تاریخ : جمعه، 22 دي ماه، 1391
موضوع : گزارش تصویری

.:: پروژه جمع آوری خاطرات دوران مدرسه ::.

.:: پینوس ::.مسئول طرح : نجیبه سبحانی

یار دبستانی من با من و همراه من باش...


بدون شک معلمان و دبیران این شهر جزو بهترین و ماندگارترین های پاوه هستند. همه ی ما به یه شکلی مدیون این عزیزان هستیم و اگر این عزیزان نبودند ما به خیلی جاها نمی رسیدیم. چند وقتیه این ایده به ذهنم رسیده که از دانش آموزان پاوه بخوام هرکدومشون یه خاطره ی جالب و بامزه و خنده دار از دوران مدرسه شون بنویسن(هم دانش آموزانی که الان در مدرسه هستند و هم کسانی که این دوران رو پشت سر گذاشتند). قصد دارم این خاطرات رو در یک کتاب چاپ کنم. دوست دارم همه تون همکاری کنید که به این بزرگواران نشون بدیم جزو بهترین های زندگی تک تک ما بودند و ما در کنارشون بهترین روزها رو داشتیم. اگر مایلید شما هم در این کار نقشی داشته باشید و با این کار یک هزارم زحمات معلماتون رو جبران کنید این چند مورد رو که اینجا نوشتم بخونید:

برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...




.:: پینوس ::.

.:: پروژه جمع آوری خاطرات دوران مدرسه ::.



1: هر کدوم از شما میتونید یک خاطره جالب و خنده دار که هیچ وقت یادتون نمیره از اون دوران بنویسید (لزومی هم نداره حتما قلم خوبی داشته باشید، همونجوری که تعریف می کنید برای دوستاتون همونجوری هم بنویسید).

2: اگر تکیه کلام و رفتار خاصی از معلماتون یادتونه اونا رو هم بنویسید.

3: عکسهای اون دوران رو اگه خودتون مشکلی ندارید حتما بفرستید( عکس از خودتون و دوستان و معلماتون). تصمیم دارم عکس همه ی معلمان و دبیران عزیز رو تا جایی که امکان داره و در دسترسم باشه، در این کتاب چاپ بشه.

4: مطلبی که مینویسید زیاد نباشه، نهایتش نصف یه صفحه ی A4 باشه.

5: توی مطلبتون به کسی بی احترامی و توهین نشه.

6: اسمتون رو در پایان مطلبتون بنویسید(میتونید اسم مستعار هم بنویسید).

7: خاطرات و عکساتون رو به این ایمیل بفرستید: ( فقط خواهشا با حروف لاتین ننویسید).
mkhaterat@yahoo.com

منتظر ایمیلهاتون هستم. خواهشا این درخواست رو جدی بگیرید و همکاری بکنید. اگر براتون امکان داره تا جایی که میتونید اطلاع رسانی کنید. ببینم چکار می کنید. میخوام بترکونید. همه با هم از بهترین روزهامون و بهترین آدمهای زندگیمون بنویسیم.


نجیبه سبحانی




منبع این مقاله : :.:: پینوس ::.
آدرس این مطلب : http://penous.com/314/.::-پروژه-جمع-آوری-خاطرات-دوران-مدرسه-::./