۩ مسلــمانان اون ورآب ۩

در این زمینه مطالبی در زمینه ی تاریخ ادیان و آیینها و مناسبتها قرار داده می شود

مديران انجمن: pejmanava, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Elmi

تیم ژاپنی به دليل ذکر "انجير و زیتون"در قرآن مسلمان شدند

پستتوسط pejmanava » دوشنبه آذر ماه 4, 1392 7:00 pm

تیم ژاپنی به دليل ذکر "انجير و زیتون"در قرآن مسلمان شدند

رئیس گروه تحقیقاتی ژاپنی بعد از اینکه دريافتند قرآن کریم 1428 سال قبل ، نتیجه ی پژوهش آنها را بیان کرده است اسلام آورد.





داستان مسلمان شدن شان در جستجوى ماده ى(ميثالویندز) شروع شد . این يك ماده ى پروتئینی است که مخ انسان و حیوانات به میزان بسیار کمی ترشح می کند.واين ترشحات پر از گوگرد است که به راحتی می توان با روی و آهن و فسفر مخلوط گردد. این ماده برای بدن انسان بسیار مهم می باشد. و موجب كاهش نسبی کولسترول در بدن انسان ميشود وهمچنين براى(تقویت قلب و تنظیم تنفّس )مفيد است. ترشح این ماده از مخ انسان بعد از سن 15 سالگی تا سن 35 سالگی افزایش می یابد. و بعد از این سن تا 60 سالگی ترشح آن کم می گردد. بنابراین این ماده در انسان به راحتی قابل دستیابی نمی باشد. در حیوانات نیز نسبتا این ماده بسیار کم است. از این رو گروهی از دانشمندان ژاپنی اقدام به جستجوی این ماده که باعث از بین رفتن عوارض پیری می شود در میان گیاهان کردند، و تنها این ماده را در دو گیاه پیدا کردند : انجیر و زیتون (التين والزيتون). بعد از نتیجه گیری فهمیدند که استفاده تنها از انجير يا زيتون فایده مورد نظر را برای سلامتی انسان ندارد پس باید آن دو را باهم مخلوط کرد. دانشمندان ژاپنی نیز بهترین میزان را برای بهترین تأثیر ( یک انجیر و هفت زیتون ) یافتند. ودراينجا يك دكتر سعودى به نام طه ابراهیم خليفه شروع به جستجوكردن در مورد اين دو كلمه(انجير وزيتون) در قرآن کریم كرد، و فهمید که كلمه انجیر یک بار در قرآن کریم ذکر شده و زیتون 6 بار به صورت صریح و یک بار به صورت ضمنی در سوره مؤمنون به آن اشاره شده است آنجا که می فرماید : ﴿ و شجرة تخرج من طور سيناء تنبت بالدهن وصبغ للآكلين ﴾دكتر طه ابراهیم تمام اطلاعاتی را که از قرآن کریم جمع آوری نموده بود را، برای گروه تحقیقاتی ژاپنی فرستاد . این گروه پس از اطمینان مسلمان شدن شان را اعلام كردند.


.....................

منبع:سايت المختصر.

برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها: 4
bahar (دوشنبه آذر ماه 11, 1392 4:13 pm), kechakurd (يکشنبه آذر ماه 10, 1392 2:35 pm), ostadelyass (يکشنبه آذر ماه 10, 1392 11:32 am), tafgah72 (سه شنبه آذر ماه 5, 1392 8:01 pm)
رتبه: 28.57%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

دختران نوجوان و زنان طرفدار مرسی به زندان افتادند

پستتوسط pejmanava » يکشنبه آذر ماه 9, 1392 12:39 am


دختران نوجوان و زنان طرفدار مرسی به زندان افتادند

سازمان‌های مدافع حقوق بشر در مصر صدور حکم زندان برای گروهی از زنان و دختران اسلامگرای معترض را محکوم کرده‌اند.
منابع خبری مصر در روز پنجشنبه، ۷ آذر (۲۸ نوامبر)، جزئیات رای یک دادگاه کیفری در شهر اسکندریه را منتشر کردند که بر اساس آن، تعدادی از فعالان زن اسلامگرا در ارتباط با اتهامات مرتبط با اعتراضات سیاسی ماه‌های اخیر مجرم شناخته و به دوره‌های طولانی زندان محکوم شده‌اند.
صدور این احکام با واکنش تند شماری از گروه‌ها و فعالان مدافع حقوق بشر مواجه شده است که نسبت به نحوه رسیدگی به اتهامات برخی از این افراد ابراز ناخرسندی کرده و مجازات‌های تعیین شده برای برخی دیگر را سنگین و غیرمنصفانه دانسته‌اند.
روز ۳۱ ماه اکتبر، در جریان تظاهراتی که به حمایت از محمد مرسی، رئیس جمهوری برکنار شده مصر، در شهر اسکندریه برگزار شد، بیست و یک زن و دختر توسط نیروهای پلیس بازداشت و بعدا به اتهاماتی مانند اخلال در نظم عمومی و ارتکاب خشونت در جریان تجمع سیاسی متهم شدند.
دادگاه کیفری اسکندریه هفت تن از بازداشتیان را که بین ۱۵ تا ۱۶ سال سن دارند به دوره حبس در دارالتادیب تا سن ۱۸ سالگی و بقیه را، که اکثرا ۱۸ تا ۲۲ ساله هستند به دوره های زندان تا یازده سال محکوم کرده است.
هفت مرد عضو گروه اسلامگرای اخوان المسلمین نیز که به اتهام تحریک به اقدامات خشونت آمیز محاکمه شده بودند، به دوره‌های طولانی زندان تا پانزده سال محکوم شده‌اند.
تظاهرات خونین
پس از برکناری محمد مرسی، طرفداران او به خصوص اعضای گروه اخوان المسلمین، اقدام ارتش و استقرار دولت انتقالی را غیرقانونی اعلام کردند و برای بازگرداندن رئیس جمهوری برکنار شده، دست به تظاهرات زدند.

سکولارهای مصری هم قانون الزام به کسب مجوز تظاهرات را مردود دانسته‌اند


این تظاهرات در مواردی به درگیری با نیروهای پلیس و همچنین مخالفان آقای مرسی کشیده شد و گفته می‌شود که در جریان آن، تا یکهزار تن جان خود را از دست داده‌اند. اکثر تلفات این درگیری‌ها از اعضای اخوان المسلمین و از طرفداران محمد مرسی بوده‌اند.
تظاهرات اعتراضی با گستردگی و شدت کمتر همچنان ادامه داشته است و در هفته‌های اخیر، بیشتر شرکت‌کنندگان در این تظاهرات را جوانان اسلامگرا و طرفدار اخوان المسلمین تشکیل داده‌اند.
نحوه برخورد با این تظاهرات نه تنها اعتراض اسلامگرایان و نهادهای حقوق بشری، بلکه حتی برخی از احزاب سکولار مخالف محمد مرسی را هم در پی داشته است که نگران آن هستند که خشونت نیروهای امنیتی باعث ایجاد خصومت نسبت به دولت انتقالی و افزایش حمایت از اسلامگرایان شود.
روز گذشته، چند صد تن از جوانان وابسته به گروه‌ها و تشکل‌های سکولار در اعتراض به آنچه که سرکوب مخالفان توسط دولت انتقالی می‌خواندند در مرکز قاهره تجمع کردند.
تظاهرکنندگان به خصوص فرمان قانونی صادر شده در این هفته را مردود دانستند که بر اساس آن، برگزاری تظاهرات و تجمع‌های سیاسی با شرکت بیش از ده نفر مستلزم دریافت مجوز قبلی از پلیس است و متخلفان از این قانون با مجازات جریمه نقدی و حتی زندان روبرو می‌شوند.
تظاهرکنندگان در شعارهای خود با متهم کردن دولت انتقالی به تلاش برای جلوگیری از آزادی بیان و ابراز نظر مخالف، آنچه را که "تفکر استبدادی و شیوه حکومت فرعونی" می‌خواندند محکوم کرده و با تاکید بر لزوم آزادی تجمع و ابراز عقیده سیاسی، گفتند که چنین روش‌هایی دیگر کارآیی ندارد.




برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها: 2
bahar (دوشنبه آذر ماه 11, 1392 4:13 pm), ostadelyass (يکشنبه آذر ماه 10, 1392 11:32 am)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

Re: ۩مسلــمانان اون ورآب۩۱۲۳مسجد در فرانسه در حال ساخت است

پستتوسط pejmanava » چهارشنبه آذر ماه 12, 1392 12:45 am

براساس برآوردهای انجام شده در حال حاضر ۱۲۳ مسجد در فرانسه در حال ساخت است که در مجموع هزینه ای بیش از ۲۰۰ میلیون یورو را در بر خواهد داشت.


به گزارش خبرگزاری «خبرگزاری فرانسه»، 123 مسجد در فرانسه در دست احداث است و برآورد می شود اتمام این پروژه هزینه ای بالغ بر بیش از 200 میلیون یورو در بر دارد.

از همین رو متصدیان مساجد که عمدتا انجمن های فرهنگ اسلامی شهرهای مختلف فرانسه هستند از طریق سایت گوگل تلاش دارند کمک های مردمی را برای پیشبرد پروژه های در دست احداث، جمع آوری و متمرکز کنند.

در برخی موارد پروژه های مسجد سازی و مراکز اسلامی فراتر از چند میلیون یورو هزینه در بردارد و موسسه های مسئول توانایی پرداخت ان را ندارند و به همین مناسبت مسلمانان منطقه همواره درگیر چنین اموری می شوند و در آن مشارکت می کنند.

