تاریخ : سه شنبه، 1 مرداد ماه، 1392
موضوع : اخبار

سالم مصطفایی بخشدار نوسود شد

به نقل از روابط عمومی بخشداری نوسود، آقای سالم مصطفایی به عنوان بخشدار جدید نوسود معرفی گردید و در مورخ 30 تیر 1392 با حضور فرماندار و امام جمعه ی محترم مراسم تودیع و معارفه ی ایشان برگزار گردید .

 



فرماندار پاوه درجلسه تودیع ومعارفه بخشدار نوسود که با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرپاوه ، ملاحسین عینی امام جمعه نوسود، اعضای شورای اداری... وجمعی از معتمدین بخش نوسود در سالن جلسات بخشداری تشکیل شده بود از زحمات آقای محمد فاروق یوسفی که صادقانه انجام وظیفه نموده و در شرایط فعلی به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر و تشکر نمود و بجای ایشان آقای مهندس سالم مصطفایی که سابقه شهرداری شهرهای نودشه و پاوه را دارند با ابلاغ استاندار محترم به عنوان سرپرست بخشداری نوسود معرفی نمود.

حاج حسین خدرویسی در ادامه افزود : درهنگام انتخاب بخشدار نوسود با توجه به حساسیت منطقه در تلاش بودیم فردی را انتخاب نماییم که خیال ما را از هر لحاظ بدون دخالت ما راحت نماید بنحویکه خودش بتواند بخش را مدیریت نماید. در نهایت از میان گزینه های معمول برآن شدیم که آقای محمدفاروق یوسفی معاون آموزش وپرورش شهرستان پاوه را گزینش نماییم که بتواند توقع ما را برآورد کند.

 فرماندار پاوه افزود : آنچه ما از این برادر دیدیم صداقت ،سلامت ،دلسوزی تمام ، پیگیری مجاهدانه و شبانه روز برای مردم و در همه امور بود ، ایشان مسائل را به نفع مردم وبه طرف مردم تفسیر و پیگیری می کرد.

خدرویسی تصریح نمود:  حساسیت بالای آقای یوسفی در امور واقعاً برای ما انگیزه بود ، روحیه بود. ما می دیدیم که ایشان شبانه روز نمی شناخت دنبال امور بخش بود .نتیجه این زحمت وصداقت سی ساله اش را می توان در انتخاب شدنشان در شورای اسلامی شهر پاوه توسط مردم فهیم وقدرشناس دید .

وی با توجه به پروسه انتخابات افزود: در تمام کشور رسم است کاندیداها جلسات مستمر تشکیل می دهد میهمانی می دهد وتبلیغات می نماید ،خودش در محل حضور داردوحتی تا لحظه رأی گیری در همه صندوق ها سرکشی می نماید همانطوریکه عرض گردید مردم قدرشناس پاوه زحمت صادقانه 30 ساله آقای یوسفی را دیدند وعلیرغم اینکه خودش در پاوه نبود به عنوان شورای شهر پاوه انتخاب شد،فکر می کنم این بهترین قدرشناسی وبهترین هدیه برای آقای یوسفی است که مردم خوبمان در حق شان روا داشتند واین نشانه شایستگی ایشان نیز می باشد.




منبع این مقاله : :.:: پینوس ::.
آدرس این مطلب : http://penous.com/562/سالم-مصطفایی-بخشدار-نوسود-شد/