نصب دوربین مداربسته

در این قسمت جدیدترین نقل اخبار و گزارشها به همراه منبع قرار دارد

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

نصب دوربین مداربسته

پستتوسط charming » سه شنبه اسفند ماه 7, 1397 10:42 am


عضويت  / ورود
با اهداف امنیتی

کاربری امنیتی دوربین مداربسته به معنای

عضويت  / ورود
برای افزایش امنیت یک محل یا امکان پیگیری قضایی است. این کاربری یکی از اصلی ترین دلایل

عضويت  / ورود
است تا جایی که به دوربین مداربسته، دوربین حفاظتی نیز گفته می شود.




عضويت  / ورود
با کاربری امنیتی دو هدف کلی را دنبال می کند:

پیشگیری: استفاده از سیستم مداربسته نقش زیادی در پیشگیری از وقوع جرم دارد. طبق تحقیقی که در سال 2006 در شهر لندن انجام شد، نصب دوربین مداربسته به صورت متوسط تا 40 درصد از وقوع جرم در مکان های مختلف (به ویژه محیطهای تجاری) می کاهد. پیشگیری از وقوع جرم می تواند در طول زمان نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه های مشتری داشته باشد. استفاده از یک سیستم مداربسته موثر و دوربین های کافی در تمام محیط بالاترین سطح پیگیری را برای شما ایجاد می کند.

پیگیری: دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را محیا می کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان های امنیتی تبدیل شده.

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملا معتبر شناسایی می شود و میتوان به راحتی به آن استناد کرد.


عضويت  / ورود
با اهداف نظارتی


کاربرد نظارتی سیستم مداربسته به معنای

عضويت  / ورود
با هدف نظارت بر روند کار، اجرای دستورات یا نظم محیط است. دوربین های مداربستهمعمولا در محیطهای اداری و صنعتی با هدف نظارتی نصب می شوند. البته حتی در منازل هم ممکن است از دوربین مداربسته برای نظارت بر کار پرستار بچه استفاده شود.

گرچه استفاده از دوربین مداربسته برای افزایش فشار یا سختگیری بر نیروی کار از طرف روانشناسان صنعتی توصیه نمی شود اما استفاده درست از سیستم مداربسته در محیط کار میتواند نقش زیادی در بالابردن نظم، افزایش بهره وری و کیفیت ارائه خدمات در محیط کار داشته باشد.


نظارت بر کار دستگاه ها هم می تواند یخشی از اهداف نظارتی سیستم مداربسته شمار آیند. در بسیاری از محیطهای صنعتی استفاده از یک سیستم مداربسته مناسب میتواند امکان کنترل کل روند تولید را به صورت یکپارچه برای مدیر تولید ایجاد کند به نحوی که الزامی به حضور دائمی در خط تولید وجود نداشته باشد. تقریبا در تمام کارخانجات تمام اتوماتیک جهان روند تولید به وسیله یک سیستم مداربسته یکپارچه از طریق یک یا چند فرد کنترل می شود.
خدمات دیگر در سایت آموت

عضويت  / ورود


عضويت  / ورود


عضويت  / ورود






charming
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 141
تاريخ عضويت: شنبه شهريور ماه 10, 1397 2:46 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به نقل اخبار و گزارشها به همراه منبع

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 9 مهمان