براساس این گزارش، شناسایی مساجد در دست احداث از طریق سایت گوگل امکان پذیر است و مشارکت مالی در آن تسهیل شده است.

برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
bahar (چهارشنبه آذر ماه 13, 1392 4:24 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

مجمع فقه اسلامی عربستان:تکفیر هر گروه از مسلمانان حرام است

پستتوسط pejmanava » جمعه آذر ماه 15, 1392 11:42 am

مجمع فقه اسلامی عربستان:تکفیر هر گروه از مسلمانان حرام است


شرکت کنندگان در بیست و یکمین کنگره شورای مجمع فقه اسلامی بین المللی که تحت نظارت ملک عبدالله و میزبانی دانشگاه محمد بن سعود برگزار شد، تاکید کردند تکفیر هر دسته و گروهی از مسلمانان حرام است.

به گزارش خبرگزاری عکاظ، این مجمع در خصوص گفت‌وگو میان پیروان مذاهب اسلامی، تصمیماتی اتخاذ کرد و بر ضرورت تاکید بر لزوم احترام به امهات المومنین و صحابه و اهل بین از تمام پیروان مذاهب اسلامی و عدم اهانت به آنها و نیز تحریم تکفیر هر طیف و طایفه‌ای از مسلمانان که به خدا و رسولش(ص) و ارکان اسلام ایمان دارد و هیچ یک از اصول دین را انکار نمی‌کند و حرمت خون مسلمانان را رعایت می‌کند، تاکید کرد.

این مجمع همچنین بر حرام بودن درگیری و جنگ میان مسلمانان و منع دعوت سازمان یافته یک مذهب علیه مذهب دیگر و نیز درخواست از کشورهای عضو برای گنجاندن این موارد در شیوه‌های آموزشی و رسانه‌ها و موضع‌گیری‌های سیاسی و نیز برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌هایی با هدف تعمیق گفتگو میان پیروان مذاهب اسلامی و برطرف کردن موانع و تاکید بر اصول و ارزش‌های مشترک و گسترش فرهنگ تسامح و اعتدال تاکید کرد.

این مجمع در خصوص جنگ و درگیری میان مسلمانان به نام جهاد تصمیم گیری را به تعویق انداخت.

برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها: 2
Maryam-new (يکشنبه آذر ماه 17, 1392 12:47 pm), yasina (جمعه آذر ماه 15, 1392 9:13 pm)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

پستتوسط pejmanava » شنبه آذر ماه 22, 1392 12:32 am

اتحادیه اروپا باید از بی‌توجهی به پناهجویان سوری خجالت بکشد




سازمان عفو بین‌الملل می‌گوید رهبران اروپایی باید از کم بودن پذیرش و حمایت از پناهندگان سوری، خجالت بکشند.
این نهاد حقوق بشری می گوید که تنها ده کشور عضو اتحادیه اروپا آمادگی خود را برای پذیرش پناهندگان سوری اعلام کرده اند و تاکنون تنها ۱۲۰۰۰ پناهنده سوری را پذیرفته اند.
این در حالی است که بریتانیا و ایتالیا هیچ تصمیمی برای پذیرایی از آوارگان سوری ندارند.
دولت بریتانیا می گوید که تلاش‌های آن بر مشکلات منطقه متمرکز است و یکی از بزرگترین اهدا کنندگان کمک های بشردوستانه به این منطقه در سراسر جهان است.
مسئولان اتحادیه اروپا می گویند کمک های مالی این اتحادیه به سوریه به ۱.۳ میلیارد یورو رسیده است.
این اتحادیه می گوید که ارائه کمک به آوارگان سوری در داخل کشور و یا آنهایی که به سایر کشورها پناه برده اند، اولویت دارد.
گفته می شود تعداد بی‌جا شدگان سوری اکنون به ۶.۵ میلیون رسیده است.
سازمان ملل متحد تخمین زده است که حدود ۲.۳ میلیون پناهنده سوری از مارس ۲۰۱۱ به کشورهای همسایه پناه برده اند.
بیشتر مردم سوریه که از کشور فرار کرده اند به لبنان، اردن، ترکیه و عراق رفته اند اما حدود ۶۰۰۰ نفر هم در سال جاری میلادی به بلغارستان، یکی از کشورهای اتحادیه اروپا، پناه برده اند.
دولت بلغارستان به دلیل حضور این تعداد پناهنده سوری، خواستار دریافت کمک از اتحادیه اروپا شده است.
در ماه سپتامبر، سوئد اعلام کرد که حاضر به ارائه اقامت دائم به پناهندگان سوری است. به این ترتیب سوئد اولین کشور اروپایی است که حاضر به پذیرفتن پناهندگان سوری شد.
طی دو سال گذشته ۱۴۰۰۰ سوری به سوئد پناه برده اند.
آلمان نیز ۱۰۰۰ پناهنده سوری را پذیرفته و گفته است که ۹۰۰۰ نفر دیگر را نیز خواهد پذیرفت.
بریتانیا می گوید هیچ برنامه ای برای پذیرفتن پناهندگان سوری ندارد اما بستگی به شرایط افراد، امکان دارد به درخواست بعضی از پناهجویان رسیدگی کند.
یکی از سخنگویان دولت بریتانیا گفت که در عوض این کشور تا جایی که ممکن است به مردم منطقه کمک می کند و ۵۰۰ میلیون پوند برای کمک به مردم سوریه اختصاص داده است که از مجموع کمک‌های سایر کشورهای عضو بیشتر است.
پس از مرگ ۳۵۰ پناهجو در ماه اکتبر در اثر غرق کشتی در نزدیکی جزیره لامپدوسا در ایتالیا، اتحادیه اروپا برنامه‌ای را با هدف جلوگیری از مرگ و میر مهاجران در دریای مدیترانه تدوین کرد.
یکی از پیشنهادها این بود که اعضای اتحادیه با تهیه هواپیما به انتقال پناهجویان از اردوگاه های پناهندگی به اروپا کمک کنند.
سازمان ملل متحد از اروپا خواسته است تا به حدود ۳۰۰۰۰ پناهجوی سوری تا پایان ۲۰۱۴ پناه دهد.
این سازمان بابت هر پناهنده که نامش در فهرست آژانس پناهندگان سازمان ملل ثبت شده باشد، ۶۰۰۰ یورو به کشور میزبان می پردازد.
اتحادیه اروپا تا چند روز دیگر (در ۱۹ دسامبر) این بسته پیشنهادی را بررسی خواهد کرد.
سازمان عفو بین‌الملل می گوید که اتحادیه اروپا در زمینه تامین امنیت پناهجویان سوری "شکست مفتضحانه ای" خورده است.
این سازمان خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا از زمان آغاز درگیری‌ها در سوریه تنها ۵۵۰۰۰ نفر را پذیرفته است.
این سازمان همچنین طی گزارش اخیر خود از بعضی کشورهای اتحادیه اروپا که مانع از ورود پناهندگان از ترکیه به مرزهای این کشورها می‌شوند، انتقاد کرده است.
این گزارش همچنین به شروع سرمای شدید که در قرن اخیر بی سابق بوده و بارش برف سنگین در دره بقاع، در شمال لبنان اشاره کرده است. ده ها هزار آواره سوری در چادرهایی در دره بقاع اسکان یافته اند.
بر اساس این گزارش، بسیاری از خانواده‌ها از سرپناه و حتی پوشاک مناسب برای در امان ماندن از سرمای زمستان برخوردار نیستند.
حدود ۸۳۸۰۰۰ نفر از سوریه به لبنان فرار کرده اند و بسیاری از آنها از جمله کودکان ،بیماران و سالخوردگان باید با هم در یک چادر و یا ساختمان متروکه زندگی کنند.
سرمای شدید همچنین مانع از پرواز هواپیماهای سازمان ملل، حامل مواد غذایی و سایر کمک‌های بشردوستانه از عراق به مناطق کردنشین در شمال شرق سوریه شده است.







برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
bahar (شنبه آذر ماه 22, 1392 1:39 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

زندگی محمد رسول الله،مسیحیان نیجری را مسلمان می کند

پستتوسط pejmanava » دوشنبه آذر ماه 24, 1392 12:40 am


زندگی محمد رسول الله،مسیحیان نیجری را مسلمان می کند


جوانان یک منطقه مسیحی نشین در نیجریه به دین مبین اسلام روی آوردند.

به گزارش  «خبرگزاری فرانسه»، جمعی از جوانان بین 25 تا 35 سال در یک منطقه مسیحی نشین کشور نیجریه به دین مبین اسلام روی آوردند.

گزارش ها حاکی از آن است که گرایش مسیحیان نیجریه به دین اسلام به شدت افزایش یافته است و این تغییر مذهب بیشتر در میان جوانان دیده می شود.

در حالی که بسیاری گرایش مردم به دین اسلام را به یک نوع هیپنوتیزم شباهت داده اند، یکی از پادشاهان به اسلام روی آورده نیجری می گوید به هیچ عنوان اینگونه نیست و افراد قلبا به اسلام روی می آورند و هشیاری کامل در این باره دارند.

اوشنا، یکی دیگر از پادشاهان نیجری چگونگی روی آوردن به دین اسلام را اینگونه تعریف می کند که بازخوانی سرنوشت محمد رسول الله و سفر وی از مکه به مدینه و سختی هایی که ایشان در رساندن پیام اسلام متحمل شده اند من را به سمت اسلام کشاند.

وی ادامه می دهد: در نهایت تعجب دریافتم که جنگ های صدر اسلام هرگز به خواسته پیامبر اکرم (ص) نبوده است و در پی نجات مسلمانان صورت گرفته است از همین رو با آشکار شدن حقایق اسلام به این دین گرویدم.

از سوی دیگر ابوبکار صدیق، یکی از امامان مسجد ملی نیجریه تائید کرد که زندگی پیامبر اکرم (ص) از مهم ترین دلایلی است که مردم را به اسلام متمایل می سازد.


برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
bahar (دوشنبه آذر ماه 24, 1392 12:41 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

Re: ۩مسلــمانان اون ورآب۩ رشد اسلام هراسی تا پای «کور کردن».

پستتوسط pejmanava » چهارشنبه آذر ماه 27, 1392 3:29 pm

رشد اسلام هراسی تا پای «کور کردن» مسلمانان در انگلیس!



اقدامات اسلام هراسانه در انگلیس کماکان در حال گسترش است؛تازه ترین حمله اسلام هراسانه منجر به نابینا شدن یکی از رهبران اسلامی در بریتانیا شد. ،اقدامات اسلام هراسانه در انگلیس کماکان در حال گسترش است؛تازه ترین حمله اسلام هراسانه منجر به نابینا شدن یکی از رهبران اسلامی در بریتانیا شد. در روز 30 نوامبر یکی از رهبران محترم و مشهور اسلامی در انگلیس به نام «حافظ سالک» از سوی گروهی ناشناس موردحمله قرار گرفت. وقتی سالک در حال رانندگی در «سیتی هال» به همراه خانوده اش بود،این گروه ناشناس خودروی او را به کناری کشاندند و ضرباتی را به صورت او وارد کردند. چشم سالک در این ضربات به شدد آسیب داد تا آنجا که پس از دو عمل جراحی، پزشکان گفتند که او دیگر بینایی چشم راستش را به دست نخواهد آورد. حافظ سالک که مدت 30 سال است در بریتانیا زندگی می کند نه تنها برای مسلمانان انگلیس بلکه برای پیروان دیگر ادیان نیز کاملا شناخته شده است. تلاش های این فرد برای برقراری گفتگوهای میان ادیانی و ایجاد پل ارتباطی میان گروه های مختلف موجب شهرت او در انگلیس شده است. درست سه روز بعد از این حادثه یعنی در روز سوم دسامبر ،سر یک خوک برای تک حرمت در مقابل یک مدرسه اسلامی گذاشته شد. اقداماتی از قبیل گذاشتن سر خوک در مساجد و موسسه های اسلامی به شیوه ای متداول در انگلیس برای توهین به مسلمانان تبدیل شده است. نتایج تحقیقات اخیر پروفسور «نایجل کاپسی» از «تیسید» نشان می دهد که از زمان وقوع حادثه 11 سپتامبر تا کنون در نتیجه تبلیغات اسلام هراسانه رسانه های غربی میزان حمله گروههای راستگرای افراطی و نژادپرست به مراکز اسلامی و مساجد انگلیس به میزان 40 تا 60 درصد افزایش یافته است. تحقیقات جدید در انگلیس،لیگ دفاعی این کشور را مسئول یک سوم حملات ضد اسلامی دانسته که جوامع اسلامی انگلیس را در یک سال گذشته هدف قرار داده است. گزارش اخیر ارائه شده از سوی مرکز مطالعات فاشیست،ضد فاشیست و پست فاشیست در دانشگاه «تیسید» که در هافینگتون پست به چاپ رسید حاکی از آن است که یکی از رایج ترین حملات ضد اسلامی حملات موسوم به «نفرت آنلاین» است. بر این اساس از سال 2009 تا کنون سایت ها،بازی ها و چت روم های ضد اسلامی به بیش از 160 مورد رسیده است. در این گزارش آمده است:گروه های ضد اسلامی انگلیس به ویزه لیگ دفاعی فعالیت های آنلاین را هویت اصلی سازمانی خود می دانند. بر اساس گزارش ارائه شده از سوی موسسه تحقیقاتی «تل ماما»،ابراز آنلاین احساسات ضد اسلامی در حال حاضر در بیشترین سطح قرار دارد . در این راستا حملات ضد اسلامی آنلاین حدود 74 درصد گزارش شده که نسبت به حملات 26 درصدی در دنیای فیزیکی به مراتب بالاتر است. تل ماما،لیگ دفاعی را اصلی ترین سازمانی معرفی کرده که به اقدامات آنلاین ضد اسلامی دست می زند. نتایج تحقیقات این موسسه حاکی از آن است که از 434 حمله آنلاین ضد اسلامی 300 مورد آن مربوط به این جنبش راست افراطی بوده است. اطلاعات و آمار منتشر شده در این گزارش مربوط به فاطصله زمانی 2013-2012 میلادی است . پس از انتشار این گزارش ها مسلمانان با راه اندازی کمپینی از دولت و رسانه های اجتماعی انگلیس درخواست کرده اند تا برای توقف اسلام هراسی آنلاین مداخله کند اما هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.




برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
bahar (چهارشنبه آذر ماه 27, 1392 11:45 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

Re: ۩مسلــمانان اون ورآب۩ رشد اسلام هراسی تا پای «کور کردن».

پستتوسط erfan » چهارشنبه آذر ماه 27, 1392 11:30 pm

یریدون لیطفئوأ نورالله بأفواههم والله متم نوره و لو کره المشرکون

می خواهند که با فوت دهانهایشان نور الله رو خاموش کنند اما الله نورش را کامل میکند اگرچه به مشام مشرکان خوش نیاید

برای نویسنده این مطلب erfan تشکر کننده ها: 2
bahar (چهارشنبه آذر ماه 27, 1392 11:45 pm), pejmanava (چهارشنبه آذر ماه 27, 1392 11:34 pm)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
erfan
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 289
تاريخ عضويت: شنبه ارديبهشت ماه 9, 1391 11:30 pm
محل سکونت: روانسر_همدان
تشکر کرده: 172 بار
تشکر شده: 311 بار
امتياز: 2250

پستتوسط pejmanava » دوشنبه دي ماه 1, 1392 12:51 am

تصاویری تکان دهنده از شیون زنان و کودکان هنگام بمباران مناطق مسکونی


سازمان حقوق بشر سوریه، روز شنبه 21-12-2013 اعلام کرد، در بمباران های روز جمعه مناطق مسکونی حلب توسط جنگنده های اسد بیش از 95 غیر نظامی کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.

به گفته این شبکه خبری حقوق بشر جنگنده های اسد با بمباران شدید مناطق مسکونی حومه شهر حلب بویژه در شهر عندان بوسیله بشکه های حاوی مواد منفجره تعداد زیادی از غیر نظامیان سوری را به قتل رساندند.

این در حالی است که مخالفان اسد روز جمعه پس از در گیری شدید با نیروهای اسد، توانستند بیمارستان "الکندی" که یکی از مهمترین بیمارستانهای نظامی ارتش سوریه در منطقه حلب به شمار می رود، را به تصرف خود درآوردند.

در همین حال فعالان سوری در قابون واقع در حومه دمشق از کشته شدن تعدادی از غیر نظامیان بر اثر بمباران این مناطق خبر دادند.

به گفته منابع حقوق بشری سازمان ملل متحد از زمان آغاز درگیری های نظامی  در سوریه از مارس 2011 تاکنون بیش از 130 هزار سوری جان خود را از دست دادند.




عضويت  / ورود






برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
bahar (سه شنبه دي ماه 2, 1392 2:56 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

نخست‌وزیر دولت محمد مرسی بازداشت شد

پستتوسط pejmanava » دوشنبه دي ماه 9, 1392 10:55 pm

پلیس کودتاگران در مصر می‌گوید نخست‌وزیر دولت محمد مرسی را "هنگام تلاش برای فرار به سودان" دستگیر کرده است.
وزارت کشور اعلام کرده است که هشام قندیل در مناطق کوهستانی بین مرز با سودان و همراه با قاچاق‌برهای مرزی دستگیر شده است.
آقای قندیل هنگامی که نخست‌وزیر بود، در دادگاه به یک سال حبس محکوم شد.
علت محکومیت او، سر باز زدن از اجرای حکم دادگاه برای ملی‌کردن یک شرکت نساجی بود که در سال ۱۹۹۶ میلادی به بخش خصوصی واگذار شده بود.
با اعتراض هشام قندیل، آن حکم به دادگاه تجدیدنظر رفت و دو ماه بعد از برکناری نظامی محمد مرسی، در آن دادگاه هم تایید شد.
آقای قندیل در جریان دیدار با میانجیگران اتحادیه اروپا، نماینده ائتلاف گروه‌های اسلام‌گرای حامی محمد مرسی بود.
این میانجیگران در ماه‌های گذشته تلاش کرده‌اند دولت موقت پشت‌گرم به ارتش را تشویق کنند قدرت را به یک دولت فراگیر واگذار کند که شامل اخوان‌المسلمین نیز بشود.
نخست‌وزیر سابق پس از آن‌که دولت مصر به سرکوب شدید اخوان‌المسلمین در ماه اوت گذشته رو آورد، تقریبا پنهان بوده است.
در جریان این سرکوب‌ها، صدها نفر کشته و هزاران نفر هم بازداشت شده‌اند.
آقای قندیل که در اوت ۲۰۱۲ نخست‌وزیر شد تا جوان‌ترین نخست‌وزیر مصر در ۶۰ سال گذشته باشد.
این تحصیل‌کرده آمریکا، عضو اخوان‌المسلمین یا هیچ سازمان اسلام‌گرای دیگری نیست ولی گفته شده که فردی مذهبی است.

نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

Re: ۩مسلــمانان اون ورآب۩آمریکا: ۸۸ زندانی را ازبگرام آزادنک

پستتوسط pejmanava » جمعه دي ماه 13, 1392 8:26 pm

آمریکا: ۸۸ زندانی را از بگرام آزاد نکنید




آمریکا از دولت افغانستان خواسته است که ۸۸ زندانی بازداشتگاه بگرام را که تهدید جدی امنیتی محسوب می شوند آزاد نکند.

دو روز پیش کلیک کمیته رسیدگی به پرونده‌های بازداشتی‌های بازداشتگاه بگرام، ۶۵۰ تن را به دلیل نبود دلایل کافی برای ثبوت فعالیت‌های تروریستی، آزاد کرد.
آمریکا، چند ماه قبل اداره بازداشتگاه بگرام را بعد از تنش‌های زیادی در روابط این دوکشور به دولت افغانستانکلیک واگذار کرد.

از آن پس مسئولیت نگهداری ۳ هزار و ۸۵ تن از زندانیان بگرام به دولت افغانستان واگذار شد اما نگهداری ۶۰۰ زندانی افغان و پنجاه زندانی که از کشور های دیگر هستند، همچنان به عهده آمریکا باقی ماند.

این ۸۸ زندانی از جمله زندانی‌هایی اند که مسئولیت آنها را دولت افغانستان دارد.

دیو لپن، یکی از سخنگویان نیروهای آمریکایی در کابل گفته است: "هیات بررسی زندانیان بازداشتگاه بگرام فراتر از صلاحیت قانونی خود عمل کرده است و دستور آزادی افرادی را داده است که تهدید واقعی امنیتی اند و شواهد زیادی برای تحقیقات بیشتر در موردشان و یا هم به دادگاه کشاندنشان وجود دارد."

موضوع نگهداری از بازداشتی‌ها بین دولت افغانستان و نیروهای آمریکایی از موضوع‌های حساس و چالش برانگیز در روابط دو طرف بوده است.

در سال ۲۰۱۲ وکلای زندانیان بازداشتگاه بگرام، آمریکا را متهم به کلیک نقض حقوق بشر کردند و ادعا کردند که در یک دهه گذشته افراد زیادی در این بازداشتگاه شکنجه شده‌اند.

دولت افغانستان همواره بر این تاکید کرده که نیروهای بین‌المللی در افغانستان نباید کسی را بازداشت کند و بازداشتگاه داشته باشند. دولت وجود بازداشتگاه و زندان تحت کنترل نیروهای خارجی را نقض حاکمیت خود می‎داند.

اما نیروهای خارجی گفته‌اند کسانی که در فعالیت‌های تروریستی دست دارند و جان این نیروها را به خطر می‌اندازند، باید بازداشت شوند.

از سوی دیگر در گذشته در موارد آزادی زندانیان متهم به فعالیت‌های تروریستی از سوی دولت افغانستان، مورد انتقاد بعضی از نهادهای مدنی و گروه‌های مخالف سیاسی دولت افغانستان قرار گرفته است.




برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
bahar (جمعه دي ماه 13, 1392 10:56 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

Re: ۩مسلــمانان اون ورآب۩

پستتوسط bahar » شنبه دي ماه 14, 1392 12:49 pm


ساخت و افزایش نمازخانه‌ها برای مسلمانان و

امکان دسترسی آسان به غذای حلال در فرودگاه‌های بین‌المللی ژاپن..

دعا کنید خداوندهرچه‌زودتر روشنی اسلام را نصیب این مردم بگرداند..





برای نویسنده این مطلب bahar تشکر کننده ها:
pejmanava (شنبه دي ماه 14, 1392 2:48 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
bahar
مدیر انجمن
مدیر انجمن
 
پست ها : 3506
تاريخ عضويت: چهارشنبه آذر ماه 15, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 5837 بار
تشکر شده: 5121 بار
امتياز: 33890

Re: ۩مسلــمانان اون ورآب۩تشرف مسیحیان آکور نیجریه به اسلام

پستتوسط pejmanava » دوشنبه دي ماه 16, 1392 11:57 pm


مسیحیان شرکت‌کننده در همایش آکادمی اسلامی نیجریه با عنوان آکور برای اسلام ـ فاز هفتم با ادای شهادتین اسلام آوردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «On Islam»، «اسرائیل کولاووله»، از مسیحیان کلیسای مسیح شهر آکور در جنوب غربی نیجریه ضمن اسلام آوردن در این همایش اعلام کرد: من دیروز با شرکت در این همایش و گوش دادن به سخنرانی‌های سخنرانان، راهی پیش‌روی خود جز گرویدن به اسلام پیدا نکردم.
وی بدون تعلل با بیان شهادتین و انتخاب نام «محمد توفیق» برای خود، مسلمان شد.
کولاووله یکی از شهروندان شهر آکور بود که فرصت حضور در این همایش را پیدا کرد که از سوی آکادمی اسلامی نیجریه با عنوان «آکور برای اسلام – فاز هفتم» و با هدف تکریم تازه‌مسلمانان برگزار شد.
در این همایش مقامات و کشیشان مسیحی نیجریه که به دین مبین اسلام مشرف شده‌اند، سخنرانی کردند.
پس از اسلام آوردن کلاووله، عده‌ای از مسیحیان شرکت‌کننده در این همایش نیز با بیان شهادتین مسلمان شدند.
مردم نیجریه جزو مذهبی‌ترین مردم دنیا به شمار می‌روند و نیجریه در شمال محل زندگی مسلمان و در جنوب محل زندگی مسیحیان این کشور است.
مسلمانان و مسیحیان به ترتیب 55 و 49 درصد جمعیت 140 میلیون نفری این کشور را تشکیل می‌دهند.



برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
bahar (پنج شنبه دي ماه 19, 1392 11:21 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

جنیفر گروت خواننده مشهور آمریکائی مسلمان شد/ویدئو

پستتوسط pejmanava » شنبه دي ماه 20, 1392 1:15 am

جنیفر گروت خواننده مشهور آمریکائی مسلمان شد/ویدئو




دین اسلام،جنیفر گروت،خواننده مشهور آمریکایی را به خود جذب کرد. به گزارش خبرگزاری ها ،جنیفر گروت،خواننده زن آمریکایی اجرای زیبای اشعار کلاسیک عربی مشهور شده است به دین اسلام مشرف شد. فیلم اسلام آوردن این خواننده 23 ساله در یوتوب منتشر شده است. در این ویدئو،جنیرفر «شهادتین» را ادا کرد و رسما مسلمان شد. این خواننده آمریکایی چند ماه است که برای تحصیل در رشته زبان عربی در مراکش به سر می برد. شواهد حاکی از آن سات که علاقه جنیفر به زبان عربی و خواندن متن های عربی او را به کتاب آسمانی قرآن که به این زبان نازل شده علاقه مند کرده است. هنوز از اظهارات جنیفر در مورد انگیزه های مسلمان شدنش خبری دریافت نشده است.
ویدئوی مسلمان شدن ایشان را هم می توانید با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده کنید ، در این ویدئو جنیفر گروت با خواندن شهادتین اسلام خودرا اعلام کرده و سپس به تلاوت سوره فاتحه با صدای زیبایش می پردازد . از آنجائیکه ایشان زن هستند و در این ویدئو حجاب کامل ندارند لذا برای هیچ مردی نگاه کردن این ویدئو توصیه نمی شود ، فقط خواهران می توانند ببینند .

عضويت  / ورود




برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها: 2
bahar (يکشنبه دي ماه 22, 1392 3:08 pm), ostadelyass (جمعه بهمن ماه 11, 1392 11:41 pm)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

Re: ۩مسلــمانان اون ورآب۩کمپین کاخ سفید برای مسلمانان

پستتوسط pejmanava » يکشنبه دي ماه 29, 1392 8:45 pm

کمپین کاخ سفید برای مسلمانان

کمپین جمع آوری امضاء برای پذیرش ایام و اعیاد دینی مسلمانان امریکا در صفحه اینترنتی رسمی کاخ سفید
کمپین جمع آوری امضاء برای پذیرش ایام و اعیاد دینی مسلمانان امریکا که در صفحه اینترنتی رسمی کاخ سفید دایر شده است انتظار اشتراک در این کمپین را می کشد
تعداد شرکت کنندگان در این کمپین که مهلت آن امروز به پایان میرسد ، هنوز ٤۰ هزار نفر میباشد.
مسلمانان امریکا که دیر متوجه این کمپین شده اند، برای افزایش مدت آن به مسئولین مراجعه نمودند. با کمپین کاخ سفید انجمن ترک و امریکا نیز همکاری میکند .
گفتنی است که برای پذیرقته شدن تعطیل رسمی و سراسری اعیاد مسلمانان امریکا به جمع آوری ۱۰۰ هزار امضاء در کمپین کاخ سفید نیاز میباشد.
در صورت تامین این رقم راه تعطیلی اعیاد دینی مسلمانان در مدارس امریکا نیز باز خواهد گردید .


برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
ostadelyass (جمعه بهمن ماه 11, 1392 11:41 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

قبليبعدي

بازگشت به تاریخ ادیان و آیینها و مناسبتها

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان