عواملی که باعث افزایش ارتباط مخاطب با اینستاگرام شما خواهد شد
- هر روز پست کنید
- حدود ۷۰ درصد پست های اینستاگرام دیده نمی شوند. روزانه ده ها میلیون پست اینستاگرامی منتشر می شود که سبب می شود تا پست شما در میان این همه هیاهو گم شود. البته هر چقدر بیشتر پست کنید احتمال بیشتری دارد توسط بقیه دیده شوید و ارتباط بیشتری برقرار کنید.
- به نظر می رسد الگوریتم اینستاگرام تمایل به حساب هایی دارد که پست بیشتری منتشر می کنند. اگر نمی توانید هر روز برای پست گذاشتن وقت بگذارید می توانید از برنامه هایی مثل: Buffer و Hootsuite برای برنامه ریزی ارسال پست ها استفاده کنید.
- می توانید در یک روز پست های هفته خود را آماده و زمان ارسال آنها را نیز مشخص کنید.
- ارسال پست در زمان های مناسب
- نه تنها باید هر روز پست کنید بلکه باید در زمان مناسب پست خود را ارسال کنید.
- در طول هفته کاری و اطراف زمان نهار، بهترین موقع برای ارسال پست های اینستاگرام است.
- اگر از ابزارهای برنامه ریزی برای ارسال پست استفاده کنید کارتان راحت تر خواهد بود.
- از هشتگ های درست استفاده کنید
- تحقیقات نشان می دهند که استفاده از ۵ هشتگ در هر پست می تواند میزان ارتباط کاربر را پست ها بیشتر کند.
- باید از هشتگ هایی استفاده کنید که مخاطب را مورد هدف قرار می دهد.
- یک راه درست این است که نگاه کنید ببینید بقیه از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. آن ها از چه هشتگی برای جذب مخاطب استفاده می کنند.
- با اینفلوئنسرهای مثل خودتان ارتباط بگیرید
- زمانی اختصاص دهید و افراد مشهور در حوزه کاری خودتان را شناسایی کنید. ببینید آن ها برای ارتباط بیشتر با مخاطب چه کار می کنند.
- پست های جذاب ایجاد کنید
- کلید موفقیت در اینستاگرام این است که پست هایی زیبا تولید کنید که با استایل بقیه تصاویر شما مرتبط باشند.
- از بسترهای دیگر برای
خود استفاده کنید.
عضويت / ورود
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |
عضويت / ورود |