خدمات حسابرسی

در این بخش مطالب متفرقه در زمینه فرهنگی و اجتماعی قرار داده می شود

مديران انجمن: tarannom, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Farhangi

خدمات حسابرسی

پستتوسط seosho » چهارشنبه آذر ماه 29, 1396 2:19 pm

حسابرسی چیست
حسابرسی فرایندی است که طی آن کلیه صورتهای مالی و عملیات مالی یک شرکت یا موسسه و یا هر سازمانی با توجه به استانداردهای تعریف شده و قانونی ، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و در صورت هرگونه مغایرت در نقص مدارک و یا نوع عملکرد ، آن مورد گزارش داده شده و راهکاری برای آن در نظر گرفته می شود.
شرکت حسابرسی محاسبان بر این امید است که با استفاده از تجربیات کارکنان  مجرب خود در زمینه تامین نیازهای مشتریان در مورد به روز رسانی اطلاعات حسابداری و حسابرسی و همچنین با استفاده از متدهای روز دنیا در زمینه حسابداری ، حسابرسی ، مالی و مالیاتی سبکی نو از خدمات رسانی به مشتریان خود ارائه نماید . پرسنل موسسه حسابرسی محاسبان با تجربیات بسیار در زمینه حسابداری ، حسابرسی ، مدیریت مالی و ارائه گزارشات ، تهیه و تنظیم اظهارنامه ، تنظیم قرارداد حسابرسی و کلیه امور مالی و مالیاتی آماده خدمت رسانی به کارفرمایان گرامی می باشند.

خدمات حسابرسی

عضويت  / ورود

• اخذ کد اقتصادی
• بازرسی قانونی

عضويت  / ورود

• کدگزاری حساب ها

عضويت  / ورود

• نظارت بر امور تصفیه
• تهیه

عضويت  / ورود

• تهیه

عضويت  / ورود

• تهیه تنظیم انواع

عضويت  / ورود

• بررسی اجمالی صورت های مالی

عضويت  / ورود
و سهم الشرکه
• خدمات مالی و حسابداری و مالیاتی
• طراحی و پیاده سازی سیستم مالی
• خدمات در زمینه

عضويت  / ورود

 حسابرسی داخلی

عضويت  / ورود


عضويت  / ورود

 حسابرسی مالیاتی

عضويت  / ورود

 حسابرسی صورتهای مالی

عضويت  / ورود
و اجرای روشهای توافقی
• عملیات حسابرسی تامین اجتماعی
• حسابرسی و

عضويت  / ورود

• خدمات ارجایی توسط دادگاهها و مراجع قضایی در چاچوب موارد بالا
• حسابرسی جهت اخذ وام بانکی و ارائه به سازمان امور مالیاتی و موسسات و دیگر ارگانهای دولتی
حسابرسی دفاتر قانونی و مشاوره در زمینه تحریر و تنظیم دفاتر قانونی جهت جلوگیری از رد دفاتر
• سایر موراد اعلام شده و تایید شده توسط شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران
در زیر به شرح برخی خدمات موسسه حسابرسی محاسبان می پردازیم.

حسابرسی صورتهای مالی

عضويت  / ورود
از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به دو صورت انجام می شود :
حسابرسی داخلی
حسابرسی خارجی

تفاوت حسابرسی داخلی و حسابرسی خارجی
حسابرسی داخلی توسط حسابرسان داخلی خود سازمان یا شرکت صورت می گیرد و هدف از

عضويت  / ورود
گزارش دهی به مدیران ارشد شرکت و همینطور برای جلوگیری از هدر رفتن منابع مالی  و اجرا برنامه ریزی های مالی است و نتایج آن فقط داخل سازمان است . حسابرس داخلی باید به کلیه اسناد و مدارک داخل سازمان دسترسی داشته تا بتواند ، نتیجه بررسی و ارزیابی خود را در قالب گزارش ارائه نماید.
حسابرسی خارجی توسط کارشناسانی خارج از سازمان که به وسیله موسسات خدمات حسابرسی و مالی مورد تایید سازمان حسابرسی  انتخاب می شود ، انجام شده و به ارگانهای مربوطه، سهام داران و هیأت مدیره گزارش داده می شود. حسابرسی مستقل یک ضرورت قانونی است و باید سالی یک مرتبه توسط سازمان انجام شود و نتایج بررسی عملیات و فعالیت ها به سازمان حسابرسی و دیگر ارگانهای دولتی مرتبط  اعلام شود .
بنابراین در حسابرسی داخلی پس از بررسی صورتهای مالی گزارش دهی به مدیریت داخل شرکت صورت می گیرد اما درحسابرسی خارجی پس از بررسی صورتهای مالی ، اعلام نظر و گزارش دهی به افراد و ارگانهای خارج از سازمان  انجام می شود. بررسی صورتهای مالی توسط حسابرسان خارجی شامل مواردی چون رسیدگی ، تایید وجوه ، ارزشیابی ، کامل بودن ، چگونگی ارائه و افشا اهداف

عضويت  / ورود
موجود در صورت های مالی است.
موسسه حسابرسی محاسبان با بهره مندی از دانش یک تیم حرفه ای و آگاه به مسائل حسابرسی ، حسابداری ، مالی و مالیاتی  و ... کلیه

عضويت  / ورود
،خدمات حسابرسی داخلی و حسابرسی خارجی را با توجه به استانداردهای حسابرسی و حسابداری برای مشتریان انجام می دهد و با این عملکرد به صورتهای مالی اعتبار و ارزش می بخشد. در اصل این اعتبار دهی بعد از رسیدگی و بررسی کلیه اسناد و مدارک و وجود تطابق با استانداردهای پذیرفته شده حسابرسی بوجود می آید.این ارزش بخشیدن و اعتبار دهی به صورتهای مالی از اهمیت بسیاری برخوردار است به دلیل اینکه کلیه ذینفعان و استفاده کنندگان اهدافشان را با اطمینان در این صورت های مالی پیگیری می کنند.
صورتهای مالی طی زمانهای مشخصی باید مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و  باید افرادی که این وظیفه مهم را بر عهده می گیرند ، دارای تسلط کافی بر استانداردهای حسابرسی باشند تا بتوانند صورتهای مالی را با این استانداردهای پذیرفته شده انطباق دهند.

عضويت  / ورود
محاسبان با به کار گرفتن افرادی متخصص در این زمینه با بررسی صورتهای مالی شرکت شما ، براحتی نواقص و مواردی که با استانداردهای مورد قبول انطباق ندارند را تشخیص داده و قبل از بررسی و رسیدگی حسابرسی مستقل به شما در رفع آنها یاری مینمایند.

مشاوره حسابرسی مالیاتی

عضويت  / ورود
یکی از مهمترین منابع مالی دولت می باشد و تمامی موسسات و شرکت ها با توجه به کسب و کارشان و نوع فعالیتی که دارند موظف به پرداخت مالیات تعیین شده می باشند . این پرداخت ها به منظور مالیات باید در اسناد و مدارک معتبر ثبت و نگهداری شود که این مدارک و اسناد در حسابرسی مالیاتی مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد . در حسابرسی مالیاتی ، یک حسابرس باید میزان مالیات متعلق به آن سازمان یا موسسه را بداند و همینطور بر اسناد مورد نیاز در حسابرسی مالیاتی آگاه باشد. در

عضويت  / ورود
باید اطلاعات درست ، به موقع  و قابل بررسی باشد و عواقب دیر کرد و عدم پرداخت مالیات ها کاهش یابد که همه این موارد به حسابرس دقیق و آگاه به مسائل مالی و مالیاتی نیاز دارد.
یکی از مهمترین حسابرسی ها ، حسابرسی عملیاتی می باشد که در این حسابرسی کارایی ، اثربخشی و صرفه اقتصادی تمامی عملیات سازمان  مورد بررسی قرار می گیرد و این کار توسط افرادی صورت می پذیرد که دارای صلاحیت این کار باشند . این نوع حسابرسی بایستی در کمال دقت و تخصص صورت پذیرد تا مدیران از طریق نتایج حاصل از این نوع حسابرسی بتوانند تصمیمات در زمینه فعالیت ها را اتخاذ کرده و استراتژی های مالی خود را تعیین نمایند.
چنانچه سازمان یا موسسه شما نیاز به برنامه ریزی و حسابرسی موشکافانه جهت تصمیم گیری در زمینه مالی و مدیریتی دارد با موسسه حسابرسی محاسبان در تماس بوده و از مشاوره حسابرسی عملیاتی ،

عضويت  / ورود
،

عضويت  / ورود
و ... این شرکت بهره بگیرید. شما می توانید با اطمینان خاطر با استفاده از پیشنهادات و راهنمایی های مشاوران ما در زمینه های مختلف حسابرسی ، مالی ، مالیاتی و ... به اهدافتان دست یافته و به سمت موفقیت حرکت کنید.

آیا نیاز به وام و تسهیلات بانکی دارید
اگر سازمان یا موسسه شما نیاز به دریافت وام بانکی و یا تسهیلات بانکی دارد و چنانچه از راههای مختلفی اقدام نموده و به دلیل وجود نقص در اسناد و مدارک  و یا رعایت نکردن اصول تهیه مدارک و یا هر دلیل دیگری موفق به دریافت وام و تسهیلات بانکی نشده است با مشاوران حسابرسی و یا مشاوران مالی و مالیاتی موسسه حسابرسی محاسبان تماس حاصل فرمایید تا با بهره گیری از تخصص مدیران و مشاوران مجرب ما ، موفق به دریافت وام و تسهیلات بانکی شوید.
بر اساس بخشنامه های بانکی چنانچه نتایج به دست آمده از حسابرسی صورت های مالی و فعالیت های مالی یک موسسه یا شرکت ، مورد پذیرش  و تایید سازمان حسابرسی باشد ، صاحبان مشاغل ، موسسات ، شرکتها  می توانند با ارائه درخواست وام  و تسهیلات از بانک به همراه تمامی اسناد و مدارک به صورت کامل و بدون نقص ، وام و تسهیلات بانکی دریافت کنند.
چگونه میتوان وام و تسهیلات بانکی دریافت کرد
تهیه، جمع آوری و ارائه اسناد و مدارک حاصل از بررسی صورت های مالی به سادگی صورت نمی پذیرد. شایان ذکر است که این کار باید توسط افرادی مجرب و آگاه به جزییات و الزامات بانک ها باشد تا در هنگام درخواست مدارک توسط بانکها ، نقص و کاستی نداشته باشد و براحتی بتوان با ارائه آنها وام و تسهیلات بانکی دریافت نمود.
شرکت حسابرسی محاسبان با استفاده از اساتید مجرب و دانشگاهی و متخصصینی فعال و آگاه به مسائل روز مالی ، مالیاتی و حسابرسی میتواند به وسیله  حسابرسی دقیق ، تهیه و تنظیم اسناد و مدارک حسابرسی ،رفع نواقص آنها و در نهایت ارائه این اسناد و مدارک به بانکها ، روند دریافت وام و تسهیلات بانکی را برای شما تسهیل نماید. چنانچه نیاز به

عضويت  / ورود
، مشاوره مالی رایگان ، مشاوره مالیاتی رایگان ، مشاوره مالیاتی آنلاین ، مشاوره مالی تلفنی دارید به صفحه تماس با ما در سایت موسسه حسابرسی محاسبان مراجعه نموده و از خدمات حسابرسی ، خدمات مالی ،  خدمات مالیاتی رایگان و ... استفاده نمایید.
درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر (در زمینه  حسابرسی بیمه ،بیمه بیکاری ، انواع حسابرسی ، معافیت های مالیاتی ، مشمولین مالیات ، میزان مالیات بر درآمد ، مالیات بر ارث ، مالیات بر حقوق ، مالیات بر ارزش افزوده) دارید و یا برای استخدام ( در رشته های مرتبط با حسابداری ، حسابرسی و مدیریت ) مشاوره می خواهید ، با مشاورین ما در تماس باشید .












seosho
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 28
تاريخ عضويت: پنج شنبه آذر ماه 23, 1396 1:26 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان