موزه اسباب بازی استانبول + تصاویر

در این بخش مطالب متفرقه مربوط به زمینه دینی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

موزه اسباب بازی استانبول + تصاویر

پستتوسط amirali96 » چهارشنبه خرداد ماه 30, 1397 10:20 am


عضويت  / ورود
: شاید تاکنون هر موزه ای با موضوعات مختلف را دیده باشید، اما موزه اسباب بازی ها را نه! بله این موزه در باره اسباب بازی ها بوده و میتوان گفت یکی از تفریحات و جاذبه های دوست داشتنی شهر استانبول برای کودکان است. این موزه سال 2005 بوسیله سونای آکین افتتاح شده و از آن زمان تاکنون مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران
برای مشاهده لینکها باید عضو سایت باشید
عضويت  / ورود
قرار گرفته است. این شاعر و نویسنده، از سال 1800 میلادی عروسک ها و اسباب بازی ها را جمع آوری کرده و آن را در معرض نمایش عمومی در موزه قرار داده است. معماری و دکوراسیون داخلی این موزه بوسیله ایهام دوقان، یکی از معروف ترین طراحان و معماران ترک انجام شده. هدف از ایجاد این موزه، ایجاد یک تونل زمان و نشان دادن سه نسل هر خانواده است. در این موزه از پیر تا جوان میتوانند لذت ببرند و دوران کودکی خود را زنده کنند.



ساعات بازدید و هزینه بلیط موزه اسباب بازی استانبول
توریست ها و گردشگران
برای مشاهده لینکها باید عضو سایت باشید
عضويت  / ورود
میتوانند هر روز هفته، البته به جز روزهای دوشنبه از ساعت نه صبح تا شش بعد از ظهر از موزه اسباب بازی استانبول بازدید داشته باشند. و همینطور برای ورود به آن باید هزینه بلیط ورودی به مقدار ده لیر ترکیه برای هر نفر را پرداخت کنند. اگر کارت موزه از قبل داشته باشید نیز میتوانید به صورت رایگان از موزه اسباب بازی استانبول دیدن کنید.


دسترسی های نزدیک به موزه اسباب بازی استانبول
این موزه شگفت انگیز که به بهشتی برای کودکان در استانبول تبدیل شده در محله کادیکوی قرار دارد. میتوانید با استفاده از اتوبوس ها، از ایستگاه کادیکوی حرکت کرده و در ایستگاه گز تپه پیاده شوید.



amirali96
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 247
تاريخ عضويت: پنج شنبه فروردين ماه 30, 1397 10:42 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه
امتياز: 10

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 7 مهمان