آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط poonehmedia — يکشنبه بهمن ماه 16, 1401 9:44 am
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط poonehmedia — يکشنبه بهمن ماه 16, 1401 9:41 am
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط poonehmedia — يکشنبه بهمن ماه 16, 1401 9:39 am
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط pysalo — دوشنبه تير ماه 13, 1401 12:59 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط kigihepexu — شنبه تير ماه 4, 1401 9:00 am
این روزها با افزایش شرکت های بزرگ و چاپخانه ها در گوشه و کنار شهر، برای هر فردی سوال پیش می آید که چگونه می توان با وجود چاپخانه های زیاد، یکی از بهترین آنها را برای چاپ و کارهای تبلیغاتی خود انتخاب کنیم؟! به واقع آدم می ماند که کار کدام خوب و مناسب می باشد و می توان به آن اعتماد کرد. چه بسا چاپخانه هایی در سطح شهر وجود دارند که نه تنها تجربه ای ندارند بلکه کارهایتان را چنان خراب می کنند و با تکنیک هایی شما را مقصر جلوه می دهند که نمی توانید با خیال راحت کارهایتان را به هر مرکز چاپی بسپارید. این روزها زمان و کیفیت دو آیتم بسیار مهم در نزد مشتری است. از این رو چاپخانه ای می تواند در اینکار موفق شود که این دو آیتم را در راس کار خودش قرار دهد.
یک چاپخانه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
شاید از خودتان بپرسید که چگونه می توانید با وجود تعداد کثیری از چاپخانه، یکی از معتبرترین آنها را برای کارهای چاپی خود انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید یک چاپخانه را ارزیابی نمایید بایستی به ویژگی های مثبتی که دارد توجه کنید تا بتوانید به هدف خودتان برسید. با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های یک چاپخانه خوب آشنا کنیم.
تجهیزات چاپخانه را بررسی کنید!
به راحتی می توانید تجهیزات چاپخانه را بررسی کنید! غالبا دستگاههای بروز و جدید و تعداد کثیر آنها در یک مرکز چاپ می تواند جلوه ی مثبت چاپخانه را به شما نشان دهد. به عنوان مثال اگر به چاپخانه نقش هنر سری بزنید، با دیدن دستگاههای قدرتمند و غول پیکر آنها می توانید فرق بین یک چاپخانه معتبر را با چاپخانه نامعتبر را تشخیص دهید. در واقع تجهیزات چاپخانه هستند که به یک مرکز معنا می بخشند و بایستی مورد توجه قرار گیرد.
هزینه های چاپخانه را بررسی کنید!
چاپخانه ای مناسب است که از لحاظ قیمت هم برای مشتری به صرفه باشد تا بتوان در تمامی کارهای چاپی از آن بهره مند شد. چاپخانه نقش هنر نسبت به دیگر چاپخانه ها از قیمت مناسبی برخوردار است و هزینه هایی که از مشتری دریافت می کند هم نرخ پایینی دارد. از این رو می توانید با خیالی راحت تمامی کارهای چاپی نظیر: چاپ کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر، چاپ ست اداری و دیگر کارها را به این مرکز چاپ فوری بسپارید و بهترین کارها را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.
سرعت کار چاپخانه را ارزیابی کنید!
مسلما برای شما هم سرعت چاپ مهم است و می خواهید کارهایتان در کمترین زمان ممکن انجام شود. امروزه چاپخانه ها با توجه به حجم کارها گاهی اوقات در زمانبندی انعطافپذیری نداشته و کارها را در یک زمانبندی طولانی به مشتری تحویل می دهند. سرعت انجام کارهای چاپی بسیار مهم است و بایستی در اولویت قرار گیرد. از این رو برای چاپ فوری و هر نوع چاپی که می خواهید به سرعت انجام شود، پیشنهاد می کنیم از چاپخانه نقش هنر بهره مند شوید. این مرکز می تواند کارهایی نظیر چاپ کاتالوگ، چاپ کارت ویزیت و هر نوع چاپی که به زمان طولانی نیاز دارد را به صورت چاپ فوری برایتان انجام دهد. شاید به همین دلیل هم هست که تاکنون مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.
بررسی تجارب و سوابق چاپخانه
تمامی ما آدم ها برای واگذاری یک کار مهم به شرکت و یا افراد، به سوابق کاری آنها توجه می کنیم. چرا که داشتن سابقه مهمترین عامل این اعتماد می باشد. زمانیکه چاپخانه تجارب و مهارت کافی در زمینه چاپ داشته باشد، قطعا مشتریان زیادی خواهد داشت و حجم کارها نشان دهنده ی نوعی تاییدیه می باشد و فرد می تواند با خیالی آسوده کارهایش را به آن مرکز بسپارد. از این رو اگر به دنبال چاپخانه معتبر و خبره ای هستید که کارهای چاپی خود را بدون کوچکترین تردیدی به آن بسپارید، چه مرکزی بهتر از چاپخانه نقش هنر!
چاپخانه نقش هنر
این چاپخانه یکی از معروفترین و قدیمی ترین چاپخانه ها محسوب می شود که از دیرباز تاکنون در این حوزه فعالیت می کند. همچنین لازم است بدانید: کیفیت بالا، هزینه مناسب و سرعت در تحویل کارها، سه فاکتور مهم در این چاپخانه می باشد که تاکنون با رعایت آنها توانسته با سایر سازمان ها و شرکت ها همکاری داشته باشد.منبع:چاپخانه نقش هنر
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط niloo11 — چهارشنبه بهمن ماه 10, 1397 2:57 pm
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط ehsan-h — يکشنبه مهر ماه 29, 1397 12:46 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط charming — دوشنبه شهريور ماه 19, 1397 3:12 pm
سئو به معنی بهینه سازی موتور جستجو است که از عبارت (Search Engine Optimization) گرفته شده است و هدف آن رساندن وب سایت به رتبه بندی بالا است و باعث نمایش و ارتباط بهتر سایت در جستجوی گوگل می شود و به هیچ عنوان معنی سئو فریب موتورهای جستجو و یا دستکاری موتورهای جستجو نیست بنابراین نمی توان از آن به عنوان روش غیر اخلاقی نام برد.
سئو مجموعه روش ها و فرآیندهایی است که برای تغییر استراتژیک وب سایت ها به کار برده می شود که این روش ها مهم ترین موضوعات مربوط به صفحه را بیان کرده و اهمیت آن را در صفحه نمایش جستجو بالا می برد.
سئو نیاز به زمان و صبر و دانش زیاد دارد و به راحتی نمی توان آن را پیاده سازی کرد.با توجه به این که موتورهای جستجو قابل پیش بینی نیستند و الگوریتم های رتبه بندی خود را به طور دائم تغییر می دهند مهندسباید اطلاعات خود را در این زمینه بروز نگهدارد.مهندس سئو باید مهم ترین معیارهای رتبه بندی گوگل را که بیش از 200 معیار است بداند و با توجه به آن به پیاده سازی سئو بپردازد.
عضويت / ورود
اهداف سئو:
هدف سئو بالا آمدن و در محل های بالا قرار گرفتن وب سایت در نتیجه جستجوی گوگل است و ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران را افزایش می دهد.بیشترین صفحاتی که با کلمه وارد شده برای جستجو مرتبط است نمایش داده می شود که این موضوع برای کاربر و موتور جستجو مزایای زیادی دارد و کاربر به بیشترین نتایج مرتبط با پرس و جوی جستجو شده دست می یابد.
برای بهینه سازی وب سایت قبل از هر چیز به زمان نیاز است بنابراین زمان بزرگترین سرمایه گذاری اولیه به حساب می آید. و نتیجه گیری هفته ها یا ماه ها زمان می برد که البته به چگونگی استفاده از کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی بستگی دارد.قرار گرفتن در صفحه اول و به خصوص در سه نتیجه ی جستجوی اولیه در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی گوگل برای وب سایت ها اهمیت زیادی دارد.
می توان گفت در نتیجه جستجوی گوگل سه جایگاه اول 58.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان و رتبه اول به تنهایی 38.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان را شامل می شود بنابراین رقابت وب سایت ها برای رسیدن به جایگاه های اول طبیعی است زیرا هرچه بازدیدکنندگان سایت افزایش یابند تعداد مشتریانشان نیز افزایش می یابد.کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی بیشتر کلیک کرده و دوست ندارند روی پیوندهای لیست های پرداخت شده کلیک کنند. این امر اهمیت سئو را چندین برابر می کند.
اهداف سئو به طور کلی:
-افزایش بازدید وب سایت
-ایجاد برند
-افزایش ترافیک سایت
-قرار دادن وب سایت در رتبه های اولیه در نتیجه جستجوی گوگل
-افزایش مشتریان و فروش محصولات
سئو رتبه بندی وب سایت و بازدیدکنندگان از سایت را افزایش داده و بهترین روش برای تبلیغات به شمار می آید.
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط fafa — دوشنبه مرداد ماه 29, 1397 1:58 pm
گوگل آنالیز که با نام های دیگری مثل گوگل آنالیتیکس،گوگل آنالیتیکزوگوگل آنالیتیک شناخته شده است ابزار تحلیل گر شرکت گوگل است که درباره ترافیک ورودی اطلاعات کامل و مفیدی برای بهینه سازی و پیشرفت وب سایت به مدیران سایت می دهد .این ابزار به رایگان در اختیار وب سایت ها قرار گرفته و استفاده از آن بسیار راحت است با این وجو بسیاری از سایت های ایرانی از این تحلیلگر استفاده نمی کنند و علت آن هنوز مشخص نیست.
همه مدیران سایت ها و وبلاگ ها به گوگل آنالیز احتیاج دارند
در صورتی که یک وب سایت را مدیریت می کنید یا وبلاگ شخصی دارید لازم است که از گوگل آنالیز استفاده کنید.با استفاده از گوگل آنالیز می توانید به اطلاعات مهمی درباره سوالات زیر دست یابید.
1-تعداد نفرات بازدید کننده از سایت شما
2-متوسط مدت زمانی که دیگران در سایت شما وقت می گذارنند.
3-جذاب و واضح بودن یا نبودن محتوای صفحات
4-علاقه مندی های بازدید کنندگان وبلاگ و محتوای سایت شما
5-موقعیت جغرافیایی بازدید کنندگان سایت شما در استان ها و کشورهای دیگر
6-آیا لازم است سایتی واکنش گرا و مناسب گوشی داشته باشید
7- سایت شما از طریق چه سایتی مورد بازدید قرار می گیرد
8-بیشترین تأثیر ترافیک سایتتان مربوط به کدام تکنیک بازاریابی است
9-محبوبترین صفحات سایت کدامند
10-تعداد بازدیدکنندگانی که مشتری می شوند و ویژگی آنها
11-چگونگی افزایش سرعت سایت
آمار به دست آمده از سایت شما توسط گوگل آنالیز برای شناخت وبهینه سازی سایت شما می تواند منبع ارزشمندی باشد.همچنین قابلیت نصب روی گوشی های اندروید و ios را دارد.
عضويت / ورود
نصب گوگل آنالیز:
نصب گوگل آنالیز بسیار راحت است و لازم به صرف زمان زیادی ندارد فقط باید در راه اندازی آن دقت کنید و برای نصب آن نیاز به یک حساب کاربری دارید.
معنای کلمات کلیدی برای استفاده از گوگل آنالیز:
پس از نصب گوگل آنالیز باید طریقه استفاده از آن را یاد بگیریم به همین منظور ما معنی برخی کلمات را که بارها با آن ها در گوگل روبه رو شدید را بیان می کنیم.
1-ابعاد(Dimensions):از ویژگی های بارز سایت بعد است که می تواند مقادیر مختلفی بپذیرد.از نمونه ابعاد گوگل آنالیز می توان به زمان حضور در سایت،صفحات بازدید شده،صفحه خروج و نوع مرورگر اشاره کرد.
2-متریک ها(Metrics):می توان گفت متریک عبارت است از خصوصیات درونی یک دایمنشن که به صورت نرخ یا مجموع اندازه گیری می شوند.زمان بازدید از سایت و تعداد بازدیدکننده ها از یک صفحه نمونه هایی از آن است.
3-دوره ها(Sessions):مدت زمانی که کاربر با گوشی یا سایت و یا دیگر رسانه های شما به طور فعال در ارتباط است را دوره می گویند.همه اطلاعات مربوط به تعاملات کاربر در طول یک دوره حساب می شود و اگر به مدت 30 دقیقه تعاملی صورت نگیرد برنامه بسته و با ورود دوباره کاربر دوره جدید باز می شود.
4-کاربران(Users):کاربران شما افرادی هستند که برای حداقل یک دوره در سایت شما بوده اند.
5-بازدید کنندگان(Visitors):بازدید کنندگان افرادی هستند که به سایت شما سر زده اند.این بازدیدکنندگان دو دسته اند:بازدید کنندگان تکراری یا Returning Visitors بازدیدکنندگانی هستند که یک دوره در سایت شما بوده اند و بازدیدکنندگان جدید یا New Visitor.
6-بازدید صفحات (Pageviews):تعداد کل دفعات بازدید از صفحات حتی بازدیدهای تکراری توسط کاربر تکراری را شامل می شود.
7-صفحات/دوره ها(Pages/Sessions):میانگین تعداد صفحات که در یک دوره بازدید می شود و بازدیدهای تکراری از یک صفحه را نیز شامل می شود.
8-میانگین زمان دوره(Avg. Session Duration):میانگین زمان طول دوره هایی که بازدیدکنندگان در سایت بوده اند
9-نرخ پرش(Bounce Rate):اگر کاربری وارد سایت شما شود و هیچ تعاملی انجام نشود و فقط یک صفحه از سایت را ببیند و صفحه را ببند به آن نرخ پرش می گویند.نرخ پرش کمتر نشان دهنده این است که سایت تان در حفظ کاربر موفق بوده.
10-دوره های جدید(New Sessions):تعداد بازدید های جدید توسط کاربرهای جدید را به صورت تخمین مشخص میکند.تخمینی بودن این تعداد به این دلیل است که ممکن است کاربر با آی پی جدیدی وارد شود.
11-اهداف(Goals):با تعیین اهداف خود در گوگل آنالیز موفقیت وب سایتتان را اندازه گیری کنید و فرآیندی که برایتان مهم است و تاوسط کاربران این فرآیند طی می شود را بررسی کنید.
12-تبدیل ها(Conversions):وقتی که اهداف شما توسط کاربر عملی شود مثلأ کاربر در سایت ثبت نام کند و ثابت شود و یا خرید کند و مشتری شود تبدیل صورت می گیرد.
13-کمپین ها(Campaigns):به کمک کمپین ها می توانید در صفحه ای که دوست دارید پارامتر شخصیتان را اضافه کنید و اطلاعاتی بیشتر از کاربران به دست آورید.
14-جذب(Acquisition):منظور از جذب طریقه به دست آوردن کاربران از طریق جستجوی گوگل و یا دیگر روش ها است.
15-رفتار(Behavior)):اطلاعاتی که درباره رفتار کاربران به شما داده می شود به شما کمک می کند که محتویات سایتتان را طبق های آن ها بهینه سازی کنند.
منوی اصلی:
در صفحه گوگل آنالیز در بالای صفحه یک منوی ساده با چند گزینه وجود دارد.
خانه(Home):همه اطلاعات کلی درباره سایت ها و برنامه های گوشی شما در این قسمت قرار دارد.
گزارش(Reports):این قسمت اطلاعات مربوط به یک سایت یا یک برنامه مشخص را به شما می دهد.
شخصی سازی(Customization):به شما در این گزینه اجازه داده می شود که دایمنشن ها و متریک ها و گزارشات شخصی خود را ایجاد کنید.
مدیریت(Admin):تنظیمات مدیریتی را در این گزینه می توانید انجام دهید و همچنین این گزینه اجازه دسترسی به همکاران شما را می دهد.
انتخاب سایت و یا برنامه ای که اطلاعات آن را می خواهید در گزینه گزارش مشاهده کنید در قسمت سمت راست منو می توانید انجام .
تنظیم زمان:
با استفاده از تقویمی که در سمت راست صفحه قرار دارد شما می توانید برای مشاهده اطلاعات بازه زمانی تعیین کنید.
این قسمت همچنین به شما اجازه می دهد با انتخاب گزینه مقایسه دو بازه زمانی مختلف را با هم مقایسه کنید و پسرفت یا پیشرف متریک ها در بازه زمانی دوم را مشاهده کنید.
خانه:
با وارد کردن حساب کاربری صفحه اصلی برای شما باز می شود.لیست سایت ها و اطلاعات کلی درباره آن ها که به حساب خود متصل کرده اید را در این قسمت مشاهده می کنید.این اطلاعات نرخ پرش(Bounce Rate)،تعداد دوره ها(Sessions)،نرخ تبدیل(Goal Conversion Rate)،میانگین زمان دوره(Duration Avg. Session) را شامل می شود.این صفحه همچنین اجازه جستجو بین دامنه ها و برنامه های گوشی را به شما می دهد و با ستاره دار کردن برنامه های مهم میتوانید دسترسی به آن ها را راحت تر کنید.
اکنون می توانید با انتخاب برنامه ای که اطلاعات بیشتری درباره آن می خواهید به صفحه گزارش گوگل وارد شوید.
گزارش گوگل آنالیز:
این قسمت اطلاعات دقیق درباره مخاطبانتان به شما می دهد.با گزینه جستجویی که در منوی سمت چپ قرار دارد می توانید گزارشات مورد نظرتان را جستجو کنید و لیست لینک هایی که اینجا وجود دارند شما را به بخش های مهم گوگل آنالیز هدایت می کند.
داشبورد:
شما می توانید صفحه گزارش را ویرایش کنید و اطلاعات کلیدی مورد نیازتان را با استفاده از ویجت ها نشان دهید.به کمک داشبورد می توانید اطلاعات مورد نیازتان را بدون چرخیدن روی گزارشات استاندارد به دست آورید.
دکمه +Add Segment به شما کمک می کند تا معیارهای جدید را در آمار ببینید و با دکمه +Add Widget میتوانید بخش های جدیدی را به این قسمت اضافه کنید.همچنین با انتخاب لینک Add to Dashboard می توانید زمانی که بین گزارشات می چرخید این گزارشات را به داشبوردتان اضافه کنید.قسمت Google Analytics Solutions Gallery به شما اجازه می دهد داشبوردهای از قبل آماده را دانلود کنید.در اینجا نیز می توان مانند صفحه خانه بازه زمانی گزارش را تغییر داد و دو بازه را با یکدیگر مقایسه کرد.
میانبرها:
این قسمت همانگونه که از اسم آن مشخص است لینک سریعی است به گزارشات مورد نظرتان.با کلیک بر روی لینک Shortcut که در بالای صفحه قرار دارد می توانید گزارش هایی که لازم دارید به میانبرها اضافه کنید تا بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.
رویدادهای هوشمند:
در این قسمت می توانید هشدارهایی تنظیم کنید که هنگامی که در اطلاعاتتان تغییرات مورد نظر داده شد در این بخش و از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود.شما می توانید برای بازه زمانی روزانه ،هفتگی و ماهانه و برای رویدادهایی مثل تغییر در تعداد دوره ها،تبدیل یک هدف و یا دیگر متریک ها هشدار تنظیم کنید.
اطلاعات لحظه ای:
در این بخش شما می توانید به اطلاعات لحظه ای دست یابید برای مثال می توانید بدانید در این لحظه چند نفر در سایت شما هستند و چه فعالیت هایی انجام می دهند.نحوه وارد شدن آن ها به سایت،موقعیت مکانی آن ها،تعداد صفحاتی که توسط آن ها دیده شده و ... از نمونه های این اطلاعات هستند.
اطلاعات کلی:
در این قسمت می توانید اطلاعات کلی درباره مخاطبانتان به دست آورید.
متریکی که می خواهید نشان داده شود می توانید در قسمت نمودار مشخص کنید.و همچنین می توانید دو متریک را انتخاب و آن ها را با هم مقایسه کنید وهمینطور می توانید تعیین کنید که می خواهید نمودار شما روزانه و یا هفتگی یا ماهانه و یا ساعتی نمایش داده شود.آمار دوره ها ،تعداد دفعات بازدید از سایت(Sessions)،تعداد صفحاتی که کاربران مشاهده کرده اند(Pageviews)،میانگین صفحاتی که در هر دوره مشاهده شده(Pages / Session)،تعداد کاربران(Users)،میانگین مدت زمان یک دوره بازدید(Avg. SessionDuration)،تعداد کاربران از دست رفته یا نرخ پرش(Bounce Rate)،درصد دوره بازدید کننده جدید(% New Sessions) در زیر نمودار به صورت پیش فرض وجود دارد.در سمت راست نموداری از مقایسه درصد بازدیدکنندگان قدیم و جدید را می توانید مشاهده کنید.
نحوه جذب:
نحوه جذب کاربران به سایت شما در این قسمت نشان داده می شود.و همچنین می توانید رفتار کاربران را و تعداد کاربرانی که مشتری یا ثابت شده اند را بررسی کنید.عبارات کلیدی این قسمت:
منابع(Sources):این قسمت مشخص می کند چه تعداد بازدید کننده از هر سایتی جذب می شود که برایمناسب است..
عضويت / ورود
رسانه ها(Mediums):دراین قسمت مشخص می شود که کاربران سایت شما را در جستجو پیدا کرده اند(Organic) یا از طریق تبلیغ (Referral) و یا هیچکدام(None)
کانال ها(Channels):طریقه جذب کاربر را مشخص می کند
مستقیم(Direct):مخاطبانی که به طور مستقیم از طریق آدرس سایت وارد شده اند
جستجوی طبیعی(Organic Search):کاربرانی که از طریق جستجو در موتورهای جستجوگر وارد می شوند
ارجاعی(Referral):کاربران جذب شده از طریق دیگر سایت ها
اجتماعی(Social):کاربران جذب شده از طریق شبکه های اجتماعی
دیگر موارد:کاربرانی که از طریقه های مختلف دیگر وارد شده اند را می توانید مشاهده کنید
سرعت سایت:
این قسمت منبع با ارزشی برای بهبود سایت و کسب اطلاعات است.میانگین زمانی که صفحه بارگذاری می شود ،زمان ریدیرکت شدن،زمان پاسخ دادن سرور و غیره را در صفحه اصلی می توانید ببینید.و همچنین می توان سرعت را بر اساس نوع مرورگر و کشور و صفحه بررسی کرد.
در صفحه Page Timing یا زمان بندی صفحه درباره سرعت هر صفحه اطلاعات دقیقی می توانید کسب کنید،در Speed Suggestions یا صفحه پیشنهادات سرعت می توانید پیشنهادات افزایش سرعت گوگل را مشاهده کنید.
جستجوی سایت:
برای مشاهده اطلاعات دقیق درباره جستجوهایی که در سایت شما انجام شده سیستم جستجوی داخلی سایت را به گوگل آنالیز متصل کنید.
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط fafa — دوشنبه مرداد ماه 29, 1397 1:58 pm
1-تیتر با کلمه کلیدی شروع شود: سعی کنید کلمه کلیدی خود را در ابتدای تیتر و نام شرکت خود را در انتهای سایت قرار دهید.
2-تمرکز برروی کلمه کلیدی: بر روی کلمه کلیدی در محتوای صفحه تمرکز کنیم.تعداد کلمات محتوای صفحه برای کانتنت ایده آل باید بالای 3000کلمه باشد و تصاویر فیلم و عکس دارد.
3-چگالی کلمات کلیدی: بعضی ها فکر میکنند ما هر چه بیشتر کلمه کلیدی را در متن به کار ببریم مفید هستش درحالی که ما باید بدونیم داریم برای انسان محتوا را مینویسیم نه برای ماشین.
4-ترافیک سایت: اگر میخواهیم ترافیک و بازدید کننده عظیمی را بگیریم باید بگیم که سایت ما آموزشی هستش و به گوگل بگیم که در این بخش به سمت من یوزر بفرست تا من ببینم که نتیجه درست از ترافیک و رتبه میگیریم.
5-سرعت بارگذاری صفحات: بسیار مهم است در وردپرس سوپرکش یا توتال کش را نصب کنند چون سرعت زیادی دارند و سرعت لود محتوای سایتشون کم میشه.
6-محتوای کپی:برای محتوای کپی می بایست به گوگل بگیم درسته محتوای من کپی هستش اما ارجاع بده به صفحه خودش این rel=canonical درتگ متا قرار میگیره محتواهای کپی رو حداقل به اون اضافه کنیم و ویرایش کنیم.
7-سرعت باز شدن سایت در کروم: باید حواسمون باشه در کروم سرعت لود سایت به چه صورت هست و آنرا چک کنیم.
8-بهینه بودن تصاویرسایت: در فتوشاپ در قسمت میتونیم به عکسمون alt اضافه کنیم تا عکس همیشه برای ما باشد.
9.کلمه کلیدی: کلمه کلیدی در 100کلمه اول باشد چه در صفحه اصلی چه فرعی مبنا در سورس هست محتوا باید بروز باشه.
10.استفاده از تگ های h1 و h2: این دو تگ همان عنوان مطلب می باشد که حتما استفاده کنیم.
11.ترتیب استفاده از کلمات کلیدی در تایتل و صفحه: برایخود با ابزار گوگل پلنر متوانیم تعیین کنیم که چه کلماتی به ترتیب استفاده کنیم.البته هر چه کلمه کمتر باشد تخصصی تر می باشد.
عضويت / ورود
12.لینک به سایت های با کیفیت: به سایت های با کیفیت لینک بدیم تا از جریمه خارج بشیم اگر از سایتی معتبر مطلبی برمیداریم به همون لینک بدیم تا دو هفته از جریمه خارج بشیم امتیاز مثبت هم دارد.
13.زمینه کاری ما چی هستش؟ چه کنیم که گوگل بفهمه زمینه کاری ما چی هستش؟ما باید به یک سایت معتبر در زمینه کاریمون لینک بدیم.
14.محتوای بدون اشتباه نوشتاری: اینکه درست بنویسیم بدون غلط املایی تایپ شده باشه و یا قوانین نوشتاری رعایت شده باشه-نرم افزار ویراست یار را در گوگل سرچ نماییم یک پلاگین رایگان هست نصب میکنیم که تمام غلط های املایی را درست میکند حتی نگارشی.قبل از گذاشتن هر مطلبی آن را ویرایست میکنیم.
15-.میکرو دیتاها: از طراح قالب جوملا یا وردپرس یا هر مدیریت محتوایی بخواهیم که میکرو دیتا را رعایت کند مثل وقتی که کلمه را جستجو میکنیم زیر سرچ اون سایت لینک تصاویر یا قیمت محصول رو میاره.
16-تعداد لینک های خروجی سایت درست باشه: منظور گذاشتن لینک برای دیگران در سایتمان هستش که پول بگیریم لینک بذاریم اینک مثلا 40 تا لینک یا همون بک لینک داخل صفحه اصلی سایتمان بذاریم مثل سایت های خبری یا دانلودی که بخاطر پول اینکار رو می کن پس دارن به خودشون ضربه میزنن.
17- کنترل لینک داخلی: هیچ وقت اصرار به لینک کردن کلمات خاص در تمامی مطالب سایتمان نداشته باشیم.
18-فاکتور گیری گوگل برای رتبه بندی: استفاده از مالتی مدیا.استفاده از کلیپ صوتی و تصویری(فیلم) در سایت.
19-لینک داخلی: اینکه چندتا از مقالات من به صفحه اصلی مقالات لینک دادن.
20-لینک دادن داخلی از صفحه آتوریتی دار:از صفحه ای که پیج آتوریتی آن بالاست به صفحه دیگری که برامون مهم هست لینک داخلی بدیم که از اعتبار صفحه آتوریتی دارمون به صفحه مهم انتقال داده بشه.
21-لینک های غیرفعال با لینک شکسته: مهم هستش که داخل سایتمون به سایت هایی که دیگر وجود ندارن لینک ندیم با اینکه میتونیم از پلاگین نوفالو برای لینک های داخلیمون استفاده کنیم.
22-سایتمون را با جی تی متریکس: چک کنیم یا با امثال جی تی که بتونیم خطاهای را برطرف کنیم.
23-بالا بودن اعتبار سایت:تاثیر آن در لینک های داخلی و کوتاه کردن مسیر صفحات سایت برای پیدا کردن راحت صفحات برای یوزر
24-دسته بندی موضوعی محتوای سایت: کاربر باید از طریق مقالات وارد سایتمون بشه سپس به صفحه اصلی تا اینکه کاربر بخواد صفحه اصلی ما رو با شعارهامون ببینه.دامنه کلمات را گسترش بدیم و برای هرکدام محتوا نویسی کنیم.
25-محتوای بی کیفیت: دارای عنوان بی کیفیت هست که ربطی هم محتوا به خواسته کاربر ندارد محتوایی بی کیفیت هست که ورود اطلاعات به درستی وارد نشده که به اشتراک نذاشته و لینک ندن و لایک نکنن.
26-لینک دادن به سایت هایی دیگر: اگر مطلبی مینویسم در مورد چیزی به سایت یا ابزاری که در موردش وجود داره لینک بدیم و تاثیرش رو ببینیم و نترسیم.
27-خرید لینک: از سایت های کم ارزش لینک نخریم که در فوتر یا با کسی که لینک میفروشند از سایت هایی که تولید محتوای حرفه ای می کنن ازشون پست اختصاصی بگیریم و حتما از سایت هایی لینک بگیریم که آتوریتی بالا دارند.
28-صبور باشیم در سئو: سئو مثل خرید کالایی از گوگل نیست که سریع انجام بشه تلاش کنیم و تولید محتوا کنیم هر روز صبر کنیم تا گوگل به ترتیب چک کند.
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط fafa — دوشنبه مرداد ماه 29, 1397 1:57 pm
در خیلی جاها مخصوصاً شبکه های اجتماعی ورسانه ها شنیده ایم که محتوا پادشاست ، که این تفسیر بستگی دارد و هم درست است و هم نادرست ، زمانی که کربری وارد سایت میشه باید داخل صفحه یا سایت محتوا باشه تا کاربر خارج نشه که سایت ما امتیاز منفی نگیره ، بنا براین ما باید سایتمون را آماده کنیم برای کاربرهایی که از سمت گوگل وارد سایت ما میشن و اما منظور از محتوا پادشاه چیست ؟ یعنی که ما باید هر روز تولید محتوا بکنیم و سایت پر از محتوا باشه ؟ مثل ویکی پدیا ؟ نه این درست نیست لازم نیست ما زمان زیادی برای تعدادزیادی از محتوا بذاریم و اما چه محتوایی خوب و چه تعداد لازمه ؟ محتوایی که کاربرها نیاز دارند و جذب اون محتوا شده و جواب سوالهای کاربر رو بده یا به دانش اون اضافه کنه و اما برای زمانی که کاربر می خواد در مورد چیزی از صفر یاد بگیره ، محتوایی مناسب هست که آموزش ها رو گام به گام و در محتوای بعدی فصل بعدی رو آموزش بده ، پس در اینجا ما تعداد و کیفیترو معلوم کردیم و این محتوای با کیفیت مزیت های دیگر هم داراست ، اینکه کاربر اگر از محتوا خوشش بیاید در شبکه های اجتماعی و تلگرام و انجمن ها به اشتراک میذاره.
عضويت / ورود
بنابراین محتوایی که کاربر پسند باشه یا جواب بسیاری از سوالات کاربر رو جواب یا آموزش های گام به گام را رعایت کرده باشه تا مدتها می تونه کاربران زیادی را وارد سایت کنه حتی بدون اینکه نیاز باشه تا مدتها مقالاتی رو در سایت قراربده ، البته توصیه میشه که تمامی مقالات و آموزش ها یه جا در سایت قرار نگیره تا کاربر ها برای آموزش های جدید به سایت سر بزنن ، با این روش شما میتونین کاربرهای ثابت در طول زمان داشته باشین ، ولی کسانی که می خوان محتوای زیادی به صورت متوالی در سایت قراربدن و با کلید واژه پر ترافیک بخوان سایت خودشون رو سئو کنن ، باید کامنتت یا تولید محتوای بسیار با کیفیت و با تیترهای جذاب کاربر رو وارد سایت بکنن و اما اگر بخوایم در کلمات کلیدی پر ترافیک در رتبه قرار بگیریم می بایست پس از تولید محتوای با کیفیت لینک بیلدینگ یا بک لینک حرفه ای و با کیفیت تولید کنیم.
اما در بحث لینک بیلدینگ برای گوگل بسیار مهم هستش که شما از سایت های دولتی یا دانشگاهی یا سایت های با پسوند ای دی یو لینک بگیریم چون این سایتها بسیار با کیفیت و در نزد گوگل محبوب هستند پس ایر مهمه که از سایتهای با کیفیت و محبوب گوگل لینک بگیریم. نکته دیگر در بحث لینک گیری اینکه چه تنوعی از دامنه و آی پی های مختلف به ما لینک میدن .
از عوامل دیگر لینک وانکد تکست هستش یا همون لینک کردن کلمات کلیدی در محتوای داخل سایتمون.روش های دیگر برای لینک گرفتن که به صورت طبیعی در طول زمان ، کم و پیوسته قرار بگیره ، میتونیم از سایت های معتبر لینک بخریم یا کمپین های سئو طراحی کنیم یا به صورت دستی لینک سازی کنیم.
عضويت / ورود
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط fafa — دوشنبه مرداد ماه 29, 1397 1:55 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط nazmaran — دوشنبه مرداد ماه 8, 1397 9:41 am
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط amirali96 — چهارشنبه تير ماه 27, 1397 11:37 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط forouzan99 — شنبه ارديبهشت ماه 8, 1397 2:09 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط forouzan99 — شنبه ارديبهشت ماه 8, 1397 2:09 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط forouzan99 — شنبه بهمن ماه 28, 1396 11:58 am
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط forouzan99 — شنبه بهمن ماه 28, 1396 11:56 am
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط elnazkhazaei — چهارشنبه دي ماه 6, 1396 4:10 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط forouzan99 — دوشنبه دي ماه 4, 1396 12:06 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط forouzan99 — دوشنبه دي ماه 4, 1396 11:56 am
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط elnazkhazaei — دوشنبه دي ماه 4, 1396 11:39 am
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط elnazkhazaei — يکشنبه دي ماه 3, 1396 4:18 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط elnazkhazaei — يکشنبه دي ماه 3, 1396 4:17 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط elnazkhazaei — يکشنبه دي ماه 3, 1396 4:17 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط donyayalan — دوشنبه تير ماه 12, 1396 9:47 am
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط yasamin67 — سه شنبه خرداد ماه 2, 1396 12:23 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط SaaRaa — چهارشنبه دي ماه 15, 1395 12:10 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط dabirlo — يکشنبه مرداد ماه 31, 1395 3:09 pm
برای مشاهده لینکها باید عضو سایت باشید عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط maryamhost — سه شنبه تير ماه 24, 1393 9:36 am
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط m_amin_r — سه شنبه ارديبهشت ماه 10, 1392 9:05 am
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط boostanelm — جمعه بهمن ماه 6, 1391 10:40 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط sondos — يکشنبه شهريور ماه 5, 1391 5:45 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط sondos — جمعه مرداد ماه 20, 1391 12:34 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط SharakamPawa — پنج شنبه مرداد ماه 19, 1391 2:29 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط sondos — پنج شنبه مرداد ماه 19, 1391 12:40 pm
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط sondos — جمعه مرداد ماه 6, 1391 5:40 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط SharakamPawa — شنبه بهمن ماه 8, 1390 4:24 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط salaheldinkurd — چهارشنبه آذر ماه 30, 1390 11:50 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط مهمان — چهارشنبه آذر ماه 9, 1390 11:16 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط iman — چهارشنبه آذر ماه 9, 1390 11:30 am
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط مهمان — سه شنبه آذر ماه 8, 1390 8:29 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط Hawre — سه شنبه آذر ماه 7, 1390 2:50 am
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط Ramin — دوشنبه آذر ماه 7, 1390 12:32 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط مهمان — دوشنبه آذر ماه 7, 1390 12:21 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط Hawre — يکشنبه آذر ماه 6, 1390 8:07 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط mehr — يکشنبه آذر ماه 6, 1390 3:31 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط ModireTalar — چهارشنبه آذر ماه 2, 1390 4:26 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط osame1989 — دوشنبه آبان ماه 30, 1390 10:13 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط mashreghi — دوشنبه آبان ماه 30, 1390 4:53 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط osame1989 — يکشنبه آبان ماه 29, 1390 7:17 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط Noha — جمعه آبان ماه 5, 1390 12:18 am
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط abdulrahman — سه شنبه آبان ماه 3, 1390 11:05 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط iman — دوشنبه شهريور ماه 21, 1390 11:11 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط هدیه — دوشنبه شهريور ماه 21, 1390 10:49 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط farhad — دوشنبه شهريور ماه 21, 1390 10:08 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط iman — يکشنبه شهريور ماه 20, 1390 9:36 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط sobhan009s — يکشنبه شهريور ماه 20, 1390 8:01 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط CafeWeb — يکشنبه شهريور ماه 20, 1390 6:03 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط مهمان — شنبه شهريور ماه 19, 1390 7:38 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط ModireTalar — سه شنبه شهريور ماه 15, 1390 4:16 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط osame1989 — سه شنبه شهريور ماه 15, 1390 3:27 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط ModireTalar — سه شنبه شهريور ماه 15, 1390 10:48 am
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط osame1989 — سه شنبه شهريور ماه 15, 1390 10:44 am
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط Noha — دوشنبه شهريور ماه 14, 1390 10:38 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط osame1989 — دوشنبه شهريور ماه 14, 1390 5:45 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط osame1989 — شنبه شهريور ماه 5, 1390 7:25 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط osame1989 — جمعه شهريور ماه 4, 1390 3:14 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط tnp — دوشنبه مرداد ماه 24, 1390 5:30 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط tnp — دوشنبه مرداد ماه 24, 1390 4:58 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط tnp — دوشنبه مرداد ماه 24, 1390 4:44 pm
آمار و اطلاعات: ارسال شده در توسط kchikurd — دوشنبه مرداد ماه 17, 1390 11:45 am