لوله فلکسیبل با عایق الاستومری

در این بخش مقالات علمی قرار داده می شود

مديران انجمن: pejmanava, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Elmi

لوله فلکسیبل با عایق الاستومری

پستتوسط niloo11 » سه شنبه اسفند ماه 27, 1398 7:43 pm


http://kalatahvieh.ir/wp-content/uploads/2020/01/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%81%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%A7-1.jpg"%20%20border="0"%20%20alt=""%20%20style="box-shadow:%20none%20!important;%20border:%200px;%20max-width:%20100%;%20height:%20auto;
لوله فلکسیبل با عایق الاستومری از جمله لوله‌های فلکسیبلی است که توانسته رتبه‌ی خوبی را در صنعت تهویه مطبوع کسب کند و ویژگی‌های لازم را برای یک تهویه مطبوع در خود جای داده است.
لوله فلکسیبل با عایق الاستومری از طرف مرکزهای تحقیقاتی مسکن و شهرسازی، سازمان استاندارد ایران و سایر سازمان‌هایی که به آن مربوط هستند مورد تایید قرارگرفته است چون تمام قوانینی که به کیفیت مطلوب مربوط است را رعایت کرده است.

لوله فلکسیبل با عایق الاستومری از سه لایه تشکیل‌شده است: درونی، میانی، بیرونی


در لایه بیرونی و لایه درونی لوله فلکسیبل با عایق الاستومری، فویل آلومینیومی به کار رفته است و برای لایه میانی از عایق الاستومری که توسط یک فنر فولادی، گرد شده و ساختار واحد گرفته استفاده شده است.

لوله فلکسیبل با عایق الاستومری را در قطرهای مختلفی مثل 10-15-20-25-30-35-40 تولید می‌کنند و آن‌ها را در شاخه‌های 6 متری بسته بندی کرده و به فروش می‌رسانند.
میزان دمایی که لوله فلکسیبل با عایق الاستومری می‌تواند در آن کارایی درستی داشته باشد از 30- تا 110+ متغیر است.

مزایای لوله فلکسیبل با عایق الاستومری:

1- عایق حرارتی و صوتی که این لوله دارد مهم‌ترین و بهترین ویژگی لوله فلکسیبل با عایق الاستومری است که این ویژگی باعث شده گرما، سرما و صدای زوزه‌ی هوا از داخل به بیرون لوله فلکسیبل و یا از بیرون به داخل می‌شود.
2- دومین ویژگی مهم لوله فلکسیبل با عایق الاستومری نسبت به محصولات مشابهش مثل لوله فلکسیبل با عایق پشم شیشه، این است که دوستدار محیط زیست است و عوارض و ضررهای کمتری دارد که اصلا با سایر لوله‌های فلکسیبل قابل مقایسه نیست.
3- سومین ویژگی مهم لوله فلکسیبل با عایق الاستومری این است که برخلاف استفاده از عایق در ساخت آن، حجم کمتری نسبت به سایر محصولات دارد به همین دلیل کم جا تر هم هست. این خصوصیت برای استفاده از لوله فلکسیبل در مکان‌هایی که سقف کاذب و محدودیت ارتفاع و حجم دارند، بسیار حائز اهمیت است.
4- لوله فلکسیبل با عایق الاستومری به دلیل چند لایه بودن، ساختار یکپارچه و غیرقابل تفکیک را دارد که جزو مزیت‌های آن است.
5- انعطاف پذیری زیاد و قابلیت به اجرا درآوردن آن در فضاهای مختلف و محدودیت های متفاوت از دیگر محاسن لوله فلکسیبل با عایق الاستومری است.
6- این لوله نسبت به سایر محصولات وزن کمتری دارد.
7- لوله فلکسیبل با عایق الاستومری باعث می‌شود هوا در مسیر خود دچار افت فشار نشود چون ساختار بدنه آن یکنواخت و متوازن است.
8- ساختار سلول بسته ی عایق الاستومری که در لوله فلکسیبل با عایق الاستومری از آن استفاده شده است باعث می‌شود تا صدای مزاحم از محیط به داکت هوا و بالعکس انتقال پیدا نکند.
9- همانطور که گفته شود یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله فلکسیبل با عایق الاستومری سازگار بودن با محیط زیست است، به همین دلیل می‌توان از آن در جاهایی مثل اتاق های تمیز، اتاق های عمل، محیط آزمایشگاهی، بیمارستان‌ها و درمانگاه ها استفاده کرد.
10- لوله فلکسیبل با عایق الاستومری به دلیل ساختار لایه بیرونی اش برای نصب و اجرا نیاز به هیچ گونه پوشش و کاوری ندارد.
11- طول عمر مفید این محصول به خاطر سه لایه بودن ساختار آن افزایش پیدا کرده است.
12- لوله فلکسیبل با عایق الاستومری در برابر هرگونه خوردگی و آسیب دیدگی مقاوم است.
13- مقاوم بودن در برابر رطوبت، گرد وغبار و سایر آلودگی ها از دیگر ویژگی های لوله فلکسیبل با عایق الاستومری است.
14- استفاده از عایق الاستومری در ساختار این لوله فلکسیبل باعث شده تا در برابر شعله، حرارت، آتش و حریق از خود مقاومت نشان دهد.
15- مقاومت بالای این محصول در مقابل فشار هوای داخل لوله از دیگر ویژگی‌های خوبش است.
16- قابلیت نصب راحت و سریع را دارد.منبع: لوله فلکسیبل کالاتهویه












niloo11
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 22
تاريخ عضويت: چهارشنبه بهمن ماه 10, 1397 2:51 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به مقالات متنوع علمی

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان