت تا بتواند در مقطع دکترا بیشتر و بهتر برای جامعه اش مفید واقع شود.

 

مقدس یوسفی به معنی واقعی مقدس بود، فردی که متانت وسعه صدرش بی مثال بود. ایشان به فرزندانش عشق می ورزید ورشد ونمودشان را با تمام وجود حس می نمود و برای تعالی فرزندانش خود را به سختی های روزگارمواجه می ساخت.
به یاد دارم وقتی از ارشد بحث می کرد و مساعی خویش را یادآور می شد، دیگری آن را به سخره می گرفت و آن را محال می دانست، بله شاید تنگنای مالی مشکل اصلی ایشان بود اما ایشان هدف را نشانه گرفته بود و با اراده بدان رسید و درسی را به دیگران آموخت که انسان های سست اراده بدان راهی ندارند، ایشان فعل بودن و توانستن را بنحو شایسته صرف نمود.

 

جوان فقیری که از داریان برخاست و سکوهای علمی را یکی پس از دیگری به تسخیر در آورد، اما دست تقدیر فرصت بهره چینی از آرزوها وامیالش را به ظاهر گرفت. وی در طول دوران فعالیت کاری با تهیه دهها نرم افزارهای آموزشی، محتوی الکترونیکی قرآن سوم ابتدایی و جزوات آموزشی و کمک آموزشی رسالت خویش را به جامعه فرهنگی مان اداء نمود.

نوشته ها ودیدگاه ایشان در سایت و وبلاگ شخصی خویش همواره می ماند تا پیام هایش را در طول تاریخ بر دیدگان جاری و ساری نماید و حسنه ای جاری را با خود به عنوان توشه ای درخشان همراه داشته باشد.

 

شورای اسلامی شهر پاوه، شهرداری پاوه و جامعه فرهنگیان شهرستان پاوه فوت دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی، کاک مقدس یوسفی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن معلم اخلاق که عمر خود را در راه تعلیم وتربیت فرزندان این دیار سپری کرد، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان گرامی صبر و سلامت مسئلت می نمائیم.

 

در ذیل آخرین پیام ایشان خطاب به علاقمندان و شیفتگان سایت اش ارائه می گردد، هر چند که ممکن است این آخرین جملاتی باشد که در دنیای مجازی به یادگار مانده است، اما دهها و صدها نوشته ی ایشان برای طالبان و عاشقانش ره هدایتی است که آنان را به نور کمال هدایت می نمایند.

 

با سلام و ادب و احترام
با عنایت به اینکه امسال در دوره ی دکترا در تهران تحصیل می کنم به دلیل پر مشغله بودن و سنگینی حجم درس هایم نتوانستم وبلاگ را به روز رسانی کنم انشاالله به زودی زود با دست پر و مطالب مفید خدمت شما بازید کنندگان گرامی وبلاگم خواهم بود.با تشکر مقدس یوسفی

 

 یادش گرامی و روحش به جنت شاد باد...



ارسال شده در مورخه : پنجشنبه، 27 شهريور ماه، 1393 توسط admin2  پرینت

مرتبط باموضوع :

 بهره برداري از طرح پرورش ماهي شبانکاره  [ يكشنبه، 9 تير ماه، 1392 ] 4740 مشاهده
 گزارش تجلیل از مربیان کلاس‌های قرآن پاوه  [ يكشنبه، 12 شهريور ماه، 1402 ] 259 مشاهده
 خانقاه از نگاه دوربین  [ دوشنبه، 27 آذر ماه، 1391 ] 9169 مشاهده
 داستان تکراری و مضحک بلک فرایدی در ایران  [ چهارشنبه، 8 آذر ماه، 1396 ] 3630 مشاهده
 تدابیر شدید امنیتی در رابعةالعدویه و تحریر  [ جمعه، 12 مهر ماه، 1392 ] 4081 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب
صفحات پيشنهادي
لينکدوني
پیامک

ســامـانه پیام کوتاه پینوس



ارسال خبر ، مقاله ، گزارش و ...



شماره همراه خود را برای عضویت در خبرنامه پیامکی وارد کنید