تاریخ : دوشنبه، 8 مهر ماه، 1392
موضوع : اخبار

عربستان مانع طارق سویدان جهت انجام فریضه‌ی

دکتر سویدان بر صفحه‌اش بر «تو‌یتر» نوشت: جلوگیری از ادای مناسک حج من صرفاً بدلیل افکار و مواضع ضد کودتای مصر بنده بوده است، ولی با قاطعیت اعلام می‌دارم با این اقدام زبونانه نیروهای امنیتی عربستانی، علاقه‌ام به سرزمین وحی و مردمانش بیشتر خواهد شد ولابد می‌دانند که مبارزه با افکار ناشدنی است.




وی در ادامه شرح ماجرا را اینگونه با خدایش در میان می‌گذارد: پروردگارا من این هفته قصد ادای مناسک عمره و امسال قصد انجام فریضه حج تمتع را نموده بودم ولی خادم حرمین نگذاشت، پس پروردگارا از من بپذیر.
یاسر زعاتره نویسنده ومتفکر فلسطینی تبار، جلوگیری از ادای فریضه حج استاد طارق سویدان بخاطر مواضع ضد کودتای مصری‌اش را کاری احمقانه دانسته که ریشه در درندگی و بدخویی سران خودکامه‌ی رژیم‌های حامی کودتای اخیر مصر دارد.
زعاتره بر صفحه‌ی تویترش می‌نویسد: آیا اینکه بر اینترنت میلیارد‌ها دلار هزینه می‌شود تا مخالفان کودتا در مصر و حامیانش را رسواکنند کافی نبود؟! آیا تلاش مسموم و شبانه‌روزی شبکه‌های تلویزیونی وابسته به کودتاگران، علیه مخالفان کودتا کافی نبود؟ و بالاخره مجبور شدند دست به دامان خادم الحرمین الشریفین شوند تا قانون جدیدی برای حجاج بیت الله وضع نماید.
استاد زعاتره در پایان خاطرنشان کرد: امروزه و در سایه‌ی زمامدارای انسان‌هایی با تفکرات کودتایی در منطقه، شاهدیم که «رادمردانی بزرگ» تنها بخاطر دفاع از آزادی در زندان‌ها و سیه‌چالهای دولت‌های عربی، با ددمنشانه‌ترین شیوه، نگهداری می‌شوند، ولی باید مطمئن باشند که با این ترفندشان تنها باعث سقوط زودهنگام برای خود وسلطه‌اشان خواهند شد.  

 

منبع:اصلاح وب




منبع این مقاله : :.:: پینوس ::.
آدرس این مطلب : http://penous.com/656/عربستان-مانع-طارق-سویدان-جهت-انجام-فریضه‌ی/