دکوراسیون داخلی

در این بخش مطالب متفرقه در زمینه طنز و سرگرمی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

دکوراسیون داخلی

پستتوسط ooma1372alizadeh » پنج شنبه مهر ماه 27, 1396 5:53 pm


عضويت  / ورود

علاقه انسان ها به تزیین محیط زندگیش مسئله تازه ی نیست بلکه نقاشی های دوران غارنشینی را هم می توان نوعی تزیین دانست . انسان همواره به دنبال زیبا سازی محیط زندگی خود بوده است ، زیرا این کار در روحیه افراد تاثیر بسیاری دارد .
با پیشرفت های تکنولوژی و جوامع این امر اهمیت بیشتری یافته و به عنوان دکوراسیون داخلی نامیده شد .

دکوراسیون داخلی دارای هزاران نمونه و شکل های مختلف می باشد که به عنوان پطرفدار ترین بخش های معماری به شمار می رود . دکوراسیون داخلی را می توان با حداقل و یا حداکثر هزینه اجرا نمود و در مکان های مختلف از جمله محیط کاری ، فروشگاه ها ، بیمارستان و مطب ها ، رستوران ها ، هتل ها ، تالار ها ، ویلا ها ، فضاهای ورزشی ،  منازل ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن و ... سبک و سیاق خاص خود را دارد .

عضويت  / ورود


دکوراسیون داخلی
دکوراسیون همانند سایر هنرها دارای سبک های مختلفی می باشد که هر فرد براساس سلیقه خود انتخاب می نماید . اکثر افراد بعد از گذراندن روز کاری سخت به منزل خود باز می گردند و یا ساعات زیادی را در محل کار خود هستند . زیبا سازی و دکوراسیون داخلی زیبا در این محیط های کاری می تواند تاثیر خوبی در ذهن افراد و روحیه آنها داشته باشد .
دکوراسیون داخلی به معنای هزینه های بسیار برای زیبا سازی محیط نیست ، بلکه شما با صرف هزینه کم و ایجاد تغییر کوچک هم می توانید محیط زندگی خود را تغییر دهید .

عضويت  / ورود

******************************

ooma1372alizadeh
کاربر کوشا
کاربر کوشا
 
پست ها : 17
تاريخ عضويت: پنج شنبه مهر ماه 6, 1396 3:14 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان