تاریخ : يكشنبه، 7 ارديبهشت ماه، 1393
موضوع : اخبار

معرفی کامیار کاظمی زاده مخترع جوان شهرمان

یکی از افتخار آفرین های دیار اهورایی اورامان با نبوغ سرشارش موفق به توفیقاتی در عرصه ی جهانی شد، وی تاکنون با ثبت چندین اختراع علاوه بر اینکه نام خویش را در میان مخترعان جهان به ثبت رسانید، از این پس نیز بیشتر از اینها از آن خواهیم شنید.



کامیار کاظمی زاده

کامیار کاظمی زاده  نابغه ی نام آوری است که به سبب توانمندی و پشتکار راسخ اش هر از چند گاهی با تحقق ایده های خلاقانه اش خویش را در عرصه های علمی مطرح می نماید.

 

 به گزارش خبرگزاری پاوه پرس، ایشان این بار نیز با اختراع «سامانه دیجیتال بر خط نمایشگر وزن خودرو» و به ثبت رساندن آن در اداره ثبت اختراع و مالکیت های فکری تهران به شماره ثبت ۸۲۰۰۳ مورخ۹۲/۱۱/۲۰ و کسب تأیید اختراع از سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در چهارمین چشنواره بین المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران شیراز شرکت نمود و توانست مقام سوم را در بین ۲۵ کشور جهان بعد از کشورهای فرانسه و چین احراز نموده و مدال برنز و تندیس جشنواره را از آن خود نماید.

 

این سامانه قادر است بدون هیچ گونه تغییراتی در سیستم ظاهری خودرو، وزن بار موجود در انواع وانت، کامیون و تریلر را به طور دیجیتال اندازه گیری دقیق نموده و اطلاعات مورد نیاز در مورد وزن، قیمت واحد، تاریخ و ساعت بارگیری و قیمت کل را برآورد کرده و به کمک یک چاپگر که در دستگاه تعبیه شده است اطلاعات نام برده را به چاپ برساند.

 

لازم به ذکر است واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، مرکز تحقیقات ناجا، بنیاد ملی نخبگان و به خصوص آقایان دکتر نوالدین پرندین و سالار محمدی پشتیبان این طرح بوده اند.

 

گفتنی است آقای کاظمی زاده در سالهای گذشته توانسته است دستگاه کارت خوان ضد سرقت حساس به کارت سوخت، سیستم اتوماتیک تنظیم نور بالا و پایین اتومبیل را نیز به ثبت برساند.

 

کامیارکاظمی زاده فرزند کامل، اهل روستای خانقاه از توابع شهرستان پاوه بوده، وی در شرایط فعلی دارای شرکت مارال الکترونیک و ساکن کرمانشاه می باشد.

 

خبرگزاری پاوه پرس، افتخار دارد به نمایندگی ازمردم اورامانات بلاخص شهرستان پاوه به سبب کسب توفیقات ارزنده با تقدیم بهترین شادباش ها، موفقیت های حاصله را به ایشان، خانواده معزز و جامعه فرهنگی و علمی دیارمان تبریک عرض نماید. همچنان بهترین آرزوها را برای جوان رعنایمان آرزو می نمائیم.

 

 کامیار کاظمی زاده1

کامیار کاظمی زاده4کامیار کاظمی زاده3

کامیار کاظمی زاده2

 

 




منبع این مقاله : :.:: پینوس ::.
آدرس این مطلب : http://penous.com/973/معرفی-کامیار-کاظمی-زاده-مخترع-جوان-شهرمان/