تاریخ : پنجشنبه، 4 ارديبهشت ماه، 1393
موضوع : اخبار

کارگاه آموزشی دانش آموزان کنکوری پاوه

یک دوره کارگاه آموزشی ویژه ی دانش آموزان پایه های سوم و چهارم متوسطه شهرستان پاوه در زمینه های درسی، مشاوره و نیز آشنایی فراگیران با روش های تست زنی ویژه کنکور سراسری سال ۹۳، با اهتمام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه در سالن اجتماعات امام خمینی پاوه برگزار گردید.



کارگاه آموزشی یکروزه در پاوه 1

به گزارش خبرگزاری پاوه پرس، این کارگاه آموزشی به تفکیک جنسیت در دو تایم صبح و بعدازظهر با حضور قریب ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان پسر و دختر دوره ی متوسطه ی شهرستان برگزار گردید.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تقدیر از حضور گسترده دانش آموزان و همراهی آنان در برنامه های تدوینی افزود: خوشبختانه در سایه لطف و عنایت الهی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه در سال جاری در یک حرکت هماهنگ و با اهتمام خاصه ی همکاران ارجمندمان در شاخه معاونت محترم آموزشی، مدیران محترم مدارس، دبیران گرانمایه، والدین دلسوز، تلاش و پشتکار دانش آموزان گرامی با تشکیل ستاد کنکور و رصد فعالیت های انجام گرفته، زمینه موفقیت آینده سازان این دیار را در کنکور سال تحصیلی جاری فراهم نموده است.

 

سعدی فتاحی در ادامه تصریح افزود: برگزاری کارگاه آموزشی مورد نظر در نوع خود اقدامی مهم و اساسی در راستای انسجامبرنامه ریزی و مشاوره صحیح برشمرد.

کارگاه آموزشی یکروزه در پاوه5

محی الدین ظاهری استاد برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی و کنکوری، در دو بخش به ارائه محتوی پرداختند، وی شیوه های برنامه ریزی درسی و روش مطالعه اصولی را برای دانش آموزان سال سوم متوسطه تشریح نمود.

 

استاد ظاهری در ادامه مباحث آموزشی به سلسله عواملی (اضطراب و استرس آزمون، یأس و نومیدی و… ) تأکید نمود.

 

وی افزود: علی رغم توانایی های بالفعل وبالقوه دانش آموزان،هریک از این موارد به تنهایی کافی است تا مشکل ساز گردد و فراگیران به جایگاه واقعی خویش دست نیابند.  

 

استاد محی الدین ظاهری در ادامه تکنیک های رفع اضطراب و استرس و نیز شیوه های افزایش قدرت حافظه و تمرکز فکر را برشمرد.

 

ظاهری شرط دقت وسرعت عمل را در آشنایی با تست زنی عنوان نمود ومیزان آشنایی افراد به این شگرد، رمز موفقیت دانش آموزان در کنکور می باشد.

 

لازم به ذکر است در هر برنامه ی اجرایی تیم کاری موفقی وجود دارد که آن برنامه را به درستی ساپورت می نماید، این تیم ها در بیشتر اوقات پشت صحنه باقی می مانند و کمتر به چشم می آیند، هرچند جناب آقای فتاحی مدیریت محترم از آنان به نیکویی یاد وتجلیل نمود، لکن در اینجا نیز ضرورت دارد عزیزانی که در تمهید برگزاری این برنامه ی وزین مایه گذاشتند از آنان ذکری به عمل آید تا قدرشناسی را آنطور که شایسته وبایسته است ازیاد نبرده باشیم.

علاوه بر مدیر محترم آموزش وپرورش می توان از جناب اقایان اسفندیار فتاحی معاون آموزشی ، بهمن امینی کارشناس توانمند در حوزه مشاوره وکنکور، مختاربرزگرفرد کارشناس مسئول آموزش، سابق خسروی کارشناس آموزش متوسطه ، کاک احمد احمدی ، مدیران محترم مدارس متوسطه و… یاد ونام برد.

 

خبرگزاری پاوه پرس، از اهتمام مجموعه نیروهای ستادی و صف آموزش و پرورش شهرستان پاوه در شکوفایی استعدادها و فراهم ساختن بستر لازم جهت موفقیت فرزندان این دیار تقدیر و تشکر می کند.

 

امیدوار است نتیجه همراهی و حمایت همه جانبه دلسوزان این دیار در کسب توفیقات حاصله فراگیران معزز در ابعاد کمی و کیفی رشته های مورد پذیرش مراکز آموزش عالی کشور نمود عینی داشته باشد.

 

به امید توفیقات فرزندان برومند این دیار در کسب مدارج عالی تحصیلی توأم با شعور وافی و تعهد کافی در راستای خدمتی صادقانه به مردم و میهن.

 

کارگاه آموزشی یکروزه در پاوه4

کارگاه آموزشی یکروزه در پاوه2کارگاه آموزشی یکروزه در پاوه7

کارگاه آموزشی یکروزه در پاوه3

کارگاه آموزشی یکروزه4کارگاه آموزشی یکروزه3

 کارگاه آموزشی یکروزه2

 




منبع این مقاله : :.:: پینوس ::.
آدرس این مطلب : http://penous.com/969/کارگاه-آموزشی-دانش-آموزان-کنکوری-پاوه/