تاثیر شبکه های اجتماعی بر زندگی و باورهای دینی

در این بخش مقالات در زمینه دینی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

تاثیر شبکه های اجتماعی بر زندگی و باورهای دینی

پستتوسط moein1 » سه شنبه ارديبهشت ماه 18, 1397 9:48 am

سلام دوستان و همکاران عزیزم. خب همانطور که میدونید امروزه داریم در اثر اطلاعات و تکنولوژی زندگی میکنیم. رشد و پیشرفت تکنولوژی به حدی است که کم تر کسی میتونه ادعا کنه که تحت تاثیر این رشد سریع قرار نگرفته. با علم بر اینکه پیشرفت تکنولوژی یکی از لازمه های روز دنیااست اما نمیشه از این مطلب هم گذشت که گاهی نحوه استفاده از تکنولوژی به گونه است که میتونه تاثیر بسیار بدی رو روی زندگی هریک از ما داشته باشه. در این مقاله قصد دارم در مورد شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها صحبت کنم.
متاسفانه گاهی اونقدر در دنیای بزرگ تکنولوژی غرق میشیم که از مهمترین مسائل زندگی هم جا میمونیم. شاید براتون جالب باشه اگر بدونید بیشتر مردم زمان زیادی رو در شبکه هایی مثل اینستاگرام و توتییتر میگذرونن. جالب اینجاست که طبق اخرین تحقیقاتی که در کشور انگلستان صورت گرفته اینستاگرام مخرب ترین شبکه اجتماعی برای روحیه افراد است. اما با این حال در کشور ما اکثرا زمان زیادی رو در این شبکه میگذرونن. نکته جالب اینکه صاحبان این شرکت ها مثل زاکربرگ اصلا از شبکه هایی که درست کردن یا خریدن استفاده نمیکنن و زمان خودشون رو صرف بودن در کنار خونواده میکنن. مثلا زاکربرگ 12 نفر رو استخدام کرده تا پروفایل فیسبوکش رو براش مدیریت کنن.
اما پیام رسان ها. ملاحظه کردید که برای مدتی تلگرام زمینه ساز چه جنجال هایی در کشور شد. اما حقیقت اینه که نباید برای قشری خاص یک جمعی رو زیر سوال ببریم. خب همانطور که میدونید تلگرام بسته شد و الان این سوال برای همه هست که برنامه شبیه تلگرام چیست؟!!! من در این مورد تحقیق کردم و میخوام حاصل تحقیقم رو به شما ارائه کنم. من در سایت نیوسئو دیدم که بهترین برنامه شبیه تلگرام برنامه گوگل الو است. و من چک کردم و به جد میتونم بگم که این برنامه بهترین برنامه شبیه تلگرام است. توصیه میکنم ازش استفاده کنید.
moein1
کاربر سایت
کاربر سایت
 
پست ها : 1
تاريخ عضويت: سه شنبه ارديبهشت ماه 18, 1397 9:35 am
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به مقالات متنوع دینی

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان