خرید خانه در گرجستان با قوانین جدید

در این بخش مطالب متفرقه مربوط به زمینه دینی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

خرید خانه در گرجستان با قوانین جدید

پستتوسط amirali96 » دوشنبه دي ماه 3, 1397 11:38 pm


عضويت  / ورود
: استقبال بی نظیر سرمایه داران، به خصوص سرمایه داران ایرانی برای خرید ملک خارج از کشور کاملا واضح است. دو کشوری که ایرانیان تمایل بیشتری به خرید خانه و ملک در آن ها را دارند، آذربایجان و گرجستان هستند. این دو کشور مقصد اصلی سرمایه داران برای خرید خانه و در پی آن دریافت اقامت برای اول برای ایرانیان و دیگر اتباع خارجی می باشند. بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی

عضويت  / ورود
با یکبار بازدید از این کشور زیبا و جذاب، خواهان اقامت در آن هستند! اما با قوانین جدید گرجستان درباره خرید خانه، باید بگوییم که برای ایرانیان مشکلاتی به وجود آمده است. این قوانین جدید از سمت دولت گرجستان برای اقامت ایرانیان با خرید خانه را مشکل و دشوار کرده است. در ادامه راجب به این قوانین جدید و نتیجه آن بیشتر توضیح خواهیم داد.


بسته شدن برخی از حساب های بانکی ایرانیان
در یک هفته گذشته، خبر جدید مبنی بر بسته شدن حساب بانکی بعضی از هموطنان ایرانی مان در گرجستان اعلام شد. بانک TBC طی یک بخش نامه جدیدی که صادر کرده، اعلام کرده که حساب بانکی افراد ایرانی در گرجستان که کارت اقامت نداشته باشند بسته خواهد شد. این بخشنامه گرجستان به خاطر قانون مبارزه با پولشویی صادر شده است. البته این قانون فقط در مورد بانک TBC صدق می کند و دیگر بانک های کشور گرجستان شامل این بخشنامه نمی شوند. بنابراین اگر هر ایرانی کارت اقامت نداشته باشد و با پاسپورت خود اقدام به افتتاح حساب کند، حساب های وی بسته خواهد شد. همینطور قبل از این بخشنامه ایرانیان قادر بودند که برای واریز کردن پول به هر حسابی با پاسپورت خود اینکار را انجام دهند، اما امروزه با این بخشنامه جدید از بانک TBC، ایرانیان فقط میتوانند با داشتن کارت اقامت کشور گرجستان، امکان واریز به حساب را داشته باشند.  

اصلاح قوانین مهاجرتی به گرجستان
در تاریخ ده می سال 2018، نخست وزیر این کشور اعلام کرد که به خاطر مبارزه با مهاجرت های غیر قانونی به کشور گرجستان، قوانین مهاجرتی اصلاح شده و در نتیجه آن تمدید اقامت گرجستان برای گرفتن اقامت دائم این کشور به جای شش سال، یه مدت ده سال طول خواهد کشید. همینطور در این قانون جدید مهاجرت گفته شده که هزینه خرید یک ملک در کشور گرجستان از 35000 دلار به 50000 دلار افزایش می یابد.

وضعیت خرید ملک در گرجستان در حال حاضر چه شرایطی دارد؟
هم اکنون در کشور گرجستان، اصلاحیه قوانین بوسیله پارلمان این کشور تائید نشده و همچنان میتوان با پرداخت کردن 35000 دلار آمریکا به شکل کارشناسی شده یک واحد را به صورت سفید، سبز و یا مبله خریداری کرد. در حال حاضر، هیچ محدودیت و مشکلی برای خرید ملک و دریافت اقامت این کشور در گرجستان نیست و میتوان با پرداخت 35000 دلار آمریکا این خرید را انجام داد.

خرید خانه در گرجستان چه شرایطی دارد؟
هم اکنون ایرانیان برای خرید خانه در گرجستان، باید گذرنامه معتبر و قانونی داشته باشند. شما میتوانید با داشتن یک گذرنامه قانونی، با شرکت مربوطه در این زمینه قرار بازدید تنظیم کرده و بعد از اینکه خانه مورد نظر خود را انتخاب کردید، وارد قرار داد و معامله شوید.

خرید خانه در گرجستان چه هزینه هایی را شامل می شود؟
خیلی از متقاضیان قبل از ورود به کشور گرجستان دوست دارند از تمام هزینه های آن مطلع شوند. در اینباره باید بگوییم که هزینه های جانبی خرید خانه در گرجستان بسیار ناچیز بوده و تنها هزینه ای که خریدار باید بپردازد، هزینه مربوط به انتقال سند است.
amirali96
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 247
تاريخ عضويت: پنج شنبه فروردين ماه 30, 1397 10:42 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه
امتياز: 10

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان