سه شنبه، 29 اسفند ماه، 1402

آمازون اکو

کمپانی آمازون از 4 عضو جدید خانواده اکو خود که همگی دیوایس‌هایی مبتنی بر الکسا هستند پرده برداری کرد. اکو جدید، اکو پلاس، اکو اسپات و اکو کانکت این 4 محصول هستند.



آمازون امروز خانواده اکو محصولات مبتنی بر الکسا خود را با اضافه کردن چهار مدل گسترش بخشید. این محصولات که مدتیست موفق شده‌اند بیش از پیش طعم حضور یک دستیار دیجیتالی در منازل را به زیر زبان کاربران بیاورند، حالا چهار مدل جدید دیگر را کنار خود می‌بینند. این مدل‌ها شامل آمازون اکو جدید (new Echo)، آمازون اکو پلاس (Echo Plus)، آمازون اکو اسپات (Echo Spot) و آمازون اکو کانکت (Echo Connect) هستند.

 

آمازون اکو جدید

خانواده اکو - آمازون اکو جدید

اکو جدید یک نسخه کامل بازطراحی شده از نسخه اصلی اکو است که سه سال پیش معرفی شده بود و آغاز کننده راه خانواده اکو بود. این مدل جدید حاوی یک اسپیکر بهبودیافته است که شامل یک توییتر و یک ووفر 2.5 اینچی همراه با پردازش دالبی برای کیفیت صدای بهبودیافته است. این محصول همچنین به دومین تکنولوژی far-field مجهز است تا شما بتوانید صدای آن در یک اتاق شلوغ را حتی بهتر از گذشته بشنوید. در نهایت اکو جدید در رنگ‌های گسترده‌ای از جمله زغالی (Characoal Fabric)، خاکستری (Heather Gray Fabric)، ماسه‌ای (Sandstone Fabric)، درخت بلوط (Oak)‌، درخت گردو (Walnut) و نقره‌ای به فروش خواهد رسید. آمازون اکو جدید از 31 اکتبر (9 آبان ماه) با قیمت 100 دلار روانه بازار خواهد شد.

 

آمازون اکو پلاس

خانواده اکو - آمازون اکو پلاس

آمازون اکو پلاس درست همانند نسخه معمولی خود است، با این تفاوت که با طراحی نقره‌ای همراه با سیاه و سفید روانه بازار خواهد شد. این مدل همچنین شامل Smart Home Hub است که می‌تواند ارتبات و کنترل تمامی گجت‌های خانگی هوشمند شما از تجهیزات روشنایی گرفته تا ترموستات، دوربین‌های امنیتی، قفل درب‌ها و غیره را بر عهده خواهد گرفت. جدای این، هر کاری که اکو استاندارد می‌تواند انجام دهد را مدل پلاس نیز می‌تواند انجام دهد.

اکو پلاس 150 دلار قیمت گذاری شده و از تاریخ 31 اکتبر (9 آبان ماه) وارد بازار خواهد شد. به عنوان یک پیشنهاد ویژه، شما می‌توانید یک لامپ هوشمند Philips Hue را نیز همراه با اکو پلاس خریداری کنید.

 

آمازون اکو اسپات

خانواده اکو - آمازون اکو اسپات

نوبت به سومین محصول جدید خانواده اکو، یعنی اکو اسپات می‌رسد که به نظر شبیه به یک ساعت زنگدار همراه با یک نمایشگر کوچک گرد بر روی قاب جلویی خود است که می‌تواند شبیه به Echo Show عمل کند. این دیوایس می‌تواند هر آنچه که اکو انجام می‌دهد را انجام دهد و نمایشگر آن قادر به نمایش بازخورد در لحظه‌ی شما بر روی کوئری‌ها، تماشای موارد مختلفی نظیر وضعیت آب و هوا بدون سوال کردن شما، خواندن متن یک ترانه، انجام یک تماس تصویری و یا پخش یک فایل ویدیویی خواهد بود. تمامی این‌ها در حالیست که اگر شما بخواهید یک ویدیو را بر روی یک نمایشگر کوچک 2.5 اینچی گرد همرماه با یک اسپیکر 1.4 اینچی مشاهده کنید.

اکو اسپات با قیمت 130 دلار و از 19 دسامبر (28 آذر ماه) در دسترس خواهد بود.

 

آمازون اکو کانکت

خانواده اکو - آمازون اکو کانکت

 

اتصال اعضای خانواده اکو آمازون به یکدیگر با گجت Echo Connect

آخرین محصول معرفی شده از خانواده اکو ، اکو کانکت نام دارد. اکو کانکت در واقع یک دیوایس همراه برای سایر دیوایس‌های اکو است که نیازمند اتصال به یکدیگر هستند. آن به گوشی خانگی شما متصل شده و سپس می‌تواند به شما امکان برقراری تماس از طریق دیگر دیوایس‌های خانواده اکو را ارائه کند. زمانی که دیوایس متصل شد، شما می‌توانید از اکو بخواهید تا به شخصی تماس بگیرد و یا بگوید چه کسی پشت خط تلفن شماست. اکو کانکت نیز با قیمت 35 دلار و از 13 سپتامبر (21 مهر ماه) به فروش خواهد رسید.



ارسال شده در مورخه : سه شنبه، 2 آبان ماه، 1396 توسط اسامه قادری  پرینت

مرتبط باموضوع :

 روانشناسي و برداشت ما از آن  [ شنبه، 8 مهر ماه، 1402 ] 4938 مشاهده
 صبحانه های 50 نقطه دنیا + عکس  [ چهارشنبه، 5 بهمن ماه، 1390 ] 8590 مشاهده
 فواید شگفت انگیز خرمای سیاه  [ چهارشنبه، 2 اسفند ماه، 1396 ] 2468 مشاهده
 چقدر قهوه بخوریم تا بیشتر زنده بمانیم؟  [ سه شنبه، 24 ارديبهشت ماه، 1398 ] 3889 مشاهده
 10 نکته برای سالم خوری در زمان قرنطینه  [ شنبه، 8 آذر ماه، 1399 ] 1688 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب
صفحات پيشنهادي
لينکدوني
پیامک

ســامـانه پیام کوتاه پینوس



ارسال خبر ، مقاله ، گزارش و ...



شماره همراه خود را برای عضویت در خبرنامه پیامکی وارد کنید