سه شنبه، 29 اسفند ماه، 1402

آبی‌ها انتقام بازی رفت را گرفتند

هشتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید تا شاگردان شفر انتقام بازی رفت را بگیرند و برنده بازی برگشت شوند.



دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پایان با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. وریا غفوری(۴۴) برای استقلال گل زد. 
ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپارف(۹۱ آرمین سهرابیان)، فرشید اسماعیلی(۶۷ علی قربانی) ، داریوش شجاعیان(۹۴ جابر انصاری) و مامه بابا تیام
ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا(۶۷ صادق محرمی)، محسن ربیع‌خواه(۷۵ احمد نورالهی)، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، بشار رسن(۶۰ گادوین منشا) و علی علیپور.
* دقیقه یک: پرسپولیس بازی را آغاز کرد و محمد انصاری قصد داشت علیپور را پشت مدافعان استقلال صاحب توپ کند اما مدافعان استقلال در میانه راه توپ او را گرفتند. 
* دقیقه ۵: بابا تیام در مرکز زمین توپ را کنترل کرد و سعی در  حفظ بازی داشت اما ربیع خواه روی او مرتکب خطا شد و استقلالی ها را صصاحب یک موقعیت کرد اما در نهاییت اتفاق خاصی رخ نداد.
* دقیقه ۷ : سرور جباروف با یک پاس عالی شجاعیان را درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت عالی کرد اما ضربه آرام این بازیکن را بیرانوند مهار کرد. 
* دقیقه ۱۰ : استقلال نبض بازی را در اختیار گرفت و موقعیت های بهتری را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما اکثر بازی با تعادل دنبال شد. 
دقیقه ۱۱: درحالی که وحید امیری پشت مدافعان استقلال فرصت خلق موقعیت را داشت غفوری روی او مرتکب خطا شد. اما کار گروهی امیری و بشار رسن ثمری نداشت.
* دقیقه ۲۰: در دقایق قبل از این دو تیم بازی را با سردی و پراشتباه پشت سرگذاشتند و در حالی که انتظار می رفت بازی هیجانی تر شود دو تیم نمایش کم رمقی داشتند.
* دقیقه ۲۴: ارسال خوب غفوری از سمت راست توپ را درون محوطه شش قدم به داریوش شجاعیان رسید اما این بازیکن باوجود موقعیت خوبی که داشت توپ را با ضربه سر به بیرون زد. 
* دقیقه ۲۶: بابا تیام روی پاس شجاعیان بهترین فرصت بازی تا این دقیقه را به دست آورد اما ضربه آرام این بازیکن را بیرانوند به کرنر فرستاد.


* دقیقه ۲۸ : وحید امیری پاس در عمقی را برای فرشاد احمدزاده ارسال کرد اما حسینی مدافع حریف اجازه کنترل توپ را به وی نداد تا بازیکن حریف سرنگون شود و اعتقاد به پنالتی داشته باشد اما فغانی تصمیمی غیر از این گرفت.
* دقیقه ۳۰ : جیانی اینفانتینو رئیس فیفا برای تماشای دیدار دو تیم وارد ورزشگاه آزادی شد.
* دقیقه ۴۴: درحالی که بازی سرد و کسل کننده دنبال می شد استقلال در یک موقعیت خوب به گل رسید. ابتدا ارسال جباروف را تیام درون محوطه کنترل کرد و پس از یک رفت و برگشت و اشتباه مدافعان پرسپولیس وریا غفوری صاحب موقعیت شد و توانست ضربه نهایی را بزند. ضربه او به هر دو تیر دروازه برخورد کرد و گل اول بازی به ثمر رسید. 
* دقیقه ۴۵: پرسپولیس می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما شجاع خلیل زاده از درون محوطه شش قدم توپ را به تور کناری دروازه زد.
* دقیقه ۴۷: وحید امیری از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قصد نزدیک شدن به دروازه استقلال را داشت اما امید ابراهیمی روی او مرتکب خطا شد که ارسال توپ ثمری برای سرخپوشان نداشت. 
* دقیقه ۵۰: خطای فرشاد  احمدزاده روی بازیکنان استقلال در جناح راست فرصت ارسال را برای آبی ها فراهم کرد اما ضربه مستقیم سرور جباروف از روی دروازه به بیرون رفت. 
* دقیقه ۵۲: علی علیپور در معدود موقعیت هایی که در این بازی صاحب موقعیت شد شوتی را به سمت دروازه استقلال زد که رحمتی به راحتی این توپ را مهار کرد.
* دقیقه ۵۴: بعد از تیام و وریا غفوری، فرشید اسماعیلی هم از علیرضا فغانی کارت زرد دریافت کرد. 
* دقیقه ۵۸: پرسپولیس که دقایق ابتدایی نیمه دوم را بهتر از استقلال بازی کرد صاحب موقعیت هایی شد اما نتوانست دروازه حریف را با خطر جدی مواجه کند. 
* دقیقه ۶۲: پرسپولیس بعد از چند حمله کم رمق در دقیقه ۶۲ توسط امیری صاحب فرصت شد اما ضربه آرام این بازیکن را رحمتی مهار کرد.
* دقیقه ۶۸ : فرشید اسماعیلی در ضد حمله ای که نصیب استقلال شد می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. 
* دقیقه ۷۵: پرسپولیس حملاتی را در زمین استقلال طراحی کرد اما دفاع خوب و منطقی استقلال در این دقایق اجازه ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه رحمتی را نداد.
* دقیقه ۷۷: سرور جباروف از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. اسماعیلی، تیام و غفوری دیگر بازیکنان اخطاری استقلال در این دیدار هستند. 
* دقیقه ۸۷ : پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه مقدمات چند حمله را فراهم کرد تا فشار سرخپوشان در دقایق پایانی بیشتر از قبل شود. 
* دقیقه ۹۷ : استقلال در دقیقه پایانی بازی می توانست به گل دوم دست پیدا کند اما جابر انصاری در موقعیت آفساید صاحب موقعیت شد و توپ را هم به بیرون زد. 



هشتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال پرسپولیس با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید تا شاگردان شفر انتقام بازی رفت را ب گیرند و برنده بازی برگشت شوند
ارسال شده در مورخه : جمعه، 11 اسفند ماه، 1396 توسط اسامه قادری  پرینت

مرتبط باموضوع :

 قوه قضاییه حكم داد: تلگرام فیلتر شود  [ سه شنبه، 11 ارديبهشت ماه، 1397 ] 2656 مشاهده
 صلاح‌الدین بهاءالدین گزینه مورد نظر ریاست  [ جمعه، 13 ارديبهشت ماه، 1392 ] 4210 مشاهده
 مراسم تاریخی کومسای درهورامان تخت برگزار شد  [ دوشنبه، 16 ارديبهشت ماه، 1392 ] 5599 مشاهده
 سکوت تهران، اعتراض واشنگتن  [ يكشنبه، 25 شهريور ماه، 1397 ] 2052 مشاهده
 شوکا؛ گوزن مینیاتوری ایران  [ سه شنبه، 27 خرداد ماه، 1393 ] 4425 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب
صفحات پيشنهادي
لينکدوني
پیامک

ســامـانه پیام کوتاه پینوس



ارسال خبر ، مقاله ، گزارش و ...



شماره همراه خود را برای عضویت در خبرنامه پیامکی وارد کنید