پنجشنبه، 9 فروردين ماه، 1403

شبکه ماهواره‌ای،اینترنت رایگان

اگر چه امروزه دسترسی به اینترنت در بسیاری از نقاط جهان کار ساده ای است، اما هنوز هم در برخی نقاط صعب العبور و دورافتاده جهان امکان استفاده از این شبکه جهانی وجود ندارد.



یک شرکت چینی به نام لینک شور، به دنبال راه اندازی شبکه ای متشکل از ماهواره های مختلف است تا آنها بتوانند به طور رایگان دسترسی به اینترنت را در کل دنیا ممکن کنند.انتظار می رود این شبکه تا سال 2026 راه اندازی شود. شبکه مذکور LinkSure Swarm Constellation نام خواهد گرفت و اولین ماهواره مورد استفاده در این شبکه که هدایت آن را بر عهده خواهد داشت LinkSure-1 نام دارد و قرار است از سال 2019 مورد استفاده قرار بگیرد.پس از آن تا سال 2020 ده ماهواره دیگر به همین منظور به فضا پرتاب می شود و در نهایت و در مجموع 272 ماهواره و مرکز پردازش داده در این شبکه به کار گرفته شده و ظرف هشت سال آینده عملیاتی می شوند.البته چینی ها تنها افرادی نیستند که به فکر راه اندازی چنین شبکه ای افتاده اند. شرکت آمریکایی اسپیس ایکس هم به دنبال اجرای ایده ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای است تا امکانات مشابهی را در دسترس علاقمندان قرار دهد.شرکت چینی لینک شور به علت عرضه اپلیکیشنی به نام Wi-Fi Master Key نیز از شهرت برخوردار است. این برنامه در قاره آسیا محبوبیت زیادی دارد و هدف از طراحی آن ایمن سازی ارتباطات آنلاین کاربران در زمان اتصال به شبکه های وای – فای است.
 
مرجع : فارس


اگر چه امروزه دسترسی به اینترنت در بسیاری از نقاط جهان کار ساده ای است اما هنوز هم در برخی نقاط صعب العبور و دورافتاده جهان امکان استفاده از این شبکه جهانی وجود ندارد
ارسال شده در مورخه : يكشنبه، 11 آذر ماه، 1397 توسط اسامه قادری  پرینت

مرتبط باموضوع :

 پوستی سالم و زیبا داشته باشیم  [ سه شنبه، 26 مهر ماه، 1390 ] 9927 مشاهده
 هپاتیت  [ سه شنبه، 22 اسفند ماه، 1391 ] 8351 مشاهده
 نکاتی که باید در مورد آنفلوانزا بدانید  [ چهارشنبه، 20 آذر ماه، 1398 ] 1895 مشاهده
 روزه و عطش: نوشیدنی‌های خوب و بد  [ چهارشنبه، 2 خرداد ماه، 1397 ] 2916 مشاهده
 اشعه درمانی ( رادیوتراپی )  [ يكشنبه، 29 آبان ماه، 1390 ] 8747 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب
صفحات پيشنهادي
لينکدوني
پیامک

ســامـانه پیام کوتاه پینوس



ارسال خبر ، مقاله ، گزارش و ...



شماره همراه خود را برای عضویت در خبرنامه پیامکی وارد کنید