جلوگیری از اسپم طراحی سایت در گوگل

در این بخش مطالب متفرقه مربوط به زمینه دینی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

جلوگیری از اسپم طراحی سایت در گوگل

پستتوسط limootorsh » شنبه تير ماه 3, 1396 1:06 pm

جلوگیری از اسپم طراحی سایت در گوگلدر بخش اول مقاله که با عنوان «اسپم طراحی سایت در گوگل» ارائه کردیم اهمیت اسپم سایت را توضیح دادیم و اشاره کردیم که می تواند تأثیرات بسیار بدی در سایت شما داشته باشد. چند مورد از دلایلی که می توان به اسپم شدن طراحی سایت شما نیز منجر گردد مانند محتوا و لینک های داخلی و خارجی را بررسی نمودیم و در ادامه به موارد دیگری خواهیم پرداخت که به عنوان دلایل اسپم سایت شناخته می شوند و می تواند با خود داری از انجام آنها اجازه اسپم شدن سایت خود را به گوگل ندهید.جلوگیری از اسپم طراحی سایت در گوگل نقش دامنه در اسپم طراحی سایتیکی دیگر از موارد مهمی که در طراحی سایت و سئو سایت اهمیت زیادی دارد و در عین حال می تواند یکی از دلایل اسپم شدن طراحی وب سایت شما توسط گوگل شود دامنه سایت یا همان نام اینترنتی می باشد. استفاده از نام های طولانی می تواند این فرضیه را برای گوگل ایجاد کند که هدف از ثبت چنین دامنه ای قرار دادن کلمات کلیدی در ان برای سئو سایت بوده است و به همین دلیل این سایت ها ممکن است توسط گوگل به عنوان اسپم تلقی شوند. همچنین در دامنه هایی که عدد قرار داده شده است مشکلاتی را برای سایت شما به وجود می آورند و منجر به ایجاد خطا در صفحات سایت شوند و گوگل به اشتباه آنها را اسپم شناسایی کند.جلوگیری از اسپم طراحی سایت در گوگل دلایل دیگر اسپم سایت در گوگلموارد یاد شده موارد مهمی بودند که در طراحی سایت و سئو سایت همواره با آنها سر و کار دارید اما موارد دیگری نیز هستند که می توانند به نوبه خود باعث پنالتی سایت شما و اسپم تشخیص داده شدن سایت توسط گوگل شوند. استفاده بیش از حد از انکر تکست ها در صفحات و استفاده از لینک های خروجی به صورت مخفی شده در منو ها یا فوتر سایت از جمله این موارد هستند. موارد دیگری نیز وجود دارند مانند اینکه اطلاعات تماس مانند شماره تلفن ها و لینک شبکه های اجتماعی را در اطلاعات تماس خود قرار ندهید که باعث می شود سایت شما یک سایت واقعی تشخیص داده نشود و نیز باید تعداد صفحات شما به صورت متعادل باشد زیرا تعداد کم صفحات سایت بیشتر در معرض اسپم شدن توسط گوگل می باشند.


عضويت  / ورود
،

عضويت  / ورود
،

عضويت  / ورود
،

عضويت  / ورود
،

عضويت  / ورود
،

عضويت  / ورود



سئو ارزان طراحی سایت

یکی از کلمات پر جستجو در موتورهای جستجو و گوگل توسط مدیران سایت و کسانی که قصد طراحی سایت دارند کلمه سئو ارزان و موارد مشابه می باشد و افراد و شرکت های بسیاری نیز آگهی هایی در این زمینه منتشر می کنند. اما سئو رایگان یا ارزان چگونه است و آیا قابل اتکا است و یا اینکه همان هزینه کم هم می ارزد یا خیر. نکته ی قابل ذکر این است که در طراحی وب سایت سئو اهمیت زیادی دارد و برای بسیاری کسب و کارها سئو از خود طراحی سایت نیز مهم تر است. همراهان عزیر فریب این تبلیغات را نخورید. سئو سایت از بخش های مختلف تشکیل شده است و هر کدام به تنهایی نمی تواند کاربرد چندانی داشته باشد و مجموعه این اقدامات است که سایت شما را به صفحات اول گوگل می رساند. افرادی که ادعا می کنند سئو ارزان انجام می دهند یا فقط سئو آن پیج انجام می دهند و یا چند قسمت که در دید شما باشد که زمانی کمتر از نیم ساعت را طلب می کند.

سئو ارزان طراحی سایت

فعالیت های سئو در طراحی سایت

فعالیت های سئو اگر به صورت اصولی انجام شود باید به صورت مداوم و حداقل 4 تا 6 ماه زمان نیاز داشته باشد و تمامی تکنیک ها و استاندارد های سئو on-page و off-page در طراحی سایت لحاض شود. ادیت کدهای برنامه نویسی سایت شبکه های اجتماعی و لینک های و محتوا و بک لینک ها همگی مواردی زمان بر هستند و فقط کیفیت و نداوم آنها است که باعث می شود شما نتیجه بگیرید و به همین دلیل واضح و روشن است که سئو ارزان بی معنی است و تبلیغ زیرا خود شما نیز حاضر نخواهید بود تخصص خود را در کنار چند ماه فعالیت مستمر و متداوم به قیمت پایینی در اختیار دیگران قرار دهید.

سئو ارزان طراحی سایت

قیمت سئو ارزان در طراحی سایت

در شرکت های معتبری که سال های زیادی در زمینه طراحی وب سایت و سئو سایت و بهینه سازی سایت تجربه و سابقه دارند مانند شرکت نونگار پردازش با توجه به اینکه زمان کمتری را برای سئو می گذارند و در کار خود حرفه ای تر هستند و به صورت تیمی و برنامه ریزی شده کار می کنند میزان قیمت اعلامی آنها به نسبت دیگر افراد و شرکت ها مناسب تر و کیفیت کار آنها نیز مناسب تر می باشد. بنابراین شما در نظر بگیرید که با سئو ارزان و on-page هیچ تضمینی برای بالا آمدن کلمات کلیدی شما در گوگل وجود ندارد. مورد دیگری که دلیل می شود برخی از افراد سئو ارزان انجام دهند این است که در مدت زمان کوتاهی با روش های غیر اصولی یا سئو کلاه سیاه سایت شما را بالا می آورند و بعد از آن نیز مسئولیتی قبول نمی کنند و ممکن است شما پنالتی سایت شوید و دیگر در نتایج گوگل نشان داده نشوید. بنابراین هیچ ارزانی بی حکمت نیست!





این نوشتار بیشتر قابل توجه شرکت های طراحی سایت و یا افرادی که به صورت شخصی طراحی سایت انجام می دهند می باشد. برای مثال زمانی که شما برای شخص یا شرکت دیگری اقدام به طراحی سایت می کنید اصولاً اشراف کاملی بر محتوای مورد نظر آنها که می خواهند در سایت قرار دهند ندارند و در موارد زیادی آنها خود اقدام به تولید محتوا می کنند. در این حالت بیشتر کارشناسان طراحی وب سایت یک راهکار متداول را در نظر می گیرند و آن این است که چند سایت مشابه را به عنوان نمونه مد نظر قرار می دهند و مطابق با آن اقدام به طراحی وب می کنند. این کار در ساخت سایت چندان مورد تأیید نیست و هنگامی که مشتری میخواهد اطلاعات را در سایت بارگذاری نماید با مشکلاتی برخورد می کند و طراح نیز مجبور می شود دوباره کاری کرده و وقت زیادی را صرف بر طرف کردن این اشکالات کند. اما اگر از مسیر درست تر، که در دسترس بودن اطلاعات واقعی سایت می باشد اقدام کنید این مشکلات به وجود نخواهد آمد و اگر هم مواردی نیاز به ادیت داشته باشند تعداد آنها بسیار کمتر خواهد بود.


عضويت  / ورود
،

عضويت  / ورود
،

عضويت  / ورود


طراحی سایت بر اساس محتوا

معماری اطلاعات در طراحی سایت

در بالا به دو مورد از کارهایی که کارشناسان طراحی سایت در مورد محتوای سایت و انطباق ظاهری وب سایت با محتوا انجام می دهند اشاره کردیم که هر کدام مشکلاتی داشت. در نتیجه بهترین راهکار استفاده از معماری اطلاعات سایت قبل از طراحی می باشد. با استفاده از این روش کار شما بیشترین انطباق را با درخواست مشتریان خواهد داشت و علاوه بر زیبایی، کاری هدفمند و کاربردی نیز می باشد. اما معماری اطلاعات سایت کار آسانی نیست و باید با مشتریان تعامل داشته و از اهداف و برنامه ها و سلایق آنها آگاهی کامل داشته باشید. در انتها شما سایتی را خواهید داشت که نیازی به تغییرات در آن وجود ندارد و تمامی موارد به خوبی در کنار هم یک کُل را تشکیل داده اند که در عین چشم نوازی و کاربر پسندی به مدیران سایت کمک می رسد که ببیشترین جای مانور را برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند.







limootorsh
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 27
تاريخ عضويت: شنبه خرداد ماه 6, 1396 3:15 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

Re: جلوگیری از اسپم طراحی سایت در گوگل

پستتوسط mrw_45 » چهارشنبه تير ماه 7, 1396 2:27 pm

محتوی خوبی دارین




mrw_45
کاربر سایت
کاربر سایت
 
پست ها : 5
تاريخ عضويت: دوشنبه ارديبهشت ماه 18, 1396 12:58 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

Re: جلوگیری از اسپم طراحی سایت در گوگل

پستتوسط siterayan » چهارشنبه مهر ماه 18, 1397 11:49 am



سئو و بهینه سازی هر روز در حال پیچیده تر شدن و تغییر است و در این راستا الگوریتم های زیادی از طرف گوگل معرفی و بر روی سایت ها اعمال می شود. این الگوریتم ها هر کدام به دنبال هدف و مقاصد خود هستند ولی در نهایت همه این الگوریتم های گوگل یک هدف واحد دارند و آن انتخاب بهترین وب سایت ها برای قرار گرفتن در صفحات اول است. هر کدام از الگوریتم های گوگل مانند تکه ای از پازل هستند که همه اینها در کنار هم باعث شکل گرفتن می شود. در این مقاله به بررسی دقیق رنک برین (Rank Brain) پرداخته شده است.



تعریف الگوریتم:

به طور کلی به مجموعه ای از قوانین و دستورالعمل هایی که به صورت مرحله به مرحله انجام می‌شود تا پروسه به نتیجه برسد الگوریتم می‌گویند. در مورد تعریف الگوریتم های گوگل می‌توان گفت مجموعه‌ای از قوانینی که برای تجزیه و تحلیل وب سایت ها لحاظ می‌شود تا این سایت ها از نظر

عضويت  / ورود
مورد ارزیابی قرار بگیرند.




الگوریتم رنک برین (Rank Brain) گوگل چیست؟
گوگل از یک سیستم هوش مصنوعی و تکنولوژی یادگیری ماشین برای مرتب سازی و جستجوی معنایی بهتر استفاده می کند که آن رنک برین نامگذاری شده است. این الگوریتم  برای جستجوی مطالب و  نتیجه های مرتبط و بیشتر برای نمایش کلمات کلیدی و جستجوهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد .دریافت مفهوم و معنای عبارات جستجو شده اصلی ترین هدف رنک برین است.این الگوریتم توسط گوگل و بلومبرگ تایید شده است. در گذشته بعضی مواقع اتفاق می‌افتاد که نتایج نمایش داده با فکر و نوع جستجوی کاربر متفاوت بود پس گوگل سعی بر این داشت که نتایج خروجی نمایشی خود را کاملاً مشابه جستجوی کاربران کند. این جستجو بیشتر به صورت معنایی و مفهومی است تا بهترین نتیجه را نمایش دهد.
رنک برین با توجه به لوکیشن و موقعیت جغرافیایی ، سابقه جستجوی کاربر و در بعضی مواقع نوع دستگاهی که کاربر با آن جستجو می کنند نتایج را به صورت گزینش شده و مرتبط نمایش می دهد.




آشنایی با یادگیری ماشین (Machine learning) :
این تکنیک فوق العاده برای جمع آوری اطلاعات بدون نیاز به انسان و یا دانش برنامه نویسی به کارگیری شده است. این تکنیک به رایانه آموخته می‌شود و از انواع آن می توان به اتومبیل های بدون راننده اشاره کرد.




رنک برین چه اهمیتی در سیو دارد؟
در گذشته نه چندان دور تمام تمرکز توسعه‌دهندگان سئو بر روی جستجوی کلمات کلیدی به صورت کاملاً دقیق بود. حالا اگر مشترکین کلمات کلیدی تعیین شده شما را جستجو نمی کردند شما نیز در معرض دید آنها نبودید. رنک برین این امکان را مهیا ساخته که علاوه بر کلمات کلیدی تعیین شده از طرف شما ، جستجوی کاربران که با محتویات سایت شما ارتباط مفهومی دارند ورودی داشته باشید.




با ذکر یک مثال الگوریتم رنک برین را شرح می دهیم:

شخصی در منطقه کرج زندگی می کند قصد دارد برای توسعه شغل خود با یک طراح سایت مشورت کند و پروژه

عضويت  / ورود
خود را به او بسپارد. اولویت این شخص مراکز واقع در کرج می باشد و به همین دلیل عبارت جستجو شده از طرف این مشتری

عضويت  / ورود
است. الگوریتم رنک برین (Rank Brain) با توجه به به مطالب قبلی موقعیت های مکانی و همچنین معانی مفهومی برای شما نتایجی را مرتب سازی می کند. حالا همان شخص عبارت طراحی سایت در البرز را جستجو می‌کند و در نتیجه می بیند خیلی از نتایجی که توسط گوگل به نمایش درآمده است با همان عنوان طراحی سایت در کرج قبلی است . این اتفاق به دلیل ارتباط معنایی و موقعیت جغرافیایی دو واژه کرج و البرز شکل گرفته است.




در راستای پیشروی با این الگوریتم چه باید کرد:

- به جستجوی معنایی بیشتر توجه کنید
دیگر همانند گذشته نمی‌توان تنها دلگرم به جستجوی عبارت دقیق کاربر با کلمات کلیدی تعیین شده از طرف ما باشیم. شما باید در بسیاری از موارد اصل را برپایه هم معنی و هم مفهوم بودند قرار دهید و همچنین می توانید از کلمات کلیدی هم خانواده استفاده کنید. از طرفی به دلیل استفاده کاربران از Voice Search باید این اصل را نیز در روند پیاده سازی سئو خود رعایت کنید چون ابتدا گوگل باید متوجه مفهوم و عبارت های عنوان شده از طرف کاربر در صوت باشد و متناسب با معنای آن نتایج را در خروجی قرار دهد.




- محتوای قوی همچنان تاثیرگذار است:
از محتوا غافل نشوید چون هنوز از نگاه همه الگوریتم ها نقطه قوت یک سایت محسوب می شود.




- برورسانی را فراموش نکنید:
به هر اندازه سایت قوی داشته باشید ولی مدت آن را به روز نکنید باید منتظر اتفاقاتی نه چندان خوشایند باشید. پس در تایم های زمانی منظم سایت خود را به روز نگه دارید.




- کلمات کلیدی طولانی را در دستور کار قرار دهید:

سعی کنید در دستور کار خود استفاده از کلمات کلیدی بلند و چند سیلابی را قرار دهید تا به نتایج بهتری در پیشرفت سئو برسید. این اتفاق احتمال جستجوی بهتر را برای کاربران فراهم می کند.



- هوشمندانه رفتار کنید

دیگر دوران تمرکز بر روی یک یا چند کلمه کلیدی به پایان رسیده است و تنها وب‌سایت‌های پیروز خواهند شد که به دنبال چه معنایی هستند .
















siterayan
کاربر سایت
کاربر سایت
 
پست ها : 1
تاريخ عضويت: چهارشنبه مهر ماه 18, 1397 11:48 am
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0


بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان