سفری ارزان به استانبول

در این بخش مطالب متفرقه در زمینه طنز و سرگرمی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

سفری ارزان به استانبول

پستتوسط amirali96 » يکشنبه مرداد ماه 27, 1398 5:05 pm

قیمت تور استانبول
ما به شما تضمین شایسته ترین ارزش تور استانبول را می‌دهیم , بعداز کاوش , لیستی از

عضويت  / ورود
که از تور ارزان ارزش به صورت رو به بالا نمایش داده می شود
غذاهای استانبول
غذاهای ترکی را در تمام شهر , از فروشندگان خیابانی گرفته تا هتل های 5 ستاره آزمون نمایید , . برای یک ساندویچ ارزان ارزش به سوی یک کدام از دستفروشان خیابانی بروید و یک دونر کباب توصیه دهید . همچنین خصوصی نیز به Naif بزنید , رستوران درخشانی که دیسهای متنوع با غذاهای عربی ارائه می نماید و یا این که در صورتی‌که در ادامه چیزی متعدد میباشید در جهت Lokanta Maya بروید . این رستوران در نصیب کهن شهر واقع شده و غذاهای مدرن ترکی سرو می نماید .
خرید در استانبول
درهنگام مشاهده از بازارهای سابق و رنگارنگ استانبول , زمان برایتان به عقب بازمیگردد . چاشنی جات , جامه و چرم مرغوب صرفا تعداد پاره ای از اجناسی ست که می‌توانید پیدا فرمایید . از بازار بزرگ استانبول که یکی کهن ترین و اصلی ترین بازارهای دنیاست و در نصیب سابق شهر واقع شده تماشا فرمائید . بازار را با طعم ها و بو های بی شمارش تجربه فرمائید و از یکی‌از عتیقه فروشی های آن یک فانوس کهن و یا این که یک قالی‌کوچک را تحت عنوان سوغات به خانه ببرید . استانبول همینطور دارنده مرکز ها خرید امروزی اکثری در سراسر شهر با مارک های معروفی همچون Zara , Gap و H M است . برای بازدید مرکزها خرید استانبول کلیک نمایید .
شایسته ترین زمان مهاجرت به استانبول
شایسته ترین زمان مهاجرت به استانبول در فصل بهار ( از آوریل تا می ) و در فصل‌پاییز ( از سپتامبر تا اکتبر ) است در‌این ماهها جايگاه حرارت هوا در میان ۱۶ تا ۲۵ جايگاه سانتی گراد است و رطوبت هم مناسب است , در جولای و آگوست هوا گرم و شرجی است . در فصل‌زمستان بارندگی در استانبول فراوان است .
amirali96
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 247
تاريخ عضويت: پنج شنبه فروردين ماه 30, 1397 10:42 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه
امتياز: 10

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 4 مهمان