نحوه ست کردن کفش با لباس

در این بخش مطالب متفرقه در زمینه طنز و سرگرمی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

نحوه ست کردن کفش با لباس

پستتوسط arezoo0884 » دوشنبه ارديبهشت ماه 17, 1397 3:53 pm


عضويت  / ورود
اشتباه می تواند یک لباس کاملاً شیک را خراب کند. انتخاب کفش مناسب مستقیما به سبک لباس، رنگ و مناسبتی بستگی دارد که شما لباس را خواهید پوشید.

مناسبت ها را در نظر بگیرید و اینکه آیا شما نیازمند پوشیدن لباس های رسمی، مناسبتی یا کسب و کار می باشید.

به عنوان مثال، یک عروسی، جشن بلوغ فرزند، تشییع جنازه، یا رقص خانگی نیازمند لباس مجلسی می باشد. رویداد مرتبط با کار نیازمند لباس کسب و کار می باشد. رویدادی که مرتبط با کار نمی باشد، و حول دوستان یا خانواده متمرکز می باشد، لباس های مناسبتی را تضمین می کند.

لباسی را انتخاب کنید که ظاهراً رسمی، پوشش کسب و کار یا مناسبتی باشد. به عنوان مثال، برای یک رویداد رسمی، یک

عضويت  / ورود
برای زنان مناسب است و یک کت و شلوار برای مردان مناسب است.

برای یک همایش کسب و کار، لباس ها برای هردوی مردان و زنان مناسب هستند. برای یک رویداد مناسبتی، جین ها، شلوارک ها، تی شرت ها و لباس های نظامی برای مردان و زنان مناسب هستند؛ سارافون و دامن برای زنان قابل قبول می باشند.



کفش هایی را انتخاب کنید که مطابق با سبک همایش باشد. برای رویدادهای رسمی،

عضويت  / ورود
برای زنان و کفش های ملبس برای مردان مناسب هستند. برای رویدادهای مرتبط با کسب و کار، همان ها اعمال می شوند، بجز اینکه سبک های پنجه بسته ی کفش های زنان همواره ترجیح داده می شوند.

برای رویدادهای مناسبتی، کفش های راحتی مثل کفش های تنیس یا

عضويت  / ورود
، چکمه های ناهموار یا صندل ها مناسب هستند.

رنگ مناسبی از کفش ها را در سبکی انتخاب کنید که از پیش تعیین کرده اید. سیاه گزینه مناسبی برای رویدادهای رسمی و کسب و کار می باشد. با این حال اگر یک خانم یک لباس سفید یا رنگی بپوشد، کفش های سفید یا کرم بهترین می باشند؛ با یک لباس قهوه ای، کفش های قهوه ای بهترین می باشند. کفش های سیاه یا قهوه ای با آبی خوب به نظر می رسند. برای مردان سعی کنید تا کفش های خود را با کمربند خود تطبیق دهید؛ کفش های سیاه با کمربند سیاه و کفش های قهوه ای با کمربند قهوه ای بپوشید.

کفش های متالیک یا کفش هایی با الگوهای تزئینی یا حلقه ای برای رویدادهای رسمی یا مناسبتی در صورتی بپوشید که شما یک خانم باشید و دوست دارید کفش هایی بپوشید که سبک شخصی شما را بیان کند. این کفش ها، یک ظاهر متمایز به لباس شما می دهند. در روش دیگر، زنان یا مردان کفش هایی می پوشند که مطابقت دقیق با لباس دارند. به عنوان مثال، کفش های ورزشی سبز با شورت سبز.

در جلوی آینه ی تمام قد بایستید. کفش های شما باید مکمل لباس شما باشند.کفش های شما نباید بسیار منحرف از اثر کلی شما به نظر برسند.
منبع: شیکسون



arezoo0884
کاربر سایت
کاربر سایت
 
پست ها : 1
تاريخ عضويت: دوشنبه ارديبهشت ماه 17, 1397 3:37 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان