پنجشنبه، 9 فروردين ماه، 1403

ارتقای درجه شهرداری پاوه

شهردار پاوه از ارتقای درجه شهرداری پاوه پس از ۲۹ سال از ۶ به ۸ خبر داد. به گزارش کردپرس، سالم مرادی در این زمینه عنوان کرد:



معیار درجه‌بندی شهرداری‌های کشور بر اساس شاخص‌هایی (از جمله جمعیت شهری، درآمد و بودجه شهرداری و تقسیمات کشوری که مربوط به درجه استانداری، درجه فرمانداری و درجه بخشداری یک منطقه) است که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و شامل ۱۲ درجه است. درجه یک این رده‌بندی مربوط به شهرداری‌های تازه تأسیس است و درجه ۱۲ نیز مربوط به کلانشهرها از جمله مشهد، اصفهان و تبریز است.

شهردار پاوه افزود: آخرین ارتقای درجه‌بندی شهرداری پاوه در سال ۱۳۷۲ بوده است که بر اساس آن درجه شهرداری پاوه از ۵ به ۶ ارتقا یافت و امروز بعد از ۲۹ سال شاهد ارتقای دو درجه‌ای شهرداری پاوه هستیم؛ که با توجه به نقش این ارتقای درجه در توسعه و آبادانی شهر، دستاورد بسیار مهمی به حساب می‌آید.

مهندس مرادی تصریح کرد:  با توجه به اهمیت ارتقای درجه شهرداری در توسعه و آبادانی شهر، بهمن‌ماه سال گذشته مسئو مالی شهرداری مأمور پیگیری ارتقای درجه شهرداری شد و از آن پس پیگیری‌های متعددی توسط این شهرداری (از جمله مکاتبات و سفرهای کاری) انجام شد و خوشبختانه این تلاش‌ها به ثمر نشست و درجه شهرداری به یکباره از ۶ به ۸ ارتقا یافت.

شهردار پاوه با اشاره به ارتقای درجه و نقش آن در پیشرفت شهر، گفت: یکی از تأثیرات ارتقای درجه در حوزه افزایش بدنه سیستم نیروی شهرداری، افزایش کارشناسان و افزایش اداره‌ها و واحدها و همچنین افزایش تعداد معاونت‌ها دیده خواهد شد. بدون شک هر چه تعداد واحدها و کارشناسان و نیروهای زبده شهرداری بیشتر شود، این موضوع باعث ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد شد و مردم خدمات را بهتر لمس خواهند کرد.

وی ضمن با بیان اینکه ارتقای درجه شهرداری در حقوق و مزایای پرسنل شهرداری تأثیر مستقیم دارد، افزود: علاوه بر این در جذب اعتبارات ملی و استانی، جذب ماشین‌آلات سنگین خصوصاً ماشین‌آلات آتش‌نشانی و تجهیزات و ادوات سنگین آتش‌نشانی، کمک اعتباری پروژه‌های ملی مثل طرح پسماند و موارد مشابه تأثیر بسزایی خواهد داشت و اظهار امیدواری کرد: از این ارتقای درجه به نحو احسن جهت توسعه مدیریت شهری و جذب امکانات جهت آبادانی شهر بهره ببریم



ارسال شده در مورخه : سه شنبه، 22 شهريور ماه، 1401 توسط cafeweb  پرینت

مرتبط باموضوع :

 برنامه یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا  [ جمعه، 28 دي ماه، 1397 ] 2181 مشاهده
 تفرجگاه دالانی و احداث سرویس های بهداشتی  [ يكشنبه، 22 ارديبهشت ماه، 1392 ] 4040 مشاهده
 شهدای مدافع حریم طبیعت شهرستان پاوه  [ دوشنبه، 9 تير ماه، 1399 ] 1791 مشاهده
 هفته پرستار با سانیار  [ پنجشنبه، 12 دي ماه، 1398 ] 2659 مشاهده
 قیمت کالا‌های اساسی در ماه رمضان اعلام شد  [ يكشنبه، 15 ارديبهشت ماه، 1398 ] 2209 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب
صفحات پيشنهادي
لينکدوني
پیامک

ســامـانه پیام کوتاه پینوس



ارسال خبر ، مقاله ، گزارش و ...



شماره همراه خود را برای عضویت در خبرنامه پیامکی وارد کنید