حرکت دیدنی مسلمانان اروپا در واکنش به فیلم موهن!!!!!

در این بخش مطالب متفرقه مربوط به زمینه دینی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

حرکت دیدنی مسلمانان اروپا در واکنش به فیلم موهن!!!!!

پستتوسط naseh_azizi » شنبه مهر ماه 1, 1391 10:59 pm

مسلمانان لندن چند روز پیش در پاسخ به توهین به رسول الله (ص) بیش از ۱۱۰.۰۰۰ جلد ترجمه قرآن و سیره رسولش را در میان غیرمسلمانان لندن توزیع کردند. به نظر می‌رسد امر به معروف و نهی از منکر را نیز از این پس باید از مسلمانان اروپا یاد گرفت.

برای نویسنده این مطلب naseh_azizi تشکر کننده ها: 4
CafeWeb (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), ModireTalar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), nahmadi69 (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), ostadelyass (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 28.57%
 
نماد کاربر
naseh_azizi
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 448
تاريخ عضويت: جمعه اسفند ماه 25, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 1360 بار
تشکر شده: 921 بار
امتياز: 7680

اعتراض به مسلمونا

پستتوسط mashreghi » يکشنبه مهر ماه 2, 1391 2:14 pm

سلام بر پینوسی ها
دوستان این اقدام این انسانها دو موضوع پشت پرده داشت
1) اونا پیش بینی می کردن که مسلمونا اینطوری واکنش نشون میدن واسه همین میخواستن بگن که مسلمونا آدمای خونخوار و خشنی هستند که اینگونه چهره ی اسلام و مسلمین رو جلوی جهانیان خراب کنند چون واقعیتش اینه که از مسلمان شدن مردم اروپا و امریکا که هر روز به آمار اونا داره اضافه میشه می ترسن
اما بنظر من مسلمونا واکنش جالبی نشون ندادن و  با کشتن چند امریکایی
چون الگوی عملی ما رسول خدا (ص) وقتی که کافران و مخالفانش حتا به اون بد و ناسزا می گفتن جوابشون رو نمی داد چون قران مبارکمون می فرماید :
< واذا خاطبهم الجاهلون فقالوا سلاما>
< وصبر علی ما یقولون وهجرهم هجرا جمیلا>
به امید برخورد مسلمانانه و  قرانانه با اینگونه مسایل
2) دومین مسئله که میخواستن فکر جامعه ی جهانی رو نسبت به اون منحرف کنن مسئله ی جنگ و خونریزی در سوریه بود
جنة الفردوس ماوایتان
الهم اجرنی من النار

برای نویسنده این مطلب mashreghi تشکر کننده ها:
CafeWeb (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
mashreghi
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 184
تاريخ عضويت: يکشنبه مهر ماه 23, 1390 12:30 am
محل سکونت: روانسر -سنندج
تشکر کرده: 30 بار
تشکر شده: 230 بار
امتياز: 50

کشتن اهانت کنددگان به ساحت پیامبر اکرم واجب شرعی است.

پستتوسط antidemocracy » دوشنبه مهر ماه 3, 1391 12:06 pm

سلام علیکم
دوستان گرامی من کاملا با نظر آقای مشرقی مخالفم واگر مسلمانان برای ارضای غرب این همه خود را خوار و ذلیل نمی کردن امروز برای چند دهمین بار به ساحت پیامبر اسلام و مقدسات اسلامی توهین نمی شد و اگر مسلمانان از همان ابتدا بگفته استاد ارجمند و صاحب نظر " ماموستا کریکار " اول پادشاه و ملکه و وزرای دانمارک و پاز آنها مردم دانمارک و سپس آن ملعون نقاش به وسیله مسلمانان مجازات می شدند  و گردنشان را بنابر حکم شریعت اسلام می زدند ( چون این ملعون با پشتیبانی و حمایت آنها و با نام دموکراسی و آزادی بیان اقدام به این پستی و رذالت کرده است) دیگر چه ملعونی جرأت میکرد به ساحت رسول الله صلی الله علیه وسلم اهانت کند؟
و اگر بخواهیم کفار را راضی کنیم خداوند در آیه 120 سوره بقره راه را به ما نشان داده و برادر عزیز با این گفته شما آنها از ما راضی نمی شوند : «‏ وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِي جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِيرٍ ‏»« ‏ يهوديان و مسيحيان هرگز از تو خوشنود نخواهند شد ، مگر اين كه از آئين ( تحريف شده و خواستهاي نادرست ) ايشان پيروي كني . بگو : تنها هدايت الهي هدايت است . و اگر از خواستها و آرزوهاي ايشان پيروي كني ، بعد از آن كه علم و آگاهي يافته‌اي ( و با دريافت وحي الهي ، يقين و اطمينان به تو دست داده است ) ، هيچ سرپرست و ياوري از جانب خدا براي تو نخواهد بود ( و خدا تو را كمك و ياري نخواهد كرد ) . ‏»

**********
حکم شرعی از دیدگاه فقهای اسلام در این ضمینه انگونه که شیخ الاسلام ابن تیمیه در کتاب " صارم المسلول علی شاتم الرسول " بیان کرده اند از این قرار است :
1) جمهور علما (یعنی اکثریت آنها) بر این رأی هستند که کسی که به پیامبر صلی الله علیه وسلم اهانت کند باید کشته شود چه توبه کند یا نکند چون این عمل حق و الناس بوده و تنها حق رسول الله صلی الله علیه وسلم است که آن را ببخشد و یا مجازات کند و امروز خود رسول الله در این دنیا نیستند تا تصمیم بگیرند و به ما نیز چنین اجازه ای نداده اند از جانب ایشان ببخشیم پس در هرصورت مجازات شده اما اگر توبه کند وایمان بیاورد امید است که در قیامت خداوند از گناهش و جنایتش در گذرد. و این رأی خود ابن تیمیه نیز می باشد.
2) علمای شافعی گفته اند این گناه همانند گناهان دیگر بوده و شخص استتابه شده اگر توبه کرد مجازات نمی شود.
برای دلایل هر گروه به آن کتاب مراجعه کنید.
حال همان استدلال گروه اول استدلال گروه دوم را در حاشیه قرار داده و رأی گروه اول ارجحیت دارد.
و بدانید که اگر مسلمانان امروز از خود ذلت و خاری برای جلب رضایت غرب و کفار نشان نمی دادند هرگز کسی جرأت نمی کرد به این گستردگی  به ساحت رسول الله صلی الله علیه وسلم اهانت کند.
و با جان ودل از اقدام مسلمانان در لیبی و مصر و تونس غیره در حمله به سفارت کثیف آمریکا و انگلیس و آلمان و غیره حمایت می کنم.
‏قال الله تعالی : «إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُ»
نماد کاربر
antidemocracy
کاربر فعال
کاربر فعال
 
پست ها : 59
تاريخ عضويت: دوشنبه آبان ماه 15, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 34 بار
تشکر شده: 59 بار
امتياز: 80

پستتوسط bahram » دوشنبه مهر ماه 3, 1391 12:57 pm

سلام
اقای مشرقی لطفا وقتی میخواین استنباط کنین از ایات و احادیث ، همه اونها رو مورد بررسی قرار بدین، اگر هم در تخصصتان نیست خوب این کار را به کاردان بسپارید. که البته کاردان نه منم نه شما.
اما محض یاد اوری نگاهی هم به اون قسمت از سیره بندازین که وقتی که پیامبر صلی الله علیه وسلم به قتل کعب بن اشرف یهودی فرمان داد و این آنگاه بود که کعب بن اشرف درباره همسران پیامبر صلی الله علیه و سلم غزلسرایی کرده بود، برای همین پیامبر صلی الله علیه و سلم فرمود: «چه کسی انتقام مرا از کعب بن اشرف می گیرد ، او الله و رسولش را آزار داده است؟،محمد بن مسلمه برخواست و گفت:من ای رسول خدا! آیا دوست داری که من او را به قتل برسانم؟فرمود:بله…(مراجعه شود به “الصارم المسلول”:۶۳)

الله تعالی می فرماید: ‏ إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَاباً مُّهِیناً

برای نویسنده این مطلب bahram تشکر کننده ها:
antidemocracy (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
bahram
کاربر سایت
کاربر سایت
 
پست ها : 2
تاريخ عضويت: جمعه شهريور ماه 24, 1391 11:30 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه
امتياز: 0

پستتوسط mashreghi » چهارشنبه مهر ماه 5, 1391 1:22 pm

سلام خدمت دوست عزیز و گرامی اقای بهرام
راستش من کاردان نیستم برادر عزیزم و ادعایی نکردم اما بنظر من در پاسخ به این فیلم  حرکت مسلمانان لندن مورد پسندتر است برای من همین و فکر کردم که این پاسخ باید به اون آیات ربط داده شود تا به اون قسمت سیره  یا اون آیات دیگه این برداشت من بوده شاید هم غلط باشه
وفقکم الله
الهم اجرنی من النار
نماد کاربر
mashreghi
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 184
تاريخ عضويت: يکشنبه مهر ماه 23, 1390 12:30 am
محل سکونت: روانسر -سنندج
تشکر کرده: 30 بار
تشکر شده: 230 بار
امتياز: 50


بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان