آزار دهنده ترین فناوریهای روز دنیا

در بخش مقالاتی در زمینه تکنولوژی و فناوری قرار داده می شود

مديران انجمن: pejmanava, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Elmi

آزار دهنده ترین فناوریهای روز دنیا

پستتوسط salar67 » يکشنبه مهر ماه 2, 1391 6:07 pm

فناوری های روز دنیا، روز به روز و حتی بدون اغراق ساعت به ساعت در حال پیشرفت هستند و هر یک از شرکت های فعال در این عرصه تلاش می کنند گوی سبقت را از رقبا بربایند و حرف اول را خود بزنند. هدف اصلی تمامی سازندگان این نوع دستگاه ها و وسایل، راحت تر کردن کار مشتریان است، غافل از اینکه خیلی از این فناوری ها می توانند به سادگی هرچه تمام تر اعصاب کاربر و مصرف کننده را به هم بریزند. به برخی از آزاردهنده ترین فناوری هایی اشاره می کنیم که خیلی از ما، زیاد با آنها درگیر هستیم:



فلش دوربین عکاسی



فلش در دوربین عکاسی برای زمان به کار می رود که نور کافی در فضایی که می خو اهیم عکاسی کنیم وجود ندارد، اما معمولا فلش خیلی به کار نمی آید و عکس همچنان تاریک است و کیفیت مطلوب ندارد!

تازه از آن گذشته نور فلش دوربین اگر سوژه عکاسی آدمها باشند، خیلی وقتها چشم آنها را اذیت می کند و باعث بسته شدنشان هنگام عکاسی می شود. پس عملا خیلی بدرد بخور نیست.

Adobe Flash

زمانی که کارخانه ماکرومدیا برای اولین بار فلش را ساخت، این ابزار خیلی زود محبوب خیلی ها شد، چراکه در زمان کندی مودم ها انیمیش ها و بازی های نسبتا خوب می ساخت. اما حالا ابزاری مزاحم است که کامپیوتر شما از آن متنفر است.

کار این ابزار در حال حاضر ایجاد خلل در مروروگرها و به راه انداختن فن کامپیوتر است، طوریکه انگار در کامپیوتر شما طوفان راه افتاده است! بدتر از آن اینکه مرورگرها در حال حاضر نیازی به این ابزار ندارند و HTML۵, H.۲۶۴ و سایر تکنولوژی ها، آن را منسوخ کرده اند.

هدست بلوتوث



این هدست ها هم اگرچه برای اینکه دستتان بند تلفن همراه نباشد، خوب است، اما راه رفتن درخیابان و حرف زدن درحالیکه گوشی دستتان نیست، صورت چندان خوشی ندارد!

از طرفی کسی هم چندان مایل به شیندن حرف های شما نیست، این مسئله یک گمانه زنی بی اساس نیست، بلکه تحقیقات علمی آن را ثابت کرده است! پس دست کم وقتی در خیابان راه می روید این هدست ها از گوشتان خارج کنید.

گیتار الکتریک

گیتار را اگر دست اهلش دهید زیبا می نوازد، ترکیبی شگفت انگیز است از صداهایی که همگان دوست دارند بشنوند، اما وای از آن روزی که نابلدها آن هم در خیابان با این دستگاه موسیقی راه بیفند و بخواهند با آن کاسبی کنند. بهترین پیشنهاد در چنین مواقعی استفاده از هدفون است!

صفحه کلید الفبایی روی صفحه نمایش



ترکیب بندی حروف روی صفحه کلید از دهه ۱۸۷۰ چنین شکل ظاهری کلی داشته است و درست یا اشتباه به هر حال نسل هایی به این ترکیب عادت کرده اند و در این میان اصرار ماکروسافت و اپل برای طراحی صفحه کلیدی روی صفحه نمایش که به صورت الفبایی حروف را مرتب کرده، چندان قابل درک نیست.

هرچقدر هم که دستگاه ها و و سایل گوناگون بی سیم باشند و به وایرلس بودن خود بنازند، دست آخر برای اتصال آنها به منابع اصلی و بزرگ نیاز به کابل و سیم وجود دارد.

دسته های بزرگ و در هم پیچیده این سیم ها و کابل ها از جمله گیج کننده ترین صحنه هایی است که هر فرد می تواند در طول زندگی خود ببیند!


برای نویسنده این مطلب salar67 تشکر کننده ها:
arash-marivani (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
salar67
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 35
تاريخ عضويت: جمعه تير ماه 2, 1391 11:30 pm
تشکر کرده: 248 بار
تشکر شده: 78 بار
امتياز: 30

پستتوسط islam » يکشنبه مهر ماه 2, 1391 6:21 pm

سلام واقعا که جالب بود ممنونم خیلی عالی بود برای بارهای اول که پست میدید خیلی خوب بود
اللهم صلی علی محمد و علی اله و اصحابه و سلم

برای نویسنده این مطلب islam تشکر کننده ها: 2
arash-marivani (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), salar67 (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
islam
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 205
تاريخ عضويت: دوشنبه مرداد ماه 2, 1391 11:30 pm
محل سکونت: کرمانشاه _پاوه
تشکر کرده: 50 بار
تشکر شده: 201 بار
امتياز: 20


بازگشت به تکنولوژی و فناوری

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان