تبلیغات محیطی چه تاثیری در فروش و شناخت کالاها دارد؟

در این بخش ماهیانه موضوعاتی مطرح می شود که کاربران در مورد آن بحث می نمایند ...

مديران انجمن: tarannom, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Farhangi

تبلیغات محیطی چه تاثیری در فروش و شناخت کالاها دارد؟

پستتوسط tablonamvar » پنج شنبه اسفند ماه 17, 1396 11:26 am


عضويت  / ورود

یکی از موثرترین روش های معرفی کالا ها ، استفاده از تبلیغات محیطی و یا همان تبلیغات شهری است.
در تعریف تبلیغات محیطی می توان گفت : هر گونه تلاشی که بتواند توجه مردم را در محیط خیابان و شهر به سمت خود جلب کند و در آن به معرفی کالا و …بپردازد تبلیغات محیطی گویند. در همین راستا هر گونه بنر ، پوستر ، آگهی ، بیلبورد و … در این دسته بندی قرار خواهد گرفت. البته محل قرار گیری این تبلیغات نیز می تواند در درجه تاثیرگذاری آن بسیار موثر باشد. برای مثال : نصب تبلیغات در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد ، تاثیر گذاری بیشتری بر جای خواهد گذاشت.
در دنیای امروز که هر روزه شاهد تولد کالا و محصولی جدید در صنعت و جامعه هستیم به همان نسبت برای معرفی این محصولات نیازمند گروه تبلیغاتی حرفه ای خواهیم بود که جدا از تبلیغات کلیشه ای که در جامعه بسیاروجود دارد ، بتواند کالای مورد نظر را سریع ، هدفمند و با به یاد ماندن بسیار بالا، برای عموم به نمایش بگذارد به طوریکه آن محصول برای مردم ، به نامی آشنا تبدیل شود و اگر تبلیغات درست و حرفه ای انجام شود می تواند در معرفی کالای مورد نظر به مردم بسیار موفق عمل کند.
همان طور که بیان شد ، محل قرار گیری تبلیغات نیز بسیار مهم است. مثلا در برخی از نقاط شهر روزانه تعداد بسیار زیادی از مردم رفت و آمد می کنند .البته کرایه تابلوها در این مکان های پر رفت و آمد نیز به همان نسبت پرهزینه تر از سایر نقاط و مکان های خلوت خواهد بود. تبلیغاتی که در شهر انجام می شوند همواره با هدف انتقال پیام خاص به مخاطبان و تمام مردم انجام می شوند و سعی دارند افکار مردم را با هدف خود ، هم راستا کنند.
تبلیغات محیطی چه تاثیری روی مخاطبان خود می گذارد؟
• افزایش آگاهی :
تبلیغات شهری باعث آشنا شدن مردم با کالا و یا محصولی خاص می شود و معمولا سعی دارد کالا و محصول جدید و تازه وارد را به مردم نشان دهد و معرفی کند.
• خلق دیدِ مثبت :
تبلیغات انجام شده همواره در تلاش است تا به مخاطبان خود یک دیدِ مثبت از کالا و محصولی که در حال معرفی آن است ، بدهد. هر محصول تازه واردی در ابتدا برای مردم ناشناخته و مبهم است . تبلیغات محیطی ، سعی می کند به این کالا و محصول یک هویت و ماهیت منحصر به فرد ببخشد.
• رتبه سازی محصول :
یکی از موارد مثبت تبلیغات ، این است که می تواند کالا و محصول خاص شما را در رقابت با دیگر محصولات موجود در بازار قرار دهد در این حالت است که مردم با توجه به قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش محصول تازه معرفی شده ، به طور ناخود آگاه به مقایسه آن با دیگر محصولات مشابه اش در بازار می پردازند.
• ماندگاری رابطه بین فروشنده و خریدار :
تبلیغات علاوه بر معرفی کالا و محصول تازه وارد ، برای محصولات شناخته شده هم می تواند بسیار مفید واقع شود به طوریکه باعث می شوند محصولات در طول زمان همواره ارتباط خود را با مخاطبان خاص خود ادامه دهند و برای آنها به تجربه ای طولانی مدت تبدیل شوند.
• رقابت با شرکت های رقیب :
در این بازار پر زرق و برق که مردم هر روزه با محصولات جدید و تبلیغات بسیاری مواجه هستند ، انجام مستمر تبلیغات برای محصولات می تواند شرکت های رقیب را کنار بزند و باعث دیده شدن همیشگی محصول شما شود.
شرکت تابلوسازی نامور با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ساخت و تولید انواع تابلوها ، توانسته است به نامی بسیار آشنا در بین مشتریان تبدیل شود. برخی از فعالیت این مجموعه شامل موارد زیر است :
1. ساخت تابلو حروف برجسته
2. ساخت تابلو فلکس
3. ساخت تابلو روان
4. ساخت تابلو کامپوزیت
5. ترموود
6. تابلوهای محیطی
شما عزیزان برای دریافت مشاوره های لازم برای ساخت انواع تابلوها می توانید با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس :

021.57996





tablonamvar
کاربر سایت
کاربر سایت
 
پست ها : 2
تاريخ عضويت: پنج شنبه اسفند ماه 10, 1396 12:24 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به تریبون آزاد

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان