عجیب ترین جاذبه های قشم

در این بخش مطالب متفرقه در زمینه طنز و سرگرمی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

عجیب ترین جاذبه های قشم

پستتوسط amirali96 » يکشنبه دي ماه 1, 1398 11:27 am

در مهاجرت با تور قشم بخش ها توریسم فراوانی موجود هست , از جمله جاذبه های این جزیره می شود به هفت جاذبه ی ارگانیک که به

عضويت  / ورود
دارای اسم و رسم است , اشاره نمود که در جور خویش بی سابقه است .

عضويت  / ورود
:
کوه مخروطی صورت به اسم کوه نمکدان , که در طول حدود 340 متر جای دارد و مرتفع ترین ناحیه قشم است . این کوه در نصیب جنوبی جزیره واقع شده‌است .
در دامنه این کوه مخروطی صورت غارهایی موجود هست که باطن آن , قندیل های کریستالی از نمک و دیواره های بلورین موجود است .
تنگه چاهکوه :
پدیده شگفت انگیز از فرسایش سنگهای رسوبی در زمین , این مکان خوشگل , یعنی

عضويت  / ورود
را به‌وجود آورده است , این حوزه‌ در شمال غربی جزیره و در بخش شهاب از توابع جزیره قشم , واقع شده‌است .
دره ستاره ها :
زیباترین مثال فرسایشی و جاذبه ارگانیک قشم ,

عضويت  / ورود
است , که به همین منظور فرسایش بوجود آمده است .
لاک پشت های پوزه عقابی :
جزیره قشم به دلیل داشتن سواحل با خاک نر و ماسه ای , شایسته ترین زیستگاه برای لاک پشت ها و تخم گذاری ان ها به شمار می‌رود . انواع شناسایی شده درجهان جمعاً هفت نوع می باشند . از این هفت نوع , حدود 5 نوع متعدد ان را در جزیره می توان روئت کرد .
دلفین ها :
وجود دلفین ها بین جزیره قشم و جزیره هنگام , گردشگران متعددی را برای بازدید و عکاسی از آنها به‌این ناحیه می کشاند , تا در طول قایق سواری بتوانند این نوع از موجودات زیبای ناحیه خلیج عجم را بازدید نمایند .

عضويت  / ورود
:
حرا به درختانی گفته می شود که طول ان ها فی مابین 3 تا 6 متر است , و دارنده برگ های سبز روشن می‌باشند که فی مابین آب های شور جزیره قشم قرار گرفته اند , طبیعت حرا به هنگام مد به پایین آب می‌روند و برای تغذیه نصیب شیرین اب دریا گرفته وجذب می نمایند و نمک آن را دفع می نمایند , همت این درخت را می توان شبیه سعی آب شیرین کن البته از دسته ارگانیک دانست .

عضويت  / ورود
:
جزیره ها ناز در 22 کیلومتری قشم واقع شده‌است و فقط محلی است که می توان با پای پیاده و یا این که اتومبیل تا مسافت یک کیلومتری , باطن آب های نیلگون خلیج عجم رفت و لذت پیروزی .
این جزیره‌ها در هنگام جزر و مد قابل دسترسی میباشند , مرجان ها و صدف های رنگی در حوالی این جزیره زیبایی خاصی را به حیطه بخشیده و مورد اعتنا بخش اعظمی از گردشگران قرار گرفته است .

عضويت  / ورود
از شمال به شهر بندر عباس , راس بخش خمیر و جزء شهرستان بندر لنگه , از شمال شرقی به جزیره هرمز , از شرق به جزیره لارک , از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب غربی به جزیره‌ها تنب کوچک و تنب بزرگ و ابوموسی منتهی می شود . جزیره قشم تا بندرعباس حدودا 20 کیاومتر تا بندر هرمز 18 کیلومتر و تا جزیره لارک 9 کیلومتر , تا جزیره ابوموسی 163 کیلومتر , تا تنب بزرگ 114 کیلومتر مسافت داراست , که در‌این در بین به دلیل قربت این جزیره به بندر عباس , دارنده رفت وآمد فراوانی است . در سال 1385 این جزیره به سه بخش مرکزی , شهاب و بخش هرمز تقسیم شد .
جزیره قشم از زیباترین جزیره‌ها کشور‌ایران به حساب آورده می شود که علاوه بر جاذبه های تاریخی و ارگانیک اش , به دلیل وجود متانت و بی سروصدا , همواره فی مابین گردشگران دوست داستنی بوده است .



amirali96
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 247
تاريخ عضويت: پنج شنبه فروردين ماه 30, 1397 10:42 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه
امتياز: 10

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان