تشکر وِیژه

در این بخش گفتمان درون دینی مطرح می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

تشکر وِیژه

پستتوسط tareq » يکشنبه آبان ماه 21, 1391 10:04 pm

سلام و عرض ادب به تمامی کاربران سایت پینوس امیدوارم تو این مدت کوتاه نبودم به شما ها خوش گذشته باشه؟؟!!
وسلام مخصوص به کاک پژمان عزیز برادر عزیزو بزرگ وارم  من خاک پای شما هستم پزمان عزیز واقعا تو این مدت که نبودم روی من را سفید کردید امیدوارم خداوند تو این دنیا و اخرت رو سفید بشوید (امین) واقعا شما ادم باهوش زرنگ دانشمند با تقوا با کمالات و.... هستید . من در خدمت شما نبودم و نمی شناسم ولی این رو می دونم که تو بحث احزاب بسیار بسیار پخته گشته اید . امید وارم که بیشتر با هم اشنا بشویم و دوستان خوبی برای هم باشیم تو پینوس . البته بقیه کاربران سایت پینوس برادر و خواهر بزرگتر من هستن . هر چند تو این مدت از دست من ناراحت شدن.
و تشکر ویزه از تمامی کاربران که تو پست(بذارید حرف شو بزنه) شرکت کرده اند . pejmanava. amanj2. benvi3.Matin.Noha. tafgah72.CafeWeb.Loveaislam.ModireTalar.
و اما کاربر(Kermanshah جواب شما رو به صورت خصوصی فرستادم)

و اما....
تو این پست صراحتا کار بر Kermanshah به من توهین کرد. و کاربر ایمان کریمی البته ایمان خارج از سایت به من و هم فکرانم توهین کردند. که جوابش رو دادیم. جواب موشک موشک است.
مدیر محترم سایت و مدیر تالار گفتمان  تا اونجایی که من مدرک دارم و یادم میاد شما ها 2 بار به من تذکر داده اید نه 5 بار لطفا جواب گو باشید.
پس کاربر Kermanshah شما که ادعا می کنید به من 5 بار تذکر داده اند. این رو بدون که 2 بار بیشتر نبوده(مَّا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ)( هیچ سخنی را بر زبان نمی آورد, مگر اینکه نزدش مراقبی حاضر (وآماده نوشتن) است.) ق / 18

و در اخر خطاب به مدیران سایت واقعا تو پینوس ازادی بیان وجود نداره همون طور که بعضی افراد ازش حرف می زدن این طوری نیست ؟ من خودم به شخصا تبلیغات گسترده ایی برای پینوس انجام میدادم. ولی حالا....
بله من می دونم به بعضی از کاربران توهین کردم خوب همش سبب و علل خاص خودش رو داره پیش از همه این دوستان به پسر دایی من اهانت کردند و به گونه کنایه وار خواستند ارزش عمل او را پایین بیاورند وخبر دارم که در پشت سر چیزهای دیگری نیز گفته اند بعد در رو به رو چیزی می گویند و کاری می کنند و پشت سر ماجرا طور دیگری است خود شاهد بوده ام که چگونه غیبت کسانی را کرده به کسانی اهانت کرده و برچسپ زده اند در اینجا من آنها را محک زدم متاسفانه مردود شدند ولی بدانید من با کسی کینه ندارم و یک رو با آنها برخورد می کنم بعد برای اثبات فکر عقیده خود به هر راهی متوسل می شوند مثلا ما از دمکراسی حرف می زنیم برادر متین زود بحث رو می برن تو طالبان و القاعده اصلا ما  رو دمکراسی حرف می زنیم اخه  ادم باهوش خودش می فهمه بحث چیزی دیگری هستش نه طالبان والقاعده و... پس در نتیجه ادم عصبانی میشه حرف می زنه پس نگویید طارق توهین کرده
نمی خوام از این بیشتر کشش بدم ولی تو این مدت واقعا بعضی ها رو می شناختم ، خوبتر شناختم
و در اخر برادر متین من شما رو قلبن دوست دارم . می دونم بعضی از افراد هم از من به شما اطلاعاتی داده اند و لی کاملا اون اطلاعات اشتباه هستش
و سخن اخر اقا متین شما به خدا قسم پیش چند نفر رفته بودید در باره من حرف زده اید من حالا نمی خوام اسم شون رو ببرم و لی اگر خواستین با پیغام خصوصی براتون می فرستم .
تا یادم نرفته benvi3 مگر شما مامور مخفی هستین یا عضو گارد پینوس هستید که می خواین از اشوب و اختشاش جلو گیری کنید ـ شوخی کردم ـ بطور خصوص من به شما تشکر قدر دانی بدهکارم.
در آخر هم من کارم تمام شد ودیگر اینگونه بحث هایی ان شاء الله مطرح نخواهد شد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای نویسنده این مطلب tareq تشکر کننده ها: 2
loveaislam (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), pejmanava (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
tareq
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 100
تاريخ عضويت: شنبه شهريور ماه 18, 1391 11:30 pm
محل سکونت: کرمانشاه- روانســـر
تشکر کرده: 78 بار
تشکر شده: 69 بار
امتياز: 150

Re: تشکر وِیژه

پستتوسط pejmanava » يکشنبه آبان ماه 21, 1391 11:05 pm

tareq نوشته است:
1.وسلام مخصوص به کاک پژمان عزیز برادر عزیزو بزرگ وارم  من خاک پای شما هستم

2.(مَّا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ)( هیچ سخنی را بر زبان نمی آورد, مگر اینکه نزدش مراقبی حاضر (وآماده نوشتن) است.) ق / 18

3.پس در نتیجه ادم عصبانی میشه حرف می زنه پس نگویید طارق توهین کرده .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام الله بر برادرم طارق
بازگشتتان را به پینوس تبریک عرض مینمایم.
ان شا الله که بتوانید در راستایه عقاید تان در این سایت مبارک، گامی را به سوی ترقی  بردارید.
اخراج جناب عالی در نزد بنده بسیار موضوع مهمی بود که ان شا الله از این به بعد از مدیران محترم چنین برخورد هایی دیگر صورت نگیرد .


واما

1.شما تاج سر مایید و بنده وظیفه ی خود را انجام داده ام.

2.آری   ،  صدق الله العظیم .

3.من هم در این نکته که شما فرمودید کاملا موافقم .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
وتوفیق من الله العزیز



برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها: 2
loveaislam (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), tareq (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

پستتوسط Mmm » دوشنبه آبان ماه 21, 1391 12:01 am

عزیزجان، تولد مجددت را در پینوس تبریک میگویم! نمیخواهم بازهم مجادله های بدونِ خیر بوجود بیاید؛ اما دوستِ عزیز، این حقیر بازهم عرض میکنم شما باید این اتهام را با سند ثابت کنید؛ بنده از هیچکس و هیچ چیز، شرم یا باکی ندارم  تا به دو رویی روی بیاورم؛ البته اینکه لفظِ نام شما یا نحوه ی برخوردتان در جایی موردِ بحث شده باشد طبیعی است، شما در یک مکان عمومی و در ملأ عام خود و فکر و اخلاقتان را برای همگان به نمایش گذاشته اید، و اینکه نظرهای شما در بین کاربران قابل بررسی نباشد، پدیده ای اجتناب ناپذیر است. همچنین بنده نه دو رو هستم و نه منافق؛ اگر فرض را بر این بگیریم که من پشتِ سرتان حرفی زده باشم، مثلا قرار است چه بگویم؟؟ این حقیر تمامی حرفهایم را در موردِ شما در تالار این سایت در جلوی همه و علی الخصوص خودتان زدم و گفته ام که نسبت به کاربرانِ سایت بی حرمتی کرده اید. از این رو اگر قرار باشد پشتِ سرتان هم حرفی بزنم،همین را میگویم و اصلا دو رویی در نیاورده ام.
دلیل فشردنتان در آغوشم را نیز در پستی دیگر عرض کرده بودم؛ و اتفاقا میخواستم پس از مدتی کار کردن با اینترنت، در موردِ رفتارتان در پینوس با شما حرف بزنم و حرفهایتان را بشنوم که متاسفانه شما ظاهرا کاری برایتان پیش آمد و تشریف بردید.

طارق عزیز، برفرض که من خطا کرده باشم، ولی به نظرت خطای خود را با خطای دیگری توجیه کردن در شأنِ یک انسانِ عاقل و دیندار است؟ قرآن میگوید: زمانیکه جاهلان تو را خطاب قرار دادند، آنها را ترک کن؛ به شهادتِ تمامی کاربران و خوانندگانِ پینوس من جاهل و نادان بودم، چرا شما قرآنی برخورد نکردید؟ چرا اذیت و آزار کاربران را  به لذت بردن و حال کردن پنداشتی؟ چطور از زبانِ یک مسلمان بر می آید که به برادرانِ و خواهرانِ ایمانی اش بگوید: «یابو» ؟
این حقیر یابو، این حقیر بی عقل و بی شعور، این حقیر جاهل و نادان، و عاصی و خاطی... ولی آیا برادر این شیوه ی برخورد با یک جاهل و نادان است؟  اصلا من یک کافر و یک مشرک، و شما یک مسلمانِ با ایمان که الگویتِ محمّدبن عبدالله(ص) است و فرمانروایت الله است؛ مگر همان فرمانروایت که برایش می جنگی و زندگی میکنی نگفته: «وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ»/ (و آنهايى را كه جز خدا مى‏خوانند دشنام مدهيد...)؟؟

آیا واکنش و رفتار پیامبر(ص) را به یاد نمی آورید زمانیکه یک پیز زن غیرمسلمان، هر روز هنگام رفتن پیامبر به مسجد، بر سر مبارکش آشغال می ریخت؟
آیا به یاد نمی آورید زمانی را که پیامبر(ص) به طائف رفت و آن همه توهین و بی حرمتی به ایشان کردند و اذیت و آزارشان دادند و سخت ترین و دردآورترین روزهای پیامبر آن روز بود، ولی زمانیکه جبرئیل از ایشان، إذنِ نابودی طائف را خواست، پیامبر(ص) چه کردند و چه جوابی دادند؟
آیا به یاد نمی آورید روزی را که پیامبر به همراه یارانش، مکه را فتح کردند؟ مشرکین آن همه مسلمین را زجر دادند، تبعیدها،هجرتها،شکنجه ها،جنگها را بر آنها تحمیل نمودند، ولی روز فتح مکه پیامبر چه فرمود؟؟ الیوم یوم المرحمه.... (امروز  روز  بخشش است.)

آیا به نظر شما گناه یک نفر، گناهِ دیگری را توجیه میکند؟؟ خطای یک نفر، خطای کسی دیگر را توجیه میکند؟ آیا به نظرتان با خطای یک نفر در این سایت، مجوز خطای شما  صادر شده است؟ هرچند که من هنوز هم نمیدانم چه کسی خطا کرده و شما چه کس را و چه چیز را مسببِ رفتارهای ناشایستتان میدانید؛ به هرحال، هدفهم از این حرفها این بود که مبادا عذر بدتر از گناه بیاورید و خطایتان را مضاعف کنید و همچون متقین، مصداق بارز آیه ی ذیل باشید:
«وَلَمْ يُصِرُّواْ عَلَى مَا فَعَلُواْ وَهُمْ يَعْلَمُونَ» / (و بر آنچه مرتكب شده‏اند با آنكه مى‏دانند [كه گناه است] پافشارى نمى‏كنند.)


همچنین این حقیر به پسر دایی شما اهانت نکرده ام؛ خودم در کودکی شاگردِ همان پسر دایی تان بوده ام و خاکِ زیر پایش...
شهید عُمَر...
در وزیرستان شهید شد، و الله تعالی جهادش را پذیرا باشد و با شهیدان محشورش نماید.
آیا عمر را به یاد داری؟؟ قسم بخدای واحد، در اخلاق و عقیده او از پیروانِ راستین رسول الله(ص)  بود؛ بخدا سوگند هنوز متانت و آرامشش را به یاد دارم، نوازش کلماتش را در گوشهایم حس میکنم؛ زبانش با اذکار آمیخته بود، بدونِ هیچ استثنایی در میانِ تمامی کلمات و جملاتش،یک الله أکبر یا سبحان الله جاری میشد و خدا شاهد است همین لحظه ای که در حالِ تایپ کردنم، گوش و روحم با سبحان الله گفتن هایش نوازش میشود...
سیمای نورانیش  هنوز جلوی چشمانم است؛ من  هنوز واردِ حوزه ی فکر و اندیشه نشده بودم تا تشخیص دهم مرام او چیست؛ اما نصیحتش را هرگز فراموش نمیکنم؛ روزی نماز ظهر به مسجد غزالی آمد، دیر وقت بود، کسی در مسجد نمانده بود، نماز را باهم جماعت خواندیم؛ پس از نماز اندکی برایم حرف زد، سپس اندکی قرآن خواند، و با نصایح زیبایش مرا ترغیب به حفظ کردنِ قرآن نمود...
هنوز توصیه هایش را به یاد دارم؛ پرسید چند سال داری؟ گفتم 16 سال؛  با لحنِ متین و صوتِ آرامش گفت: کسانی که سنشان کم است، حافظه شان همانند یک تخته سنگِ محکم است که اگر یک طرح یا یک شکل روی آن حک شود، آن طرح و شکل ثبت شده و شاید هرگز از بین نرود؛ اما هرچه سن انسانها بالاتر و بالاتر میرود، حافظه شان به مانندِ یک آبِ جاری و روان شبیه میشود که هرچه روی آن طرح و شکل بکشی، بازهم پاک میشود...
پس هم اکنون تو هم در این سن  سعی کن به حفظِ قرآن روی بیاوری و با ترتیل و تجوید آن را قلبت انس دهی...

طارق جان، ناراحت نشو برادر؛ولی من از قبل نیز میدانستم که تو  در موردِ فکری که از آن حمایت میکنی، مطالعه ی عمیق و چندانی نداشته ای، و شخصیتِ پرفضیلت و نافذِ  پسردایی ات، شهید  عُمَر بر تو تاثیر گذاشته؛ همچنین مصاحبت با عده ای سلفی در روانسر و شنیدنِ پاره ای سخنِ مجلسی، تو را اینگونه به وجد آورده؛ ولی برادر عزیزم، نور چشمانم، این حقیر زمانیکه مکلّف به انجام فرائض دینی گشته ام و اندکی واردِ میدانِ اندیشه شده ام، شاید با خطِ مشی حرکی مرحوم عُمَر بزرگوار اختلافِ نظرهایی پیدا کرده باشم، ولی یقین داشته باش او را مانندِ برادرم دوست دارم و همیشه نام مبارکش را در دعاهایم برده ام و همیشه هم خواهم برد. و هرگز او را عاقبت شر، یا گمراه یا... نخوانده ام و نمیخوانم.
حتی شما اگر توجه کرده باشی، در نقدی که از القاعده کردم، با تاکید  قید کرده بودم که من نیت و انگیزه ی آنان را رها کرده و فقط انگیخته و عملکردشان را به چالش کشانده و مورد بررسی قرار میدهم.  خداوند  با نیتها معامله میکند، و با شیوه ی عمل و فعلی که به تشخیص افراد، آن شیوه یا فعل، بهترین گزینه و انتخاب است. یعنی عُمَر  که نیتش خالص و لله بوده است به تشخص خود، شرکت در آن قتالها نیز  بهترین شیوه و حرکت بوده است، پس خداوند نیز عملش را از او قبول خواهد کرد؛ من که نمی گویم عمر  نیتش غیرخدا بوده و عمدا شیوه ی غلط را پیش گرفته؛ من هرگز با مجاهدین کاری نداشته و ندارم؛ فقط آن فعل و شیوه ی حرکت را نقد کرده ام.        
امیداوارم دیگر نیازی نباشد به این  بحث دامن بزنیم.

و بازهم در موردِ  اتهامی که بر من وارد کردی!
بازهم با تاکید، هم خود و هم شما را به همان آیه ای ارجاع میدهم که برای مدیر سایت آورده اید: «مَّا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ»
اگر من پشتِ سر شما برادر ایمانیم حرفی زده باشم و غیبتتان را کرده باشم، شک نکنید بوسیله ی ملائک ثبت و ضبط گشته و در قیامت مدیونِ شما خواهم بود.
اما اگر غیبت نکرده باشم، شما به من جفا کرده اید، و بهتانی را ضمیمه ی شخصیتم کرده اید، و یقین داشته باشید این بهتان توسطِ ملائک ثبت گشته و نزدِ الله تعالی محفوظ خواهد بود و مطمئن باشید که این حقیر، تاکنون از کسی که تهمتی را به من زده باشد، هیچگاه نگذشته ام و در آینده و قیامت نیز هرگز نخواهم گذشت.
پس هم اکنون این فرصت را به شما میدهم تا نام افرادی که این حقیر در نزدشان، اسم شما را به بدی برده ام و یا شخصیتِ شما را تخریب نموده ام ببرید تا بلکه  هم عقلا و هم شرعا  اتهامی را که به بنده وارد کرده اید، ثابت کرده باشید.


محفوظِ درگاهِ حق باشید.

نماد کاربر
Mmm
 

پستتوسط khaleghi » دوشنبه آبان ماه 21, 1391 1:11 am

سلام
منکه قبلا موضعم رو در چندین پست به صورت کنایی در مورد این گونه بحثها ومشاجرات بیان کرده بودمو حتی به طرفین هم بر سرش به گفت وگو نشسته بودیم ولی این بار که دیدم و خبردارشدم که جریان داره فیصله پیدا میکنه (الحمدلله و اگه شیطان بزاره ) حیفم اومدکه نیامو ابراز خوشحالیم رو اعلام نکنم
آفرین به همه تون که تونستید پوزه ی شیطان رو به خاک بمالید و نزارید که اختلاف نظری تون باعث اختلاف قلبی تون بشه
آفرین بر شما و احسنت و مطمئن باشید که (إن شاءالله یکی از جنود رب العالمین و خلیفه هاش و نیز یکی از صفرای رسول الله ( صلوات الله علیه )در پینوس هستید که هدف پینوس (یا قلم ) ترویج قرائت است به اسم رب الخالق تا شیطان نا امید از  اغواهایش بشه ) آفرین بر شماها
آفرین
ولی...............
ولی یه گله داررم از بعضی از اساتید
تروخدا ما رو چه شده که همیشه دوست داریم برنده و بی تقصیر ماجراها باشیم و نزاریم که مشکلات فیصله پیدا کنه ؟
چرا وقتی کسی داره میگه معذرت میخوام  چرا باز به دنبال رفع اتهام از خودمونیم ؟
مگه سایت پشت قواله مونه که همیشه باید حرفهامون رو بزنیم و به خواننده ها و علایقشون کاری نداشته باشیم ؟
مگه نخوندیم و نمیگیم  که : جز راست نباید گفت     ،   هر راست نشاید گفت ؟
فرضا که حرف و ادعای ما درست ، ولی وقتی میدونیم که با ابراز و مطرح کردنش دوباره اختلاف و قشون کشی پیش میاد و جبه گیری صورت میگیره چرا زبان در کام نمیگیریم ؟
صفت " گذشت " مون کجا رفته ؟
سخته که بگذریم ؟
سخته که بجای حرف زدن ار گذشت نمودن رسول الله ( صلوات الله علیه ) از مردم طائف ، این بار خودمون گذشت  بکنیم ؟
مخاطبمون کیه مگه ؟
غیر از اینه که مسلمونه و مومن و مثل ما .......
پس چرا نمیتونیم که از سر اشتباهات و حتی بعضی مواقع تهمتهاش بگذریم و اونم به روش احسن نه با جنگ طلبی و جواب خواهی و.....
قال الله تبارک و تعالی :
وَإِن جَنَحُواْ لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لَهَا
و اگر به صلح گراييدند تو [نيز] بدان گراى
مخاطبمون رو با مخاطب این آیه بسنجیم و ببینیم که از کجاست تا به کجا...
بعدش هم ببینیم که چه دستوری در رابطه با اون مخاطب بهمون داده شده تا قیاس کنیم با رفتار و برخوردمون با این مخاطب !!!!!!!!!!!!!!!
خواهشا تمومش کنید
تروخدا تمومش کنید
خودتون خوب میدونید که تراکم " ریش "م از هر دوتون ( طرف کلامم خودش خوب میدونه که منظورم اونه یا نه ) زیادتره
پس برای بارمین بار " ریش "مبارک خودم رو گرو میزارم تا دیگه این بحثهای ( حقیقتا الکی ) رو کنار بزارید و بقول رسول الله ( صلوات الله علیه ) که قران بهشون  دستور داده بودن که : تَعَالَوْاْ إِلَى كَلَمَةٍ سَوَاء بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ
و بقول مهران مدیری عزیز : ودیگر هیچ
ممنون از همه
یا ربی
یظن الناس بی خیرا و انی
لشرالخلق ان لم تعف عنی

برای نویسنده این مطلب khaleghi تشکر کننده ها: 2
pejmanava (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), tareq (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
khaleghi
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 213
تاريخ عضويت: دوشنبه فروردين ماه 7, 1391 11:30 pm
محل سکونت: روانسر _ کرمانشاه
تشکر کرده: 42 بار
تشکر شده: 197 بار
امتياز: 470

پستتوسط nahmadi69 » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 11:34 am

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
اخیش . خدا رو شکر که از شرش نجات پیدا کنیم . ان شا اله دیگه توی پینوس . جدل تکرار نشه
ازهمه ممنونم که تونستن کوتاه بیان .
الدنيا سجن المؤمن وجنّة الكافر، والموت جسر هؤلاء إلى جنّاتهم وجسر هؤلاء إلى جحيمهم

ما الموت إلاّ قنطرة تعبر بكم من البؤس والضّراء إلى الجنان الواسعة، والنعيم الدائم، فأيُّكم يكره أن ينتقل من سجن إلى قصر

برای نویسنده این مطلب nahmadi69 تشکر کننده ها: 2
pejmanava (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), tareq (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
nahmadi69
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 168
تاريخ عضويت: پنج شنبه اسفند ماه 24, 1390 12:30 am
محل سکونت: کرماشان _ پاوه
تشکر کرده: 148 بار
تشکر شده: 142 بار
امتياز: 410

پستتوسط tareq » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 2:51 pm

سلام

بزگوار بله من عمر رو می شناختم

یعنی  من انقدر بی عقل بی شعور بی معرفت و... هستم

یعنی من با شنیدن چند تا سخن مجلسی و عده ای سلفی جو گیر شدم  واقعا بهت چی بگم ها

دیدی نمی خوای این موضوع رو تمومش کنی می خوای کشش بدی

حالا من که نمی خوام ادامه بدم شما می خواهی ادامه بدی

بعدا هم به من  میگن طارق فلان و فلان

بحث رو تمومش کن نمی خوام دوباره دوستان رو از خودم به رنجونم  ولی به خدا کسانی که دوست من هستن  من رو خوب می شناسن تا حالا هیچ کس رو ناراحت نکرده بودم  ولی تو این چند مدت ناراحتش ون کردم

وحالا خیلی هم ناراحت هستم که شما دوستان عزیز رو ناراحت کردم  از تمامی کسانی که بهشون توهین کردم معذرت خواهی می کنم انشالله که من رو ببخشن :x  :x

برای نویسنده این مطلب tareq تشکر کننده ها:
pejmanava (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
tareq
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 100
تاريخ عضويت: شنبه شهريور ماه 18, 1391 11:30 pm
محل سکونت: کرمانشاه- روانســـر
تشکر کرده: 78 بار
تشکر شده: 69 بار
امتياز: 150

پستتوسط pejmanava » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 2:54 pm

tareq نوشته است:
بزگوار

بحث رو تمومش کن نمی خوام دوباره دوستان رو از خودم به رنجونم  ولی به خدا کسانی که دوست من هستن  من رو خوب می شناسن تا حالا هیچ کس رو ناراحت نکردم.

بعدا هم به من  میگن طارق فلان و فلان


لطفا جان زیاد قضیه رو کش ندید .


----------------------------------------------------------------------------------------------------
وتوفیق من الله العزیز
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

پستتوسط kermanshah » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 5:07 pm

خطاب به کاربر طارق :

پیغام شخصی تو برای مدیر فرستادم اگه پیگیری نکنه همین جا میذارمش همه ببینن که چی نوشتی برام و بدونن که چه آدمی هستی ....  :(
نماد کاربر
kermanshah
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 34
تاريخ عضويت: چهارشنبه مرداد ماه 12, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 15 بار
تشکر شده: 20 بار
امتياز: 0

پستتوسط pejmanava » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 8:18 pm

سلام
برادر کرمانشاهی

چیه چه خبرته یه جوری میگی اگه مدیر پیگیری نکنه که ....................!!!!!!!! :o
مگه اینجا مدرسه ابتدایی که میگی میرم به اقا مدیر میگم!
من به شما توصیه برادرانه میکنم که بحثو بیش از این کش ندین اگه طارق بهت چیزی گفته خوب به صورت شخصی بیان کرده ونیازی نیست که ما بدونیم وقضیه رو کش بدیم شما هم به صورت پیام شخصی جوابشو بدین .


تمام

------------------------------------------------------------------------------------------
وتوفیق من الله العزیز
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

پستتوسط iman » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 8:26 pm

طارق  سلام
در کل 1 بار ویرایش شده. اخرین ویرایش توسط iman در دوشنبه آبان ماه 22, 1391 8:38 pm .
نماد کاربر
iman
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 156
تاريخ عضويت: يکشنبه مرداد ماه 23, 1390 11:30 pm
محل سکونت: روانـســـــر
تشکر کرده: 4 بار
تشکر شده: 83 بار
امتياز: 1000

پستتوسط iman » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 8:27 pm

خوبی که از حد بگذرد  ،    نادان خیال بد کند.
نماد کاربر
iman
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 156
تاريخ عضويت: يکشنبه مرداد ماه 23, 1390 11:30 pm
محل سکونت: روانـســـــر
تشکر کرده: 4 بار
تشکر شده: 83 بار
امتياز: 1000

پستتوسط kermanshah » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 9:18 pm

pejmanava نوشته است:سلام
برادر کرمانشاهی
چیه چه خبرته یه جوری میگی اگه مدیر پیگیری نکنه که ....................!!!!!!!! :o
مگه اینجا مدرسه ابتدایی که میگی میرم به اقا مدیر میگم!
من به شما توصیه برادرانه میکنم که بحثو بیش از این کش ندین اگه طارق بهت چیزی گفته خوب به صورت شخصی بیان کرده ونیازی نیست که ما بدونیم وقضیه رو کش بدیم شما هم به صورت پیام شخصی جوابشو بدین .


میدونی چه خبرمه ؟؟

دارم دیوونه میشم فردی که ادعای اسلام رو میکنه و از احزاب اسلامی دفاع میکنه اینطور چیزایی نوشته باشه ... میذارمش و همه رو قسم میدم که حذف اش نکنن تا همه بفهمن و بشناسن اینطور افرادی رو که نام احزاب اسلامی را خراب میکنن و ببینم دیگر شما چطور از ایشان دفاع میکنید ...

نماد کاربر
kermanshah
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 34
تاريخ عضويت: چهارشنبه مرداد ماه 12, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 15 بار
تشکر شده: 20 بار
امتياز: 0

پستتوسط pejmanava » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 10:02 pm

kermanshah نوشته است:
pejmanava نوشته است:سلام
برادر کرمانشاهی
چیه چه خبرته یه جوری میگی اگه مدیر پیگیری نکنه که ....................!!!!!!!! :o
مگه اینجا مدرسه ابتدایی که میگی میرم به اقا مدیر میگم!
من به شما توصیه برادرانه میکنم که بحثو بیش از این کش ندین اگه طارق بهت چیزی گفته خوب به صورت شخصی بیان کرده ونیازی نیست که ما بدونیم وقضیه رو کش بدیم شما هم به صورت پیام شخصی جوابشو بدین .


میدونی چه خبرمه ؟؟

دارم دیوونه میشم فردی که ادعای اسلام رو میکنه و از احزاب اسلامی دفاع میکنه اینطور چیزایی نوشته باشه ... میذارمش و همه رو قسم میدم که حذف اش نکنن تا همه بفهمن و بشناسن اینطور افرادی رو که نام احزاب اسلامی را خراب میکنن و ببینم دیگر شما چطور از ایشان دفاع میکنید ...


دوست من بنده گفتم که قضیه رو شخصی حل کنید نه اینکه اینجا داد هوار را بندازی !

شما نوشتید که میدونید چه خبرمه ؟؟خب چه خبرتونه؟!!  کفر که نگفته ! تا بخوای  حکم ارتدادشو صادر کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هرچی گفته شما هم به صورت پیام شخصی حلش کنید .
خواهشا قضیه رو به اینجا نکشونید .

--------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
وتوفیق من الله العزیز
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

پستتوسط kermanshah » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 10:18 pm

منم مثل ایشون نیستم که با ناسزا و کمال بی ادبی جواب بدم ...

اینجا میذارم برای اینکه مدیر برای همیشه اخراجش کنه ... پینوس جای همچین افرادی نیست ...  :(
نماد کاربر
kermanshah
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 34
تاريخ عضويت: چهارشنبه مرداد ماه 12, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 15 بار
تشکر شده: 20 بار
امتياز: 0

پستتوسط pejmanava » دوشنبه آبان ماه 22, 1391 10:27 pm

kermanshah نوشته است:منم مثل ایشون نیستم که با ناسزا و کمال بی ادبی جواب بدم ...

اینجا میذارم برای اینکه مدیر برای همیشه اخراجش کنه ... پینوس جای همچین افرادی نیست ...  :(


بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه !!!!!!
دیگه شورشو در اوردی .
من به جایه مدیر بودم کاربری شمارو مسدود میکرد م چون واقعا داری سایتو بهم میزنی!!!!
من دیگه باهاتون کاری ندارم !!!
ولی طارق بیدی نیس که با این بادا بلرزه .
-----------------------------------------------------------------------------------------------
وتوفیق من الله العزیز

برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
tareq (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

بعدي

بازگشت به گفتمان درون دینی

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان