تاریخ : جمعه، 16 اسفند ماه، 1392
موضوع : اخبار

افتتاح نمایشگاه بهاره در پاوه

نمایشگاه بهاره شهرستان پاوه با حضور مسئولین، فرمانده نیروی انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین محترم ادارات شهرستان، کسبه و جمعی از شهروندان افتتاح گردید.



بخشدار مرکزی در جریان افتتاح نمایشگاه بهاره پاوه افزود: این نمایشگاه در راستای سیاست‌های دولت توسط ستاد تنظیم بازار شهرستان برگزار شده است.

صباح ولدبیگی بیان داشت: در این نمایشگاه‌ اجناس پائین‌تر از سطح بازار به فروش می‌رسد وی دلیل کاهش قیمت‌ها را نبود واسطه دانست.

 

رئیس اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان نیز در گزارشی برگزاری نمایشگاه‌ بهاره به مناسبت ایام نوروز در محل سالن اجتماعات امام خمینی پاوه خبرداد و گفت: در این نمایشگاه‌ ۵۰ غرفه مایحتاج مورد نیاز مردم از قبیل آجیل شیرینی وتنقلات و خشکبار، پوشاک، اقلام تنظیم بازار (گوشت منجمد، عدس، شکر) و … توزیع خواهد شد.

 

هوشیار عبدالله زاده در گفتگو با خبرگزاری پاوه پرس از برگزاری نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالا به مناسبت ایام پایانی سال خبر داد و گفت: این نمایشگاه  از تاریخ۹۲/۱۲/۱۵ لغایت ۹۲/۱۲/۲۹ به مدت ۱۴ روزبرگزار می شود.

وی با بیان اینکه کیفیت کالاها توسط بازرسان امر به طور مستمر کنترل می شود و عرضه کنندگان نیز مکلفند کلیه کالاها را با تخفیف‌های ویژه (۱۰ الی ۱۵ درصد) به متقاضیان عرضه نمایند.

 

رئیس اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان پاوه افزود: علاوه بر اداره مربوطه اتاق اصناف، انجمن حمایت از مصرف کنندگان و اتحادیه های مرتبط نظارت معمول را بر روند اجرایی نمایشگاه اعمال می نمایند.

عبدالله زاده در ادامه تصریح نمود: با توجه به رایزنی وهماهنگی معمول به تناسب نیاز شهرستان میوه ایام عید فراهم گردیده وان شاالله از ۹۲/۱۲/۲۵ به تدریج ۷۰ تن پرتقال وسیب درختی در قالب طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب غرفه داران توزیع میوه پخش می گردد.

 

عبدالله زاده درباره ارائه خدمات به متقاضیان این نمایشگاه‌ها، اظهار داشت: نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این نمایشگاه‌ دائما حضور دارند و شهروندان می‌توانند در صورت تخلف به نمایندگان این ادارات و یا با ارائه نظرات  به صندوق پیشنهادات و انتقاداتما را در ادامه مسیر همراهی و همیاری نمایند.

رئیس اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان پاوه گفت: زمان فعالیت نمایشگاه از سالعت ۹ صبح الی ۱۲:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۵ لغایت ۲۲ بوده و پذیرای شهروندان ارجمند می باشد.

 

عبدالله زاده در پایان خاطر نشان ساخت: اشخاصی که بیش از ۲۰ هزار تومان خرید داشته باشندبا ارائه فاکتور به صندوق وثبت شماره فاکتور در پایان نمایشگاه، قرعه کشی به عمل می آید، و به قید قرعه به ۱۰ نفر از برگزیده گان طرح ربع سکه بهاره آزادی اهداء می گردد.

 

نمایشگاه بهاره1

 

نمایشگاه بهاره4

 

نمایشگاه بهاره2

 

نمایشگاه بهاره3

 

به نقل از: خبرگزاری پاوه پرس




منبع این مقاله : :.:: پینوس ::.
آدرس این مطلب : http://penous.com/884/افتتاح-نمایشگاه-بهاره-در-پاوه/