هتل استانبول art + تصاویر

در این بخش ماهیانه موضوعاتی مطرح می شود که کاربران در مورد آن بحث می نمایند ...

مديران انجمن: tarannom, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Farhangi

هتل استانبول art + تصاویر

پستتوسط amirali96 » پنج شنبه ارديبهشت ماه 20, 1397 10:29 pm


عضويت  / ورود
: هتل چهار ستاره آرت در استانبول، از میدان تکسیم و منطقه نیشان تاشی ده دقیقه فاصله دارد. توریست ها و گردشگران

عضويت  / ورود
در این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش می شوند. کارکنان و خدمه هتل نیز 24 ساعته به میهمانان خود سرویس دهی می کنند. خدماتی که هتل آرت استانبول برای توریست ها و میهمانان خود در نظر گرفته، شامل روزنامه رایگان در لابی، خشکشویی و اتوشویی، چهار اتاق جلسه و کنفرانس، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، منشی تور، پارکینگ اختصاصی رایگان، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... می باشند.


اتاق های هتل استانبول
art
هتل استانبول
art
به طور کلی صد اتاق دارد. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل علاوه بر امکانات خاص و منحصر بفردی که دارشته و عایق صدا هستند، امکانات یکسانی مثل میز اتو، مینی بار، تلفن با خط تماس های محلی رایگان، بطری آب معدنی رایگان، روزنامه رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان سرو صبحانه در اتاقها، گهواره رایگان، نشیمن جدا، تراس اختصاصی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، منوی بالش، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... را نیز ارائه میدهند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل استانبول
art
صبحانه های رستوران آرت هر روز صبح و به صورت سلف سرویس، مفصل در رستوران لایو هتل سرو می شود. این رستوران برای توریست ها و گردشگران

عضويت  / ورود
خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و اروپایی را سرو می کند. محیط این رستوران به گونه ای بوده که برای برگزاری جلسات کاری نیز مناسب است. کافه هتل نیز اسنک ها، کوکتل، قهوه و میان وعده های خوشمزه ای را برای میهمانان و توریست های

عضويت  / ورود
آماده می کند. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان میتوان به سونا و جکوزی، آبگرم، استخر سرپوشیده، سال بدنسازی، اسپا و ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد.

دسترسی های نزدیک به هتل استانبول
art
از این هتل چهار ستاره تا مرکز همایشها و نمایشگاه و مرکز کنگره استانبول، تنها دویست متر فاصله است. همینطور از این هتل با بیست دقیقه پیاده روی به کاخ دلماباغچه خواهید رسید. فرودگاه بین المللی آتاتورک از هتل آرت استانبول شانزده کیلومتر فاصله دارد.




amirali96
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 247
تاريخ عضويت: پنج شنبه فروردين ماه 30, 1397 10:42 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه
امتياز: 10

بازگشت به تریبون آزاد

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان