تاریخ : سه شنبه، 26 فروردين ماه، 1393
موضوع : اخبار

نشست اعضای دبیرخانه همایش توسعه گردشگری

رأس ساعت ۱۰صبح روز دوشنبه مورخ ۹۳/۰۱/۲۵ نشست مشورتی جمعی از اعضای دبیرخانه همایش توسعه صنعت گردشگری شهرستان پاوه در محل نمازخانه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پاوه برگزار گردید.



 

  گردشگری

به گزارش خبرگزاری پاوه پرس؛ رأس ساعت ۱۰صبح روز دوشنبه مورخ ۹۳/۰۱/۲۵ نشست مشورتی جمعی از اعضای دبیرخانه همایش توسعه صنعت گردشگری شهرستان پاوه در محل نمازخانه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پاوه برگزار گردید.

 

در این نشست هادی شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان پاوه ضمن تشریح فعالیت های انجام گرفته در راستای برگزاری مطلوب همایش افزود: نگرش مثبت مدیریت عالی استان در جهت شناسایی وترویج صنعت توریسم قابل تقدیر وتمجید بوده و پشتوانه مالی وحمایت های جانبی اساتید محترم مشوقی جهت برگزاری مطلوب همایش مورد نظر می باشد.

 

ابراهیم شمس دبیر همایش نیز با گزارشی از روند اجرای همایش در فاصله زمانی مورد نظر به رایزنی های معمول با هیئت محترم علمی همایش ونیز تعداد مقالات واصله پرداخت .

 

در ادامه سایر اعضا نیز هریک به تفسیر در خصوص موضوعات و موارد مورد نظر به بحث وتبادل نظر پرداختند. بنحویکه همگی متفق القول معتقدند: با توجه به نام گذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد، فرهنگ ومدیریت جهادی ادامه واجرای همایش را در راستای منویات مقام معظم رهبری برشمردند.

 

برگزاری هر نوع همایشی به نوبه ی خود بازگو کننده بعد فرهنگی قضیه را نشان می دهد، و از آنجایکه اهداف مترتب بر همایش را همسو وهماهنگ با اهداف دولت تدبیر و امید دانسته و خواستار جدیت هریک از اعضا در هماهنگی های معمول واجرای مطلوب وآبرومند همایش در سطح شهرستان شدند.

 

از طرفی با توجه به بستر فراهم در سطح کشور و منطقه که ایران را به سبب داشتن زیبایی های طبیعی و آثار باستانی جزء ۱۰ کشور برتر جهان معرفی نموده است، امید است با تعامل و هماهنگی در امور بتوانیم بنحو شایسته از این ظرفیت و استعداد موجود ، نتیجه بهینه را در جهت توسعه صنعت گردشگری در این دیار کسب و مهیا سازیم. ان شا الله

 

گردشگری   2گردشگری   1

 




منبع این مقاله : :.:: پینوس ::.
آدرس این مطلب : http://penous.com/960/نشست-اعضای-دبیرخانه-همایش-توسعه-گردشگری/