ورق موج دار طرح ذوزنقه

در این بخش ماهیانه موضوعاتی مطرح می شود که کاربران در مورد آن بحث می نمایند ...

مديران انجمن: tarannom, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Farhangi

ورق موج دار طرح ذوزنقه

پستتوسط elnazkhazaei » يکشنبه دي ماه 10, 1396 4:07 pm


عضويت  / ورود

ورق موج دار طرح ذوزنقه  از ورق گالوانیزه یا گالوانیزه رنگی از ضخامت 0.4 میل تا 0.8 میل قابل تولید است، که ذوزنقه گالوانیزه یا ذوزنقه رنگی نامیده می شود. طرح ذوزنقه بیشتر برای پوشش سوله ها و همچنین ویلاها بکار می رود. ذوزنقه در دو عرض ورق قابل تولید است که مشخصات فنی ذوزنقه در ذیل آمده است.

عضويت  / ورود

آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می‌ماند. ماهیت آهن گالوانیزه در آهن گالوانیزه ، بین آهن و روی ، پیلی الکتروشیمیایی تشکیل می‌شود که در آن روی به جای آهن به عنوان آند و آهن به عنوان کاتد بکار می‌رود. روش گالوانیزاسیون :در گالوانیزاسیون ، فلز فاسد شدنی را در مذاب یک فلز فاسد ناشدنی فرو می‌برند و بیرون می‌آورند تا سطح آن از یک لایه فلز فاسد نشدنی پوشیده شود. مثلا ورقه های نازک آهنی را در مذاب فلز روی فرو می‌برند و بیرون می‌آورند تا سطح آنها از فلز روی پوشیده شود و آهن سفید یا آهن گالوانیزه تهیه شود.

عضويت  / ورود

معمولاً ورق های گالوانیزه را در کوره های خاص رنگ پاشی می کنند تا ورق رنگی تولید شود. ورق های رنگی در سقف سالن ها و کانکس مورد استفاده است.

عضويت  / ورود
پالرمو
ورق های شیروانی در انواع مختلفی قابل تولید و عرضه است. طرح سفال از جدیدترین و زیباترین ورق های سقف های شیروانی است که در دو طرح پالرمو و ژنوا در گروه صنعتی پارسه تولید و عرضه می شود. ورق طرح سفال جهت پوشش سقف های شیروانی ، سردر ساختمان ها، آلاچیق ها و دیگر کاربردهای طراحی شده مورد استفاده قرار می گیرد.

عضويت  / ورود

در صنعت به طور کلی می توان کاربرد های  عمومی و کاربرد های اختصاصی آهن آلات را مد نظر قرار داد. از این رو به جز مصارف عمومی و طبعا ساختمانی برای مصارف صنعتی به فولاد های خاصی نیاز است. چیزی که یک آهن معمولی را با یک فولاد متفاوت می کند ترکیب ساختاری آن فلز است. به طوری که با بالا و پایین کردن عناصر شیمیایی و ایحاد تغییرات فیزیکی و شیمیایی مختلف بر روی آهن معمولی می توان خاصیت آن را تغییر داد. آهنی که خاصیت  و  ماهیت فیزیکی یا شیمیایی  یا هردو تغییر کرده باشد را آهن آلیاژی یا فولاد آلیاژی می گویند. ورق های آلیاژی دارای استاندارد ها و کاربرد های متععد و متنوعی هستند.


elnazkhazaei
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 29
تاريخ عضويت: چهارشنبه آذر ماه 22, 1396 4:11 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به تریبون آزاد

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان