سه شنبه، 29 اسفند ماه، 1402

آخرین تحولات غزه

حملات رژیم صهیونیستی به کلیه مناطق نوار غزه ادامه دارد و تاکنون 24  فلسطینی شهید و در مقابل، چهار صهیونیست نیز کشته شده‌اند. | 3 زن، 3 کودک و 2 نوزاد در میان شهدا/ ادامه حملات رژیم صهیونیستی



تنش نظامی غزه و رژیم صهیونیستی که از شنبه (چهارم می) آغاز شده و دهها کشته و مجروح بر جای گذاشته، امروز دوشنبه برای سومین روز پیاپی ادامه یافته است.

گروه‌های فلسطینی در اقدامی بی‌سابقه در کمتر از ۴۸ ساعت، بیش از ۶۰۰ راکت به شهرکهای اسرائیل حتی به «عراد» فراتر از تاسیسات دیمونا شلیک کردند و تاکنون سه اسرائیلی کشته شده‌اند.

امروز یک خودرو اسرائیلی در شمال غزه با موشک کورنت هدف قرار گرفت و سرنشینان آن مجروح شدند. گروه‌های فلسطینی وعده کرده‌اند در صورت ادامه حملات اسرائیلی، دایره پاسخ موشکی و راکتی را افزایش خواهند داد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در آخرین موضعگیری با هشدار به رژیم صهیونیستی گفت که وسعت واکنش مقاومت، به سطح تجاوزگری دشمن بستگی دارد.

در سطور زیر، اخبار غزه را می‌توانید دنبال کنید:

4:58 ترامپ خطاب به مردم غزه: «این اقدامات تروریستی علیه اسرائیل برای شما چیزی جز بدبختی بیشتر به ارمغان نخواهد آورد. به خشونتها پایان دهید و به سمت صلح بروید. این میتواند اتفاق بیافتد.» 

4:56 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در حساب توئیتری خود نوشت: «یک بار دیگر اسرائیل در معرض حملات راکتی گروههای تروریستی حماس و جهاد اسلامی قرار گرفته است. ما صددرصد از اسرائیل برای دفاع از شهروندانش حمایت میکنیم.» 

3:01 تایمز اسرائیل از به صدا در آمدن آژیر خطر در سراسر شهر اشکلون از جمله در ناحیه صنعتی این منطقه خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله اعلام کرد که در حال بررسی این است که آیا راکتی شلیک شده است یا نه. 

2:46 امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه تشدید تنشها در نوار غزه را شدیدا محکوم کرد و تاکید کرد که خشونتها باید متوقف شود. 

2:15 خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد که هم اکنون حملات سنگین زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد.

1:18 حزب الله لبنان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را در سایه سکوت مجامع بین المللی و عربی شدیدا محکوم کرد. 1:09 شبکه الجزیره به نقل از یک منبع مقاومت فلسطینی گزارش داد که تلاشهای قاهره جدی است و چند ساعت آینده برای امکان بازگشت آرامش مهم است. 

1:02 یک دیپلمات اسرائیلی به رسانه ها گفته است که تلاشهای فشرده ای در جریان است تا طی ساعات آینده آتش بس اعلام شود. خبرنگار پایگاه اسرائیلی «کان» نیز گزارش داده است که مصر در حال میانجیگری است تا همین امشب آتش بس برقرار شود. 

0:36 برخی منابع اسرائیلی گزارش داده اند که ارتش این رژیم تا کنون 320 نقطه در غزه را مورد حملات خود قرار داده است. 

0:26 وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی را تا این لحظه 24 نفر اعلام کرد که در این میان 3 نفر زن، 3 کودک و دو نوزاد بوده‌اند. براساس گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، 154 نفر نیز در این حملات مجروح شده اند. 

.:: پینوس ::.

.:: پینوس ::.

منبع : خبرگزاری فارس



حملات رژیم صهیونیستی به کلیه مناطق نوار غزه ادامه دارد و تاکنون 24 فلسطینی شهید و در مقابل چهار صهیونیست نیز کشته شده‌اند 3 زن 3 کودک و 2 نوزاد در میان شهدا ادامه حملات رژیم صهیونیستی
ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 16 ارديبهشت ماه، 1398 توسط اسامه قادری  پرینت

مرتبط باموضوع :

 از مَکتب تا مَطب، به مناسبت هفته معلم  [ جمعه، 12 ارديبهشت ماه، 1393 ] 3885 مشاهده
 کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان سینه در پاوه  [ چهارشنبه، 22 آبان ماه، 1392 ] 4017 مشاهده
 احداث بلوار پاوه از دره بیان تاورودی دوریسا  [ چهارشنبه، 18 تير ماه، 1393 ] 1935 مشاهده
 ایرانی‌ها صدرنشین خرید خانه در ترکیه  [ پنجشنبه، 29 خرداد ماه، 1399 ] 1479 مشاهده
 روز خبرنگار .... سخنی با ....  [ شنبه، 17 مرداد ماه، 1394 ] 4442 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب
صفحات پيشنهادي
لينکدوني
پیامک

ســامـانه پیام کوتاه پینوس



ارسال خبر ، مقاله ، گزارش و ...



شماره همراه خود را برای عضویت در خبرنامه پیامکی وارد کنید